Scroll Top

Ενισχύστε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας με έξυπνες τακτικές Marketing

boost_sales

Το να επιλέγεις ανάμεσα στις καλύτερες τακτικές marketing που θα εφαρμόσεις στην επιχείρησή σου, συνήθως μοιάζει με ένα απεριόριστο menu ενός εστιατορίου. Ακόμη και οι επιχειρηματίες με χαμηλό budget, έχουν δεκάδες επιλογές με αποτέλεσμα μερικές φορές να είναι πολύ δύσκολο να διαχωρίσουν τις καλύτερες. Όμως, μια σπουδαία τακτική θα την ξεχωρίσεις, καθώς θα αντιπροσωπεύει 3 βασικά κριτήρια:

  • Σας φέρνει πιο κοντά στις προσδοκίες σας.
  • Περνάει το μήνυμά σας στο κοινό σας, κατάλληλα και αποδοτικά.
  • Σας δίνει χώρο και χρόνο για να καθοδηγήσετε τις προοπτικές σας.

Κάθε ισχυρή τακτική Marketing, δίνει χώρο και χρόνο για πρόσκληση στους ανθρώπους να δράσουν. Αυτό μπορεί να είναι κάτι απλό και ταυτόχρονα τόσο περίπλοκο, σαν ένα πακέτο πολλαπλών προσφορών.  Όμως, μια αποτελεσματική τακτική πάντα σας προσφέρει προοπτικές για το τι μέλη γενέσθαι.

Διαβάστε ιδέες για το πώς θα ξεκινήσετε:

ΜΜΕ εξωτερικού χώρου: Μπορεί να είναι διαφημιστικές πινακίδες σε μια λεωφόρο, αφίσες κάτω από τα φανάρια ή σε στάσεις των λεωφορείων και στο μετρό.

ONLINE διαφήμιση: Προβολή διαφήμισης σε στοχευμένα, σχετικά websites και  αποστολή διαφήμισης με newsletter είναι συχνά οικονομικοί τρόποι διαφήμισης, με προσιτές επιλογές.

ecommerce_onlinesales

Μήπως έφτασε η ώρα να «χτίσετε» τη δική σας Online Επιχείρηση;

Άμεσο Marketing: Προσπαθήστε να στείλετε newsletter, ενημερωτικά δελτία στους ήδη πελάτες σας ή σε λίστες με στοχευμένους δυνητικούς πελάτες με το αζημίωτο. Πρόκειται για μια παραδοσιακή τακτική Marketing, που μαζί με μια επιτυχημένη επαγγελματική ιστοσελίδα, θα δείτε να συμβαίνουν θαύματα.

Broadcast μετάδοση διαφήμισης: Μια στοχευμένη διαφήμιση μέσω του ραδιοφώνου, σε διάφορες ραδιοφωνικές εκπομπές παρέχοντας δωρεάν υπηρεσίες και προϊόντα και μέσω της τηλεόρασης τοπικών δικτύων.

Έντυπη διαφήμιση: Είτε απευθύνεστε στο εμπόριο, είτε στον καταναλωτή, έχετε πολλές επιλογές για την προβολή των διαφημίσεών σας. Μπορείτε μέσω τοπικών περιοδικών ή να απευθυνθείτε στις εβδομαδιαίες εφημερίδες που είναι λιγότερο δαπανηρές.

Παρουσιάσεις και Εμφανίσεις: Σε εκθέσεις καταναλωτών, εμπορικές ή σε συνέδρια. Για τους κατασκευαστές και τους διανομείς, οι παρουσιάσεις λιανικής κάνουν τα προϊόντα τους να ξεχωρίζουν στα ράφια.

Δημόσιες σχέσεις: Υπάρχουν πολλά είδη δημοσίων σχέσεων, όπως μέσω των Social Media και διάφορες προσφορές στα ΜΜΕ. Τακτικές ακόμα χαμηλότερου κόστους είναι η συγγραφή άρθρων, γραμμένα για την ιστοσελίδα ή το blog σας και το να συμμετέχετε σε τυχόν συζητήσεις πελατών σας στα social.

Χρήσιμα Tips

1. Για μια καλά οργανωμένη στρατηγική, συνδυάστε τις δραστηριότητες των πωλήσεών σας με τις τακτικές που ακολουθείτε στο Marketing της επιχείρησής σας.

Σε ένα περιορισμένο budget, περισσότερες και έξυπνες τακτικές Marketing, ισούται αυτομάτως με λιγότερο οικονομικό κόστος με την προϋπόθεση να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο για τις προσδοκίες σας.

2. Ξεκινήστε το πρόγραμμά σας με την τακτική εκείνη που καλύπτει τις προσδοκίες σας και στοχεύει ενεργά τα είδη των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρετε. Αργότερα, μπορείτε να προσθέσετε κι άλλες τακτικές, δευτερεύουσες στον κύκλο των προτεραιοτήτων σας.

3. Παρακολουθήστε στενά την πορεία των διαφημίσεών σας και αναλύστε τα στατιστικά τους, ώστε να έχετε μια πλήρη εικόνα για την αποδοτικότητα τους. Με τον τρόπο αυτό, θα εντοπίσετε άμεσα κάποια δυσλειτουργία και θα την αντικαταστήσετε το συντομότερο δυνατό με μια περισσότερο αποδοτική στρατηγική και διαφήμιση.

Πίσω από όλα αυτά, “στέκεται” πάντα ένα επιτυχημένο και ολοκληρωμένο εταιρικό website, μέσα από το οποίο παρουσιάζετε και προωθείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

Διαβάστε: Ποιοι είναι οι 5 Ενισχυτές Brand Name, που οφείλεις να γνωρίζεις;

infogram_2

πηγή: www.entrepreneur.com

Related Posts