Scroll Top

Μάγοι του Marketing, μοιράζονται μαζί σου τα κόλπα τους

Δεν υπάρχει η τέλεια Επιχείρηση όσον αφορά το Marketing. Αυτό που την κάνει να διαφέρει, είναι οι συνεχείς και επαναλαμβανόμενες προσπάθειες για την ανάπτυξή της. Μία σταθερή προσέγγιση στο ενδιαφέρον των καταναλωτών και στην προώθηση του brand , θα σε βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό κατά την ανάπτυξη μιας βιώσιμης και κερδοφόρας εταιρείας.

Παρακάτω, θα βρεις συμβουλές, στρατηγικές και μυστικά,που χρησιμοποιούν για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους μερικοί από τους πιο ταλαντούχους marketers στον κόσμο!

1. James MahonΑνακάλυψε τι πραγματικά θέλουν οι άνθρωποι

Οι πελάτες σου, συνεχώς θα σε εκπλήσσουν! Αλλά μην ασχολείσαι μόνο με αυτούς. Ο James Mahon, βραβευμένος σύμβουλος marketing, ρεπόρτερ της τηλεόρασης και των μέσων ενημέρωσης, συνιστά:

Μην παραβλέπεις εκείνους που δεν είναι καθιερωμένοι σου πελάτες, γιατί μόνο αυτοί μπορούν να σε διδάξουν περισσότερα.

Επεκτείνοντας το πεδίο έρευνας πελατών, θα ανακαλύπτεις συνεχώς νέες ευκαιρίες!

2. Peep Laja: Μάθε να διαβάζεις τα στατιστικά

Η Peep Laja, ιδρυτής της “ConversionXL” , επισημαίνει πως:

Το να γνωρίζεις τη μεθοδολογία για να πετύχει κάτι, είναι πιο σημαντικό από οποιαδήποτε άλλη τακτική.

Το να εστιάζεις μόνο στην εμφάνιση,  π.χ. “μήπως να κάνω το κουμπάκι λίγο πιο μεγάλο” , είναι λάθος. Μάθε να εστιάζεις και να εξηγείς τα στατιστικά που παρουσιάζονται στο site σου. Για να το καταφέρεις αυτό, χρειάζεται έρευνα σε βάθος και συνεχείς δοκιμές.

Δεν πρέπει να υποθέτεις πια για τίποτα, αλλά να αφήνεις τα αποτελέσματα να “μιλούν” από μόνα τους!billionphotos-1625365

Το πιο σημαντικό πράγμα, είναι να ανακαλύψεις εσύ ο ίδιος, τι πραγματικά συμβαίνει. Αν δε γνωρίζεις ποια στοιχεία και σε ποια σελίδα του site σου έχουν επιπτώσεις καθώς εσύ κάνεις τις αλλαγές ή δοκιμές σου, τότε σπαταλάς το χρόνο σου άδικα.

Η στατιστική ανάλυση είναι απαραίτητη για όλες τις ιστοσελίδες.

3. Noah Kagan: Μετέτρεψε τη λίστα του newsletter, σε σίγουρους πελάτες

Μάθε ερευνώντας για το κοινό σου, ώστε να μοιραστείς μαζί του ενδιαφέρον και σχετικό περιεχόμενο, κερδίζοντας με αυτόν τον τρόπο την  εμπιστοσύνη του.

Για να στέλνεις email που να αξίζει τον κόπο να τα διαβάσει κάποιος και για να ενισχύσεις τη στρατηγική marketing, εφάρμοσε τα παρακάτω:

  • Χρησιμοποίησε έναν ισχυρό τίτλο στη γραμμή θέματος.
  • Προσπάθησε να μπεις στην ψυχολογία του πελάτη.
  • Να χρησιμοποιείς ενδιαφέρον οπτικό υλικό, διάφορες συναρπαστικές εικόνες κλπ.
  • Προκάλεσέ τον να αληλλεπιδράσει με το κείμενό σου.

4. Mike Allton: Βρες τους κατάλληλους ανθρώπους μέσω του Google+

Προσπάθησε να φιλτράρεις τις επαφές σου στα social media. Ο Mike Alton, εκδότης του “The Social Media Hat” , σε συμβουλεύει:

Να είσαι συγκεκριμένος στο ποιους έχεις σε κύκλους και προσεκτικός με τον τρόπο που χρησιμοποιείς το Διαδίκτυο.

Σε αντίθεση με το Facebook, χρησιμοποίησε το Google+, για να ανακαλύψεις και να ακολουθείς ανθρώπους που δε γνωρίζεις μέχρι τώρα. Έτσι, αντί να βλέπεις στην αρχική σου σελίδα τυχαίες ή αδιάφορες δημοσιεύσεις και συζητήσεις, θα βλέπεις πλούσιους διαλόγους και θέματα, που κάθε φορά θα σε ενθουσιάζουν όλο και περισσότερο!

5. Bryan Eisenberg: Η σπουδαιότητα των σχέσεων, με τον Influencer Marketing

Οι Marketing Influencers λοιπόν, με μισό fb_twitter_workbizεκατομμύριο θαυμαστές σε Facebook και διακόσιες χιλιάδες ακόλουθους στο Pinterest, χρειάστηκαν πολλά χρόνια για να αποκτήσουν αυτόν τον τεράστιο αριθμό θαυμαστών και ακολούθων. Έχει γίνει σκληρή δουλειά, ενώ το σημαντικότερο εδώ, είναι να αναπτυχθεί μια ενιαία, βασική σχέση, ταυτόχρονα με τον Επηρεαστή Marketing (Influencer Marketing).  Αλλά να θυμάσαι:

Η δουλειά του Επηρεστή Marketing, δεν είναι μια συμφωνία συναλλαγής, ένα απλό deal, αλλά μια διαρκής εξέλιξη και ανάπτυξη μιας σταθερής σχέσης

υποστηρίζει ο Bryan Eisenberg, συνιδρυτής του “IdealSpot” και συγγραφέας  στην “New York Times” .

6. Dharmesh Shah: Το Α και το Ω είναι η Δημιουργία Περιεχομένου, το Inbound Marketing

Όλες οι καθιερωμένες μάρκες στην αγορά, λατρεύουν το Inbound Marketing και πολύ καλά κάνουν!

Τι είναι όμως το Inbound Marketing;

Αφορά τους τρόπους που χρησιμοποιεί μία εταιρεία για να κερδίσει την προσοχή των καταναλωτών της. Πρόκειται για μία στρατηγική marketing, η οποία βοηθάει την εταιρεία να γίνει γνωστή από υποψήφιους καταναλωτές. Το περιεχόμενο αυτό, πρέπει να δίνει απαντήσεις στις ανάγκες ή τα προβλήματα του κοινού, στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία σου.

Παρακάτω, ο ιδρυτής της “inbound.org” , παρουσιάζει δύο επιχειρήματα για τον καθορισμό προτεραιοτήτων στο Inbound marketing:

  1. Κατ’ αρχάς το Marketing, δεν το κάνεις μόνο και μόνο για να “τσιμπήσεις” πελάτες για το προϊόν σου, αλλά περισσότερο για να καταλάβει η αγορά περί τίνος πρόκειται.
  2. Το Inbound Marketing, απαιτεί χρόνο! Είναι μία μακροπρόθεσμη επένδυση και όσο πιο γρήγορα ξεκινήσεις, τόσο το καλύτερο.

7. Alex Attinger: Εστίασε στην Εσωτερική Διαφήμιση (Native Advertising), όχι μόνο στο Engagement των πελατών

Το Native Advertising, έχει σκοπό την τοποθέτηση μιας διαφήμισης, ως συνεκτικό κομμάτι του περιεχομένου σου και όχι ως μία ξεχωριστή διαφήμιση που δεν ενδιαφέρει τον αναγνώστη. Συνδέεται άμεσα με το engagement και το ενισχύει, όταν γίνεται με σύνεση, ενώ ο Alex Attinger από την πλατφόρμα διαφήμισης “ContentClick” , συμβουλεύει:

Πολλοί στην αγορά επικεντρώνονται μόνο στο τι πρόκειται να προσφέρουν (προσφορές, ειδικά κουπόνια, κ.ά.), μέσω διαφημίσεων, χωρίς να χτίζουν στην πραγματικότητα μία αμφίδρομη σχέση με τον καταναλωτή, παρά μόνο προσωρινή.

billionphotos-2109622

8. Arjun Dev Arora: Επαναπροσέγγιση πελατών (Follow-Up)

Για δυναμική επαναπροσέγγιση των πελατών, ο Arjun Dev Arora, πρόεδρος της “Retargeter” και συνιδρυτής του “Immedietly” , προτείνει:

Πολλαπλές καμπάνιες που βασίζονται και στοχεύουν σε μοναδικές και προσδιορισμένες θέσεις στην ιστοσελίδα σου.

Κάθε πελάτης, ακολουθεί διαφορετική τακτική αγοράς. Απέφυγε το μαζικό τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών. Επίσης,

βεβαιώσου ότι χρησιμοποιείς μεγάλη ποικιλία διαφημίσεων.

9. Alex Debelov: Διανομή Video (Video Distribution)

Αντιμετώπισε τη διανομή Video, ως ενεργό μέρος στη διαδικασία και όχι αντιδραστικά σαν μια απλή, βαρετή καταμέτρηση των views και τίποτα περισσότερο.

Αν μία φορά μόνο βρεθεί το video σου μπροστά στο σωστό πελάτη, η δουλειά έχει γίνει! Ενώ η κυκλοφορία στο μαγαζί σου, συνεχίζεται με υψηλούς ρυθμούς.

Είναι βασικό σαν σωστός επιχειρηματίας, να ακολουθείς και εσύ  τα βασικά standards για μια επιτυχημένη και σίγουρα κερδοφόρα καμπάνια μέσω Marketing. Όμως για να το καταφέρεις αυτό, θα πρέπει να έχεις μία ολοκληρωμένη κατασκευή ιστοσελίδας, μοναδική, όπως είναι και η επιχείρησή σου!

πηγή: entrepreneur.com

Related Posts