Scroll Top

Οδηγός επικοινωνίας με τους πελάτες σου, σε μια εποχή που επικρατεί το Content Marketing

Content Marketing. Πολλά ακούγονται γύρω από αυτό τον όρο στον κόσμο των Επιχειρήσεων και του Marketing.

Μπορείς να χρησιμοποιείς τη “φωνή” της εξουσίας και της σιγουριάς στον κλάδο σου, προκειμένου να φανείς χρήσιμος. Χρησιμοποίησε μοναδικό και σχετικό περιεχόμενο που δίνει αξία στους πελάτες σου, ώστε να τους κρατάς “κολλημένους” στην επιχείρηση και το brand σου!

Γράψε μερικά καλά post στο blog για τους πελάτες σου. Θα γίνουν πιστοί θαμώνες στην ιστοσελίδα σου και θα κοινοποιούν τα post στα social media. Σωστά;

Στην πράξη, το Content Marketing δεν είναι τόσο απλό. Χρειάζεται να εντοπίσεις το σωστό είδος κοινού που θα σε ακολουθεί. Η γενική φιλοσοφία είναι ότι ο μέσος άνθρωπος, βομβαρδίζεται σε καθημερινή βάση από διαφόρων λογιών πληροφορίες και έχει κουραστεί να προσπαθεί να αποκωδικοποιεί το μήνυμα που θέλουν να του περάσουν κάθε φορά.

Μάθε ποιος είναι Ο “Χρυσός Κανόνας” για επιτυχημένο Content Marketing.

Με την κατάλληλη στρατηγική, μπορείς να περιορίσεις το άχρηστο περιεχόμενο.

1. Μάθε το κοινό σου

Μη γράφεις για να εντυπωσιάσεις.

Πρέπει να δείξεις ότι έχεις να προσφέρεις κάτι χρήσιμο και ενημερωτικό στους αναγνώστες σου, οι οποίοι είναι μικροί ή και μεγάλοι επιχειρηματίες που ψάχνουν να βρουν κάτι αξιόλογο στο διαδίκτυο.

2. Ακολούθησε πιστά μια τακτική

Το κλειδί της επιτυχίας, είναι να προκαλείς το ενδιαφέρον των αναγνωστών και να επιστρέφουν ξανά στο site σου για νέο υλικό.

Δύο άρθρα την εβδομάδα, θα ενθαρρύνουν ένα αναγνωστικό κοινό που ασχολείται με το brand name σου.

Διάβασε για το Blog: 5 tips για να ποστάρεις σε λιγότερο χρόνο!

3. Γίνε Ξεχωριστός

Εάν εργάζεσαι σε έναν ιδιαίτερα παραγωγικό κλάδο, η διορατικότητα, είναι η μόνη που μπορεί να σε κάνει να ξεπεράσεις τον εαυτό σου και τους ανταγωνιστές σου. Δημιούργησε μία μοναδική δική σου “φωνή”. Γίνε πνευματώδης και δημιουργικός!

Όταν θα έχεις θεσπίσει πλέον αυτή την ξεχωριστή “φωνή” μόνο για τους αναγνώστες σου, θα ανταμειφθείς για αυτή τη μοναδική προοπτική σου.

4. Μην ξεχνάς το οπτικό υλικό

Σε μια εποχή που κυριαρχούν τα social media ο χρόνος που μπορεί ένας αναγνώστης να παραμείνει προσηλωμένος σε κάτι που διαβάζει, είναι μηδαμινός. Περισσότερο τον ενδιαφέρει ένα σύντομο και στοχευμένο μήνυμα.

Μην ξεχνάς να συμπεριλαμβάνεις videos, διάφορες φωτογραφίες και ινφογραφήματα στις αναρτήσεις σου. Μετατρέπουν μια μάζα αφηρημένης θεωρίας, σε μια φιλτραρισμένη περίληψη!

Σε αυτή τη νέα εποχή που το Marketing Περιεχομένου (Content Marketing) παίζει το σημαντικότερο ρόλο και επικρατεί οπουδήποτε στο διαδίκτυο.

Βεβαιώσου ότι παρέχεις συχνά κάτι εξαιρετικά χρήσιμο, με έναν μοναδικό, δικό σου “χρωματισμό” στον αναγνώστη.

Μάθε επίσης ποιο είναι Το μυστικό για επιτυχημένα post στο Blog σου!

πηγή: entrepreneur.com

Related Posts