
Δισεκατομμύρια χρήστες καθημερινά επισκέπτονται τα κοινωνικά δίκτυα. Οι επαγγελματίες προωθούν την επιχείρηση τους και κάνουν πωλήσεις, οι επιστήμονες ανταλλάσουν γνώσεις, οι νοικοκυρές ενημερώνονται, οι νεολαίοι φλερτάρουν, οι ηλικιωμένοι ανακαλύπτουν… Ο καθένας μας λοιπόν επισκέπτεται τα κοινωνικά δίκτυα για κάποιο λόγο.
Παρακάτω παραθέτουμε ένα ινφογράφημα για την επισκεψιμότητα των κοινωνικών δικτύων παγκόσμια:
Η κατάταξη και το χρυσό βραβείο
- Την πρώτη θέση στην επισκεψιμότητα, καταλαμβάνει το Facebook με 1,15 δισεκατομμύρια χρήστες. Στα αποτελέσματα δεν περιλαμβάνονται και οι επαγγελματικές σελίδες στο Facebook, καθώς ο κάθε χρήστης μπορεί να έχει πολλές επαγγελματικές σελίδες συνδεδεμένες με τον λογαριασμό του.
- Την δεύτερη θέση έχει το You Tube, με 1 δισεκατομμύριο χρήστες που έχουν δικό τους προσωπικό ή επαγγελματικό κανάλι στο You Tube.
- Στη τρίτη θέση των αποτελεσμάτων βρίσκεται το Twitter με 500 εκατομμύρια χρήστες (επαγγελματικά προφίλ και μη) παγκοσμίως.
- Την τέταρτη θέση στην επισκεψιμότητα, έχει το Google+ με 343 εκατομμύρια χρήστες και επαγγελματικά προφίλ.
- Στην πέμπτη θέση, έχουμε το Linked In με 238 εκατομμύρια χρήστες, κατά βάση επαγγελματίες, παγκόσμια.
- Στην τελευταία πεντάδα των αποτελεσμάτων, βρίσκονται το Tumblr , το Pinterest, το Peddit, το WordPress και το Instagram.
Τα αποτελέσματα βέβαια είναι ρευστά, καθώς τα κοινωνικά δίκτυα συνεχώς εξελίσσονται. Αξίζει να τα παρακολουθούμε.
Ο σύγχρονος επαγγελματίας
Για να προωθήσει την επιχείρηση του, μέσω των κοινωνικών δικτύων και να καθιερωθεί στην αγορά, ο σύγχρονος επαγγελματίας χρειάζεται: