7
Ιούλ

Οδηγός επιβίωσης επιχείρησης σε καιρούς κρίσης

Αναμφίβολα, βρισκόμαστε σε μια από τις δυσκολότερες φάσεις της Ελληνικής Οικονομίας. Η επιβίωση των επιχειρήσεων μας είναι αυτή που μας προβληματίζει.

Τι μπορούμε να κάνουμε όμως για να επιβιώσει η επιχείρηση μας;

  • Θετική ενέργεια. Απορρίπτουμε κάθε εισροή αρνητικής ενεργείας και δεν την αναμεταδίδουμε ούτε σε συναδέλφους, ούτε σε συνεργάτες – προμηθευτές.
  • Επιδιώκουμε έμπρακτα την διασφάλιση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, σε οποιοδήποτε βαθμό, ενημερώνοντας εργαζόμενους – πελάτες – προμηθευτές.
  • Επιδιώκουμε την σωστή και αμερόληπτη ενημέρωση των καταστάσεων, απορρίπτοντας εικασίες, τρομοκρατίες και τρολ δημοσιεύσεις.
  • Επικοινωνούμε για να ενημερώσουμε και να ενημερωθούμε με τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιχείρηση μας, ακόμα και με την τράπεζα.
  • Αξιοποιούμε την δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών (e-banking, paypal, mobile banking κλπ).
  • Οπλιζόμαστε με υπομονή και αναμένουμε μικρο-καθυστερήσεις στις εισπράξεις.
  • Τα προσωπικά μας έξοδα μπορούν να περιμένουν. Προτιμούμε να καλύπτουμε πρώτα τις υποχρεώσεις μας.
  • Διευκολύνουμε τον τρόπο πληρωμής των πελατών – προμηθευτών μας: δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες, κουπόνια, διατακτικές, πληρωμές μέσω Internet, αντικαταβολή κτλ.
    ant1
  • Λάθος οι απολύσεις. Κατά τον Αμερικανό οικονομολόγο Πρέχτερ, στη διάρκεια μιας οικονομικής κατάπτωσης πολλές επιχειρήσεις κάνουν ένα μοιραίο λάθος : απολύουν μαζικά υπαλλήλους. Πολλές, επιχειρήσεις μπορούν να εξυπηρετηθούν πολύ καλύτερα κρατώντας τους υπαλλήλους τους και μειώνοντας τις αμοιβές τους. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να συνεχίσουν να υπηρετούν τη πελατεία τους χωρίς να υποβαθμίσουν την ποιότητά τους και να είναι συγχρόνως έτοιμες να ηγηθούν του ανταγωνισμού μόλις φθάσει το νέο κύμα οικονομικής επέκτασης. Ασφαλώς, η μείωση μισθών δεν είναι ούτε ευχάριστη, ούτε επιθυμητή, αλλά η συγκεκριμένη ανάλυση εστιάζει στην καλύτερη ανάμεσα σε δύο δυσάρεστες επιλογές ώστε να αποτρέψει το χειρότερο.
  • Προσφορά υπηρεσιών. Κάνουμε προσφορές στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, δίνοντας την ευκαιρία σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό να μπορέσει να αγοράσει.
  • Ομαδική εργασία. Το κλειδί είναι η ομαδική εργασία. Διατηρούμε καλές σχέσεις και καλή επικοινωνία με την ομάδα μας.

Πρακτικά φροντίζουμε για το τρίπτυχο εργαζόμενος – προμηθευτής – πελάτης, διατηρώντας ισορροπίες στην αγορά μας. Η ισορροπία είναι στο χέρι μας και μόνο εμείς μπορούμε να την επιφέρουμε.

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;