8
Νοέ

Το νέο πρόσωπο της διαφήμισης

Στο πέρασμα των χρόνων η χρήση της διαφήμισης αποδείχτηκε ως η πιο δυνατή μέθοδος προβολής και προώθησης υπηρεσιών και προϊόντων σε ευρύ και σε στοχευμένο κοινό καταναλωτών.

Αναλογική μορφή της έντυπης διαφήμισης

Η παραδοσιακή αναλογική μορφή της έντυπης διαφήμισης η οποία σε καθημερινή βάση  ή σε τακτά διαστήματα είχε αναλάβει το δύσκολο έργο του Marketing των εταιρειών προσπαθούσε να χτίσει το μοντέλο της εμπιστοσύνης μεταξύ κοινού και προϊόντος.

Το να διαβάσει κανείς ή να δει την εικόνα του εντύπου και να φανταστεί τα ευεργετήματα της διαφημιζόμενης υπηρεσίας ή τα πλεονεκτήματα του προϊόντος και να τα αγοράσει είναι πολύ δύσκολο και επίπονο.

Εκμηδένιση δημιουργικής φαντασίας και σκέψης κοινού

Από την άλλη η Τηλεόραση κατάφερε μέσα από διαφημιστικά μηνύματα που περιέχουν εικόνα και ήχο να κάνουν πιο εύκολη αυτή την προσέγγιση.  Μέσα από έτοιμα οικονομικά ή κοινωνικά μηνύματα, δομημένα με τρόπο εύπεπτο εκμηδενίστηκαν τα περιθώρια της δημιουργικής φαντασίας και σκέψης του κοινού με αποτέλεσμα να υπάρξει μαζικότητα στην αγορά προϊόντων και χρήση διαφημιζόμενων υπηρεσιών, πολλές φορές αμφιβόλου ποιότητας.

Η μαζικότητα του Intenet

Αυτή τη μαζικότητα ήρθε να εκμεταλλευτεί και το Ιντερνέτ προβάλλοντας όμως την ηλεκτρονική διαφήμιση με πρότυπα και αξίες.

Κατασκευάζοντας ιστοσελίδες οι επαγγελματίες του κάθε χώρου, μπορούν να επιδείξουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, καθώς και το προφίλ τους παγκοσμίως.  Αυτή η ελεύθερη έκθεση στο κοινό μπορεί και πρέπει να αναβαθμίσει τον επαγγελματία διαφημιζόμενο λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού του χώρου.

 H διαδραστική  σχέση

Ακόμη το κοινό μπορεί να έχει διαδραστική σχέση με τον επιχειρηματία με αποστολή μηνυμάτων ή με αγορά online προϊόντος. Επίσης να επιλέξει ανάμεσα από πολλά διαφορετικά προϊόντα του είδους.

Η ελευθερία της επιλογής

Η ελευθερία της επιλογής μέσα στην ηλεκτρονική παγκοσμιοποίηση την οποίαν υποστηρίζει ως υπέρτατο αγαθό η κοινωνία του διαδικτύου είναι και το πραγματικό κέρδος του κοινού.

Τελικά εναπόκειται στην ικανότητα του επιχειρηματία στο να επιλέξει τους κατάλληλους συνεργάτες, οι οποίοι σαν ειδικοί θα δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη διαφημιστική παρουσία  στο Internet και την προτίμηση των καταναλωτών.

Για μια πραγματικά επιτυχημένη διαφημιστική παρουσία στο Internet ενημερωθείτε: edo1

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;