Scroll Top

Μήπως το Product Marketing έχει πεθάνει;

Μέχρι σήμερα, όλοι οι επαγγελματίες προωθούν την επιχείρηση τους με γνώμονα την διαφήμιση του προϊόντος/υπηρεσίας τους.

Η Google όμως τι λέει για αυτό;

Ας δούμε ένα παράδειγμα: Έστω ότι αναζητούμε καφετέρια πειραιάς

kafeteria

Τι παρατηρείτε;

Σχεδόν ΚΑΝΕΝΑ αποτέλεσμα δεν είναι ιστοσελίδα καφετέριας στον Πειραιά.

Στην πραγματικότητα, μέσα στο πλαίσιο, εμφανίζονται οι καταχωρήσεις στο Google my Business, με τις κοντινότερες τοποθεσίες στον επισκέπτη.

kafeteria1

Κάτω από το πλαίσιο, εμφανίζονται στην πλειοψηφία αποτελέσματα από επαγγελματικές καταχωρήσεις σε καταλόγους με κριτικές και σχόλια, οδηγούς εξόδου και ψυχαγωγίας (Foursquare) και κοινωνικά δίκτυα με ratings (Facebook).

kafeteria2

Τι σημαίνουν αυτά τα αποτελέσματα;

Βασικά τι μας λένε όλες οι αναζητήσεις που θα δοκιμάσουμε να κάνουμε στην Google;

Τα αποτελέσματα που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα είναι ως επί το πλείστον:

Άρα δεν ωφελεί να στοχεύουμε στην ανάδειξη του προϊόντος (product marketing) αλλά στην γενικότερη προώθηση πληροφοριών γύρω από το προϊόν και ολοκληρωμένη παρουσία στα social media και του διαδίκτυο.

Πως προωθούμε πληροφορίες γύρω από το προϊόν μας;

Ο τρόπος είναι στο να αλλάξετε φιλοσοφία στο marketing και να δημιουργήσετε την δική σας κοινότητα γύρω από το προϊόν/υπηρεσία σας.

billionphotos-1154269

Διαδικασία δημιουργίας Online κοινότητας

  1. Επαγγελματική ιστοσελίδα διεθνών προδιαγραφών.

Χρειάζεστε μια επαγγελματική ιστοσελίδα, επεκτάσιμη, με τελευταίας τεχνολογίας λογισμικό που αναβαθμίζεται, σύγχρονο Design και να μπορείτε να βάζετε μόνοι σας νέα άρθρα και φωτογραφίες.

perissotera_button

  1. Σωστή φιλοξενία και τεχνική υποστήριξη.

Όλα περιστρέφονται γύρω από την επαγγελματική φιλοξενία ιστοσελίδας. Cloud server με υποστήριξη CDN για να είναι η ιστοσελίδα σας ασφαλής και ONLINE 24/365/7.

 

  1. Οργανωμένη παρουσία στα Social media.

Χρειάζεστε δημιουργία εταιρικών λογαριασμών και σελίδων στα social media, με ενσωματωμένα τα εταιρικά σας χαρακτηριστικά και ολοκληρωμένη παρουσία.

  1. Καταχώριση στο Google my business.

Το απόλυτο εργαλείο για τον επαγγελματία είναι το Google my business και οι χάρτες της Google, όπως είδατε παραπάνω και στο παράδειγμα, οι καταχωρίσεις αυτές εμφανίζονται πρώτες στις αναζητήσεις της Google.perissotera_button

  1. Εκπαίδευση στην διαχείριση της ιστοσελίδας και των Social media.

Καλά να φτιάξετε την οργανωμένη παρουσία σας, αλλά κάποιος θα πρέπει να σας εκπαιδεύσει για τον σωστό τρόπο αναρτήσεων, μέγεθος εικόνων, ώρες δημοσιεύσεων κοκ.

  1. Επαγγελματικό newsletter.

Τι καλύτερο από ένα δυναμικό εργαλείο Follow up και προσέγγισης νέων πελατών από το newsletter. Προτιμήστε πάροχο newsletter, με υποστήριξη, έλεγχο bounces, στατιστικά ανοιγμάτων και χαμηλά κοστολόγια.perissotera_button

Συμπέρασμα

Οι εποχές έχουν αλλάξει, η ανάγκη για την δημιουργία κοινότητας είναι μονόδρομος για την επιβίωση. Το marketing έχει εξελιχθεί και σκοπός είναι η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη. Παρέχετε βελτιωμένη εμπειρία χρήστη με ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο και γίνετε ανταγωνιστικοί, αυξήστε τις πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα σας.

Περισσότερα για την δημιουργία κοινότητας

edo1

Related Posts