Scroll Top

Οι Βασικές Αρχές του Branding

branding

Branding. Μία από τις σημαντικότερες πτυχές κάθε επιχείρησης, μικρής ή μεγάλης, λιανικής πώλησης ή και B2B.

Μια αποτελεσματική στρατηγική Branding, σας δίνει σημαντικό πλεονέκτημα στις ανταγωνιστικές αγορές.

Θέλετε το brand σας να μείνει αξέχαστο;

Τι ακριβώς σημαίνει “branding” και πώς επηρεάζει μια επιχείρηση όπως τη δική σας;

Το brand σας, είναι η υπόσχεσή σας στον πελάτη. Του λέει τι να περιμένει από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, ενώ σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας. Προέρχεται από το ποιος είστε, ποιος θέλετε να είστε και το ποιος αντιλαμβάνονται τελικά οι άνθρωποι ότι είστε.

Είστε έμπειρος, αξιόπιστος και πρωτοποριακός στον κλάδο σας;

Το προϊόν σας είναι μια επιλογή υψηλού κόστους και υψηλής ποιότητας ή μια επιλογή χαμηλού κόστους με υψηλή αξία;

Να θυμάστε ότι δεν μπορείτε να αντιπροσωπεύετε και τα δύο, και δεν μπορείτε να είστε τα πάντα για όλους. Το ποιος είστε, θα πρέπει να βασίζεται σε στοχευμένους πελάτες σας οι οποίοι σας χρειάζονται.

Το brand σας, είναι το λογότυπό σας. Η ιστοσελίδα σας και όλα εκείνα τα στοιχεία που περιβάλλουν το λογότυπό σας, επικοινωνούν με το brand σας.

Η “καρδιά” του Brand σας, το Λογότυπό σας!

Στρατηγική Branding

Μια στρατηγική Branding είναι το πώς, το τι, το πού, το πότε και με ποιον σκοπεύετε να επικοινωνείτε και να περνάτε τα μηνύματά σας. Το πού διαφημίζεστε, αποτελεί επίσης μέρος της στρατηγικής σας, όπως επίσης και αυτό που βγάζετε οπτικά και προφορικά είναι μέρος της στρατηγικής του brand σας.

Μια συνεπής στρατηγική, οδηγεί το brand σας σε ισχυρή ισορροπία, πράγμα που σημαίνει ότι προσθέτετε αξία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας σας. Εμφανές παράδειγμα, η Coca-Cola. Δημιούργησε ένα ισχυρό brand, το οποίο μπορεί να χρεώσει παραπάνω για το προϊόν της και οι πελάτες τις να συνεχίσουν να το αγοράζουν.

Η προστιθέμενη αυτή αξία, εμφανίζεται συχνά με τη μορφή συναισθηματικής προσκόλλησης. Για παράδειγμα, η Nike συνδέει τα προϊόντα της με διάσημους αθλητές, συνδέοντάς τους με το προϊόν της και στοχεύει στους fans των αθλητών.

Διαβάστε επίσης: 10 Tips Για Τον Καλύτερο Σχεδιασμό Του Brand Σας

Καθορισμός του Brand

Ο καθορισμός του brand σας, μπορεί να είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση. Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις εκ μέρους της εταιρείας σας:

  • Ποια είναι η αποστολή της εταιρείας σας;
  • Ποια είναι τα οφέλη και τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων και των υπηρεσιών σας;
  • Τι σκέφτονται οι πελάτες σας για την εταιρείας σας;
  • Ποιες ιδιότητες/αρετές θέλετε να συσχετιστούν με την εταιρεία σας;

Κάνετε μια ολοκληρωμένη έρευνα. Μάθετε για τις ανάγκες, τις συνήθειες και τις επιθυμίες των σημερινών,αλλά και των μελλοντικών σας πελατών. Μην νομίζετε πως ξέρετε τι σκέφτονται, πρέπει να μάθετε τι σκέφτονται για εσάς και την εταιρεία σας.

Μόλις καταφέρετε να καθορίσετε το brand σας στην διαδικτυακή αγορά, ακολουθήστε μερικά δοκιμασμένα και επιτυχημένα tips που αντέχουν στο χρόνο:

  • Σχεδιάστε ένα flat και αντιπροσωπευτικό λογότυπο. Τοποθετήστε το παντού στην καλύτερή του διάσταση και ποιότητα (ιστοσελίδα, social media, διαφήμιση κοκ).
  • Ποια είναι τα βασικά μηνύματα που θέλετε να στείλετε σχετικά με το brand σας; Κάθε επιχειρηματίας οφείλει να γνωρίζει τα χαρακτηριστικά του brand της εταιρείας του.
  • Ένα brand, επεκτείνεται σε κάθε πτυχή της επιχείρησής σας. Από το πώς απαντάτε στα τηλέφωνά σας, την ταχύτητα ανταπόκρισής σας μέχρι και την υπογραφή στα e-mail σας.
  • Είναι το brand σας φιλικό; Να είστε ανοιχτοί σε συζητήσεις και σοβαροί.
  • Γράψτε μια ουσιαστική και συνοπτική δήλωση που εξηγεί την ουσία του brand σας.
  • Σχεδιάστε και δημιουργήστε πρότυπα του brand σας, για επιτυχημένο Marketing της επιχείρησής σας.
  • Χρησιμοποιήστε τον ίδιο συνδυασμό χρωμάτων στο λογότυπό σας, στην εμφάνιση και το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Δεν χρειάζεται να είστε υπερβολικός, απλά φροντίστε να είστε συνεπής.
  • Να είστε αληθινός και πιστός στο brand σας. Οι επισκέπτες σας δεν θα επιστρέψουν ξανά στην ιστοσελίδα σας, αλλά ούτε και θα σας συστήσουν σε κάποιον άλλο εάν δεν τηρήσετε την υπόσχεσή σας.
  • Να είστε συνεπής. Αυτό το χαρακτηριστικό συμπεριλαμβάνει όλα τα παραπάνω και είναι η πιο σημαντική συμβουλή. Εάν δε μπορείτε να έχετε συνέπεια στην επιχείρησή σας, όλες οι προσπάθειές σας για τον καθορισμό του brand σας, θα αποτύχουν.

Content Marketing: Το Κλειδί για την αναγνωρισιμότητα του Brand σας

branding-diagram2

πηγή: www.entrepreneur.com

Related Posts