Scroll Top

Τι χρειάζεται μια επιτυχημένη διαφήμιση;

Η δημόσια προβολή της εταιρείας σας δεν χρειάζεται να κοστίζει εκατομμύρια.

Χρησιμοποιείστε αυτές τις απλές συμβουλές για να διαφημίσετε επιτυχημένα την εταιρεία σας, ακόμα και αν δεν μπορείτε να διαθέσετε πολλά χρήματα.

9 Οκτωβρίου 2013.

Τι χρειάζεται για να δημιουργήσει μια επιχείρηση ένα δυνατό αναγνωρίσιμο όνομα; Οι μικρές επιχειρήσεις δεν  έχουν εκατομμύρια δολλάρια για ξόδεμα σε διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά χρειάζονται ένα αναγνωρίσιμο όνομα για να μπορούν να μείνουν στην αγορά. Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι να κάνεις όνομα για τον εαυτό σου με έναν μικρό προϋπολογισμό. Ρίξτε μια ματιά σε αυτές τις πέντε φθηνές στρατηγικές.

1. Γνώριζε το κοινό σου. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε πριν δοκιμάσετε να φτιάξετε όνομα για τον εαυτό σας, είναι να προσδιορίσετε το κοινό σας, και να αποφασίσετε τι μήνυμα θέλετε να περάσετε. “Πριν ξοδέψετε έστω και ένα ευρώ, είναι σημαντικό να ξέρετε ποιοί είναι οι πελάτες σας έτσι ώστε να βελτιστοποιείτε τις προσπάθειές σας και τα λεφτά που ξοδεύετε.” Εξηγεί ο Jason Robbins, CEO της ePromos Promotional Products.

2. Γνωστοποιήστε την τεχνογνωσία και την εμπειρία σας. “Είτε μιλάμε για το blog μιας εταιρείας, για e-books, η για μια σειρά από διαδικτυακά σεμινάρια, το να παράγεις εξαιρετικό περιεχόμενο είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να χτίσεις όνομα για την εταιρεία σου.” Λέει ο Robbins. “Δεν χρειάζεται τεράστιος προϋπολογισμός αλλά χρειάζεται πολύ χρόνο και δέσμευση για να βγάζεις ένα προϊόν που είναι πολύτιμο για το κοινό σου.” Αν και ακούγεται αντιφατικό προς την ιδέα της δημιουργίας κέρδους, αυτή η μικρή προσπάθεια μπορεί μπορεί να αποφέρει μεγάλες ανταμοιβές βάζοντας το όνομα της εταιρείας στα μυαλά του κοινού σας.

3. Αξιοποιήστε τα social media. Όλοι μιλούν για την δύναμη του marketing στα social media, και για καλό λόγο- είναι δωρεάν. Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες social media εκεί έξω, οπότε είναι σημαντικό να βρείτε που περνάνε τον χρόνο οι καταναλωτές σας, και να συγκεντρώσετε τις προσπάθειές σας εκεί.

workbiz

Το κλειδί για την επιτυχία στα social media είναι η συνέπεια και η δέσμευση, και αυτό σημαίνει να μένεις ενεργός, να συμμετέχεις σε συζητήσεις, και να προσφέρεις μοναδικό περιεχόμενο που προβάλλει τις προοπτικές σας και τραβάει την προσοχή των πελατών σας. “Κρατώντας μια επαφή με το κοινό σας, κάποιοι απο αυτούς θα μοιραστούν το περιεχόμενο σας με τους γνωστούς τους, δίνοντάς σας ένα μεγαλύτερο κοινό” λέει ο Ian Aronovich, πρόεδρος και συνειδρυτής του GovernmentAuctions.org

4. Κάντε κάτι πρωτότυπο ως προς τις κλασσικές δημόσιες σχέσεις. Το πεδίο των δημόσιων σχέσεων έχει αλλάξει δραματικά με την έλευση των ψηφιακών media. Παρόλο που είναι πιο εύκολο να βρεις και να ζητήσεις βοήθεια από σχετικούς δημοσιογράφους, χάρη σε υπηρεσίες όπως την Help a Reporter Our (HARO), είναι πολύ πιο δύσκολο να βρεις κάλυψη, πολύ απλά επειδή υπάρχουν χιλιάδες άλλες επιχειρήσεις ζητώντας βοήθεια από τα ίδια media.

Το να κερδίσεις την προσοχή ενός εξειδικευμένου δημοσιογράφου, χρειάζεται ένας συνδυασμός τύχης και ικανότητας- χρειάζεται να ξέρεις να παραδώσεις ένα σωστό μήνυμα, την σωστή στιγμή. Το να χτίσεις μια σωστή σχέση με έναν σχετικό δημοσιογράφο αυξάνει τις πιθανότητές σας να καλύψει την επιχείρησή σας, αλλά θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος. “Αν αποφασίσουν να χρησιμοποιήσουν το περιεχόμενό σας, είναι πολύ πιθανό να δώσουν links που θα κατευθύνουν τον κόσμο πίσω στο site σας.” Λέει ο Aronovich, “που είναι πάρα πολύ καλό για SEO και σας δίνει παραπάνω περιεχόμενο για να τραβήξετε κόσμο προς το social media της επιλογής σας.”

5. Χρησιμοποιείστε προωθητικά προϊόντα. Προϊόντα τυπωμένα με το λογότυπό σας, μπορεί να φαίνονται επιτηδευμένα εντυπωσιακά, αλλά είναι μια φθηνή και αποτελεσματική λύση να κάνετε όνομα για τον εαυτό σας. Το κλειδί πάλι, είναι να βρίσκεστε στο σωστό σημείο την σωστή στιγμή. Προσφέρετε κάτι πολύ χρήσιμο, σε μια μοναδική κατάσταση, για να το κάνετε πιο αξιομνημόνευτο.

Ο Paul Brocky, συνιδρυτής της The Road Code, βρήκε την επιτυχία χρησιμοποιώντας μπουκάλια νερού, που είναι μίας χρήσης κιόλας. “Κάναμε φιλανθρωπικές εκδηλώσεις και διαγωνισμούς κάθε χρόνο και δίναμε αυτά τα μπουκάλια με κρύο νερό, και είχαν πάνω το λογότυπό μας και την ιστοσελίδα μας. Το κόστος ήταν 14 σέντς το μπουκάλι. Συμπεριλαμβανομένου και λογότυπα που φωτοτυπήσαμε σε ένα κοντινό βιβλιοπωλείο.”

Αυτή η προσπάθεια ήταν επιτυχής, επειδή ήταν ικανοποίησε μια ανάγκη σε μια συναισθηματικά φορτισμένη κατάσταση. Οι άνθρωποι τείνουν να διατηρούν αναμνήσεις όταν βρίσκονται σε βαριά συναισθηματικά φορτισμένες καταστάσεις. Οι αναλυτές και οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα είδαν μια μεγάλη αύξηση την μέρα που η ομάδα του Brocky έδινε τα μπουκάλια με το νερό, κάτι που μας δείχνει ο,τι η τακτική αυτή ήταν αποτελεσματική.

Αυτό που επαναλαμβάνεται συνέχεια στο κείμενο, όταν προσπαθείς να προωθήσεις τον εαυτό σου, είναι το να βρίσκεσαι στο σωστό σημείο την σωστή στιγμή. Αλλά μην το αφήνετε στην τύχη. Κάντε την έρευνά σας, γνωρίζετε το κοινό σας, και χρησιμοποιείστε και γίνετε και λίγο δημιουργικοί για να σιγουρέψετε ο,τι το όνομά σας θα έχει μεγάλη επίδραση.

 

πηγή: Angela Stringfellow, Consultant, SeniorHomes.com

Related Posts