4
Μαΐ

10 συμβουλές για άμεσα αποτελέσματα στο blog Marketing

Πριν προχωρήσετε στη δημιουργία ενός blog post, αναρωτηθείτε: εσείς οι ίδιοι, περιμένετε περισσότερο να διαβάσετε ένα blog post από κάποιο καλό σας φίλο ή από μία μεγάλη επιχείρηση; Και ποιο από τα δύο απολαμβάνετε περισσότερο να διαβάζετε;

Η απάντηση που θα δώσετε στον εαυτό σας θα σας κατευθύνει σχετικά με τον τόνο που θέλετε εσείς να υιοθετήσετε όταν απευθύνεστε σε έναν μεγάλο αριθμό ανθρώπων, εν δυνάμει καταναλωτών, που επιδιώκετε να σας φέρουν κέρδη. Εάν θέλετε οι παραλήπτες σας να προσμένουν τα blog post σας, αρχικά θα σας συμβουλεύαμε να αρχίσετε να τους προσεγγίζετε περισσότερο ως φίλος παρά ως πωλητής.

1. Αφήστε το όνομά σας και το βιογραφικό σας να φανεί στο πεδίο του συγγραφέα. Βάλτε σε πρώτη γραμμή τη φήμη σας, δίνοντας προσωπική χροιά στο μήνυμά σας. Αυτό θα ενισχύσει το κύρος σας και το SEO σας.

2. Γράψτε σε δεύτερο ενικό πρόσωπο, σαν να στέλνατε το μήνυμά σας σε ένα μόνο άτομο, ενισχύοντας τον προσωπικό τόνο στην προσέγγισή σας. Προσέξτε όμως να μην το παρακάνετε, δεν είπαμε να παραγνωριστείτε!

3. Φανείτε χρήσιμοι. Μη στέλνετε μηνύματα στους αναγνώστες σας μόνο όταν θέλετε κάτι από εκείνους. Για παράδειγμα να σας βοηθήσουν με μια νέα έρευνα για το site σας. Να είστε γενναιόδωροι προσφέροντας πληροφορίες για θέματα που τους ενδιαφέρουν ή και ίσως προβληματίζουν, όπως άλλωστε κάνουν και οι πραγματικοί φίλοι.

4. Μη σπαταλάτε το χρόνο των αναγνωστών σας. Δημοσιεύεται άρθρα μόνο όταν έχετε κάτι πραγματικά σημαντικό ή και δελεαστικό να τους μεταφέρετε.

5.  Να είστε ειλικρινείς και να είστε ο εαυτός σας. Επιτρέψτε στους εν δυνάμει αναγνώστες του blog post σας να γνωρίζουν εξ αρχής ότι κάνοντας εγγραφή για τις ενημερώσεις σας πρόκειται να λαμβάνουν και προωθητικά μηνύματα. Πώς αλλιώς θα ζήσετε και θα συντηρήσετε το blog σας;

6. Το timing μετράει. Δώστε βάση στην ημέρα και ώρα που θα δημοσιεύσετε τα άρθρα σας και κρατήστε τη σταθερή. Συνήθως τα υψηλότερα ποσοστά ανάγνωσης και χαμηλότερα bounce rates είναι στα μέσα της εβδομάδας από Τρίτη έως Πέμπτη και τις μεσημεριανές ώρες 14:00-18:00, καθώς η ανταπόκριση του κοινού είναι μεγαλύτερη.

Η μεγάλη αλήθεια είναι, όμως, ότι όσο ενδιαφέρον και προσωπικό να είναι ένα blog post, εύκολα μπορεί να περάσει απαρατήρητο και χωρίς τελικά ο τελικός αναγνώστης να επενδύσει χρόνο να ανακαλύψει το περιεχόμενό του. Για να εξασφαλίσετε ότι οι παραλήπτες των emails σας τα ανοίγουν και τα διαβάζουν, ίσως θα πρέπει να αναρωτηθείτε πρώτα: εσείς οι ίδιοι πόσα blog posts θεωρείτε ενδιαφέροντα καθημερινά και πόσα από αυτά τελικά διαβάζετε;

7. Μη μακρηγορείτε. Γράψτε τις πληροφορίες που θέλετε να συμπεριλάβετε και μετά διαβάστε το κείμενό σας με καθαρό μάτι και περιορίστε όποια πληροφορία θεωρείτε περιττή. Φροντίστε η κάθε πρότασή σας να έχει νόημα και να δίνει αξία στο γενικό κείμενο.

8. Βάλτε ένα υστερόγραφο! Μπορεί να σε κάποιους να φαίνεται ως λεπτομέρεια ή δευτερεύουσας σημασίας στοιχείο, αλλά το υστερόγραφο αποτελεί την τελευταία πληροφορία που θα μείνει στο μυαλό του αναγνώστη. Η πληροφορία αυτή μπορεί να αφορά στο χρονικό όριο της προσφοράς ή να τονίζει τι θα χάσει ο αναγνώστης αν δεν εκμεταλλευθεί την προσφορά που του προωθείτε.

9. Βάλτε μια φόρμα εγγραφής στο blog σας και σε πολλές θέσεις μέσα στο site σας. Δώστε επιλογές στον αναγνώστη να εγγραφεί στο blog σας με πολλούς τρόπους. Μην ξεχνάτε ότι το σημαντικότερο εργαλείο πωλήσεων είναι το email marketing σήμερα.

10. Στείλτε το post σας με email στη λίστα σας. Αυτό μπορεί να γίνει αμέσως μετά τη δημοσίευση του blog post σας, αλλά και αργότερα εάν θέλετε να ξαναπροωθήσετε παλιότερα άρθρα. Έτσι θα φέρετε ήδη υπάρχοντες πελάτες ή συνδρομητές στη λίστα σας και θα τονώσετε το ενδιαφέρον τους για τις υπηρεσίες σας.

Προσεγγίστε τους παραλήπτες σας όπως θα έκανε ένας καλός φίλος, γιατί έτσι θα μάθουν και εκείνοι εσάς, θα σας συμπαθήσουν και θα σας εμπιστευτούν.

 

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;