Scroll Top

15 Στατιστικά που θα έπρεπε να είχαν Αλλάξει τον κόσμο των Επιχειρήσεων

Αυτά είναι τα 15 στατιστικά που θα έπρεπε να είχαν αλλάξει τον κόσμο των επιχειρήσεων, αλλά δεν το έχουν καταφέρει.

Μέχρι και σήμερα, ακόμα με εκπλήσσει το πόσοι άνθρωποι δεν έχουν πειστεί ακόμα ότι η βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών παράγει έσοδα και μειώνει τα έξοδα.

Τις προάλλες, διαβάζοντας ένα πολύ καλό blog, που παρουσιάζει πολλά ενδιαφέροντα στατιστικά από αξιόπιστες πηγές, και που δείχνουν το πόσο βελτιώνει την σχέση εσόδων/εξόδων μια καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, ακόμα αναρωτιέμαι για το αν υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αμφισβητούν αυτή την πρακτική.

Παρακάτω, παρουσιάζονται τα 15 κορυφαία αυτά στατιστικά στοιχεία:

  • Για κάθε πελάτη που διαμαρτύρεται, υπάρχουν 26 άλλοι που παρέμειναν σιωπηλοί – Lee resource.
  • Υπάρχουν τετραπλάσιες πιθανότητες για έναν πελάτη να διαλέξει μία άλλη εταιρεία η προϊόν αν το πρόβλημα που υπάρχει έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση που είχε, και όχι με την τιμή ή το ίδιο το προϊόν – Bain & Company.
  • Οι τιμές δεν είναι ο κύριος λόγος για την απώθηση πελατών, ο κύριος λόγος είναι μια φτωχή εξυπηρέτηση πελατών στο σύνολό της – Accenture global customer satisfaction report.
  • Η πιθανότητα να γίνει μια πώληση σε έναν ήδη υπάρχον πελάτη είναι 60 – 70%. Η πιθανότητα για έναν νέο πελάτη είναι 5-20% –Marketing Metrics.
  • Μια αύξηση της τάξης του 2% στους καινούριους πελάτες, έχει την ίδια επίδραση με μια μείωση στα έξοδα κατά 10% – Leaning on the edge of chaos, Emmet Murphy and Mark Murphy.
  • Το 96% των δυσαρεστημένων πελατών δεν θα παραπονεθεί ποτέ, ενώ το 91% θα φύγει και δεν θα ξαναεπιστρέψει – 1Financial Training services.
  • Ένας δυσαρεστημένος πελάτης θα πει για την εμπειρία του σε κατά μέσο όρο, 9 – 15 άτομα, ενώ ένα 13% αυτών των πελατών, σε περισσότερους από 20 ανθρώπους – White house office of consumer affairs.
  • Οι ικανοποιημένοι πελάτες θα πούνε για την εμπειρία τους σε 4 – 6 άτομα, κατά μέσο όρο – White house office of consumer affairs.
  • Το 70% μιας καταναλωτικής εμπειρίας βασίζεται στο πως νιώθουν οι πελάτες στον τρόπο που τους μεταχειρίζονται –  McKinsey.
  • 55% των πελατών θα πλήρωναν έξτρα, αν τους εγγυόνταν μια καλύτερη εξυπηρέτηση – Defaqto research.
  • Όταν ένας πελάτης σε βαθμολογεί με 5, με άριστα το 5, οι πιθανότητες να αγοράσουν ξανά από εσένα εξαπλασιάζονται, απ’ το να σε είχαν βαθμολογήσει με 4,8 – Telefaction data research.
  • Χρειάζονται 12 θετικές εμπειρίες κατά μέσο όρο, για να επανορθώσουν για μια αρνητική – “Understanding Customers” by Ruby Newell-Legner.
  • Μία μείωση της τάξης του 5% στην μείωση των πελατών, μπορεί να βελτιώσει τα κέρδη κατά 5 με 95% – Bain and company.
  • Το να κερδίσεις έναν νέο πελάτη κοστίζει 6 – 7 φορές πιο ακριβά από το να διατηρήσεις έναν ήδη υπάρχων πελάτη – Bain and company.
  • Οι νέοι πελάτες ξοδεύουν 24.5 ευρώ κατά μέσο όρο στο ηλεκτρονικό εμπόριο, σε σύγκριση με τα 52.5 ευρώ των σταθερών πελατών – McKinsey.

Οπότε, θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: με τέτοιες βαριές αποδείξεις, γιατί οι εταιρίες και οι οργανισμοί, δε στοχεύουν στην βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών τους;

πηγή: huffingtonpost.com

Related Posts