Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

4 Marketing Στρατηγικές που θα αναβαθμίσουν την ηλεκτρονική σας επιχείρηση την εορταστική περίοδο

Christmas-marketing-strategies

Οι χριστουγεννιάτικες διακοπές είναι για τους φίλους και την οικογένεια. Οι άνθρωποι νιώθουν πιο κοντά ο ένας με τον άλλον και περισσότερο δεμένοι μεταξύ τους.

Αν εσείς ως επιχειρηματίες ξεκινήσετε εορταστικές στρατηγικές marketing που στοχεύουν στο συναίσθημα, το brand σας θα γίνει η «οικογένεια» των πελατών σας!

Πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε αυτή την …υπερδύναμη;

Παρακάτω θα βρείτε τέσσερις από τις καλύτερες στρατηγικές marketing για την εορταστική περίοδο:

Διατήρησε το πνεύμα των Χριστουγέννων

Μπορείτε να βοηθήσετε πραγματικά τους ανθρώπους και την ίδια στιγμή να κάνετε περισσότερες πωλήσεις;

Η επιχείρησή σας μπορεί να προσφέρει λύσεις στους ανθρώπους τις εορταστικές ημέρες; Όπως για παράδειγμα να διοργανώσει μια καμπάνια με τα κατάλληλα δώρα και προτάσεις για όλους, όπως το #bngifttip των Barnes and Noble’s στο Twitter που προτείνουν βιβλία και βοηθούν τους ανθρώπους να διαλέξουν τα κατάλληλα δώρα για τους δικούς τους. Κοινοποιήστε το παντού και στείλτε ενημερωτικό newslettter ώστε να το μάθουν και να αλληλεπιδράσουν. Μπορεί να έχετε και μια καλύτερη ιδέα! Δοκιμάστε την.

Το αμοιβαία επωφελές marketing δεν είναι εύκολο, αλλά μπορεί να γίνει εκπληκτικά απλό.

Κάντε μια λίστα από κοινά προβλήματα. Σκεφτείτε τους τρόπους με τους οποίους η εταιρεία ή οι πελάτες σας θα μπορούσαν να λύσουν αυτά τα προβλήματα. Τέλος, επιλέξτε τον πιο χρήσιμο συνδυασμό προβλημάτων-λύσεων!

Μια στρατηγική με άρωμα …παράδοσης

Προσθέστε νέα στοιχεία στις marketing εορταστικές σας στρατηγικές και καμπάνιες, αλλά μην ξεχνάτε να βασίζεστε στο παραδοσιακό style.

Όταν προσθέσετε νέα προσέγγιση σε κάτι ήδη οικείο και παραδοσιακό, μπορεί να κάνει την marketing καμπάνια σας πολύ συναρπαστική, αναβιώνοντας ένα είδος νοσταλγίας στις καρδιές των πελατών σας.

Έχετε ακούσει τον παλιό μύθο ότι χρειάζονται επτά σημεία επαφής με έναν πελάτη πριν κάνετε την πώληση;

Όμως προσοχή, γιατί το πολύ δέσιμο με τον πελάτη, μπορεί να τον απομακρύνει. Η λύση είναι να φτιάξετε ένα είδος παράδοσης με τον πελάτη. Κάθε φορά που εισάγετε κάτι νέο μέσα στην εορταστική περίοδο, είναι και μια ευκαιρία να τον ενημερώσετε για το brand σας.

Για παράδειγμα το Starbucks από το 1997, λανσάρει το ετήσιο κόκκινο κύπελλο κάθε Χριστούγεννα. Παρουσιάζουν κάθε χρόνο νέο σχέδιο, την ίδια μέρα που αρχίζουν να σερβίρουν τα ποτά τους με θέμα την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.

Φέτος, εκτός από ένα νέο σχεδιασμό κυπέλλου, έδωσαν οικολογικά, επαναχρησιμοποιήσιμα κόκκινα κύπελλα την πρώτη ημέρα της marketing καμπάνιας τους.

Δεν είναι δύσκολο να ξεκινήσετε τη δική σας παράδοση επιχείρησης.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε κάτι όλο το χρόνο και να συνδέσετε το brand σας με αυτό. Προσθέστε στην στρατηγική σας αυτή κάποιο βαθύτερο νόημα, όπως την προστασία του περιβάλλοντος. Βρείτε τα συστατικά για μια ισχυρή εκστρατεία marketing αυτά τα Χριστούγεννα!

Tips για να δημιουργήσετε ένα διαδραστικό χριστουγεννιάτικο marketing

Εξουσιοδοτήστε τους πελάτες σας, να κάνουν το marketing της επιχείρησής σας!

Και τι σημαίνει αυτό;

Οι χρήστες και οι πιστοί πελάτες σας, θα ανεβάζουν φωτογραφίες και τα πρόσωπά τους με τα ειδικά χριστουγεννιάτικα στοιχεία που προωθείτε σαν επιχείρηση. Είναι τα κύπελλα του πρωινού καφέ τους που πίνουν στη δουλειά σαν ελαφάκια χριστουγεννιάτικα; Ή μήπως την χριστουγεννιάτικη κούπα που τους κάνατε δώρο με αγορές τους από το e-shop σας; Θα το φωτογραφίσουν και θα το ανεβάσουν στα social! Εσείς απλά ζητήστε τους να σας ταγκάρουν και πουν δυο λόγια για τα χριστουγεννιάτικα δώρα που αγόρασαν!

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες, είναι πάντα η μεγάλη νίκη αν γίνει σωστά και αυθόρμητα.

Το κλειδί είναι ένα κοινό στοιχείο που συνδέει όλες τις κοινοποιήσεις των χρηστών σας σε μία – μεταξύ τους και συνάμα με το brand σας.

Διαβάστε tips για να αυξήσετε τη συμμετοχή:

  • Προσκαλέστε τους ανθρώπους να μοιράζονται εικόνες και ιστορίες για το πού, πότε και πώς χρησιμοποιούν το προϊόν σας! Για παράδειγμα, ένας μεσίτης μπορεί να προσκαλέσει τους πελάτες του να δημοσιεύουν φωτογραφίες των Χριστουγέννων στις αυλές των σπιτιών τους.
  • Ξεκινήστε έναν διαγωνισμό. Ενθαρρύνετε τους χρήστες σας να κοινοποιήσουν το μακρύτερο κασκόλ τους ή το πιο άσχημο Χριστουγεννιάτικο πουλόβερ τους! Θα έχει πλάκα και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών χρηστών, που δεν είναι και πελάτες σας, κατά πολύ.

Αποκτήσατε μερικές ιδέες για να σχεδιάσετε μια φανταστική χριστουγεννιάτικη εκστρατεία marketing. Αλλά θα πρέπει να την έχετε προγραμματίσει εδώ και πολύ καιρό. Ίσως και ένα εξάμηνο νωρίτερα!

Αυτές οι ιδέες θα λειτουργήσουν όλο το χρόνο, με δημιουργικότητα και πολλή όρεξη!

Δεν είναι αργά λοιπόν να σκεφτείτε από τώρα, εφόσον έχετε κανονίσει το χριστουγεννιάτικο marketing της επιχείρησής σας, το marketing του καλοκαιριού. Και δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς να αρχίσετε να σκέφτεστε τα επόμενα Χριστούγεννα!

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: