Scroll Top

40 λαμπροί και εύκολοι τρόποι να χτιστεί ο κατάλογος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου

Το email marketing έχει υψηλό αντίκτυπο, με χαμηλού κόστους διαδικασία ώστε να δώσετε το μήνυμα marketing  στους τρέχοντες πελάτες και τους δυνητικούς — εφόσον έχετε έναν μεγάλο κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν όχι, αυτό το άρθρο είναι για σας. Διαβάστε παρακάτω για τους αποτελεσματικότερους και δημιουργικούς τρόπους ώστε να χτιστεί ο κατάλογος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου (λίστα email πελατών).

Υπάρχουν πολλά που λέγονται για την ανθρώπινη επαφή, και αυτές οι ιδέες στηρίζονται στην καλή ντεμοντέ ανθρώπινη αλληλεπίδραση ώστε να σας βοηθήσουν να χτίσετε τον κατάλογο email.

1. Ενθάρρυνε τους να γραφτούν

Εάν είσαι σε μια εμπορική έκθεση, καινοτόμο εταιρεία, η συλλογή των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί προσωπικά να είναι τόσο εύκολη όπως βάζοντας μια φόρμα εγγραφής ώστε να  ενθαρρύνεις τους επισκέπτες να γραφτούν στην λίστα σου για επικείμενες προσφορές.

2. Επαγγελματικές κάρτες

Όταν συναντάς τους ανθρώπους πρόσωπο με πρόσωπο για οποιοδήποτε λόγο, ζήτα την επαγγελματική κάρτα τους. Προσέφερε και την δική σου.

Βάλε ένα κύπελλο γυάλινο στο ταμείο στο κατάστημά σου ή το γραφείο υποδοχής, και ζήτα από τους επισκέπτες να ρίχνουν τις προσωπικές η επαγγελματικές κάρτες τους σε αυτό.

Προσέφερε κάποιο κίνητρο για να το κάνουν αυτό — ένα δωρεάν προϊόν ή μια υπηρεσία, κάρτα δώρων, κ.λπ. Χρησιμοποίησε τις επαγγελματικές κάρτες τους και ως διαφήμιση για εσένα από ευχαριστημένους πελάτες που δεν διστάζουν να το δείξουν, αλλά και επάνω στα email τους πρόσθεσε μια προσφορά στο πίσω μέρος της κάρτας σου που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να προσθέσουν το email τους ώστε να λάβουν τα δικά σου email.

3. Γίνε ο οικοδεσπότης ενός γεγονότος

Κάνε μια μάζωξη — ένα μεσημεριανό γεύμα για συζήτηση ενός θέματος, λέσχη βιβλίων ή οτιδήποτε εργασίες ώστε να έρθουν πελάτες. Ρώτα τους ανθρώπους αν θέλουν περαιτέρω εκδηλώσεις είτε προσφορές από τις παροχές σου να ώστε να σου δώσουν τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.

4. Προσκαλέστε τους ανθρώπους για «να μπουν στο κλαμπ»

Προσέφερε μια εφαρμογή γενεθλίων ή επετείου που επιτρέπει στους ανθρώπους «να εγγραφούν» με την παροχή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της σχετικής ημερομηνίας τους. Τους ανταμείβεις με μια ειδική προσφορά για να εγγραφούν και ακολούθησε με κάτι άλλο ειδικό, όπως ένα δελτίο έκπτωσης, κατά την ημερομηνία των γενεθλίων ή επετείου.

5. Οργανώστε ένα giveaway (δουναι και λαβειν)

Χρησιμοποιώντας το κανονικό ταχυδρομείο ή/και τον υπάρχοντα κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου, στείλε στους ανθρώπους μια κάρτα ζητώντας τις πληροφορίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και προσέφερε μια ανταμοιβή για αυτον.

6. Εναλλαγή στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία με το άμεσο ταχυδρομείο

Μερικές φορές έχεις μια φυσική κανονική διεύθυνση αλλά καμία διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στείλε μια άμεση προσφορά ταχυδρομείου που μπορούν μόνο να πάρουν με τη μετάβαση στο site σου και την ένωση του καταλόγου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου.

7. Δοκιμάστε κάποια telemarketing

Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, εσύ και οι υπάλληλοί σου αλληλεπιδράτε πιθανώς με πολλούς πελάτες στο τηλέφωνο. Προτού να κλείσεις το τηλέφωνο, ρώτησε εάν θα επιθυμούσαν να συμμετέχουν στον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου. Τους δίνεις μια σύντομη δήλωση των οφελών — παραδείγματος χάριν, των αποκλειστικών προσφορών και των εκπτώσεων μόνο διαθέσιμων στους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

8. Βελτιστοποιήστε το website σας για το επισκέπτη

Εάν ένας πελάτης επισκέπτεται το site σου, ενδιαφέρεται. Μην χάσεις την ευκαιρία να τον προσθέσεις στον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου. Περιλάβετε τις αιτήσεις εγγραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε κάθε κύρια σελίδα της περιοχής σου, καθώς επίσης και στις σελίδες για τα δημοφιλείς προϊόντα και τις υπηρεσίες.

9. Χτίστε με το blog σας

Το blog σου παρέχει έναν μεγάλο τρόπο να χτιστεί μια προσωπική σχέση με τους πελάτες και τις προοπτικές — και να μαζευτούν οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Με συνέπεια στο τέλος μιας δημοσίευσης με μια πρόσκληση στη δράση που ενθαρρύνει τους αναγνώστες για να υπογράψει επάνω για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου.

10. Δεσμεύσου μέσω των κοινωνικών μέσων

Η κοινωνική συμμετοχή στα μέσα μπορεί να επιτρέψει σε σένα και το προϊόν να φθάσει σε νέα αυτιά και να κάνει νέες συνδέσεις. Παρέμεινε καλός σε τίτλους θεμάτων που είναι ενδιαφέροντες στους πελάτες και τις προοπτικές σας. Κοινωνικά μέσα δικτύωσης για να ενθαρρύνεις τους ανθρώπους για να επισκεφτούν ένα από τα κανάλια όπου μπορούν να υπογράψουν επάνω για τον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

11. Μην σταματήσεις στις πλάτες αναπήδησης

Ο καθένας μισεί να δει συνεχόμενες και τρομακτικές ειδοποιήσεις στο inbox. Εάν έχεις τις πληροφορίες ταχυδρομείου για να ταιριάξετε με μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στείλετε μια κάρτα ζητώντας την επαφή για να παρέχει σε σένα μια ενημερωμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έτσι μπορείς να μείνεις σε επαφή, προσέλκυσε τους με μια έκπτωση . Όσο πιο γρήγορα ανταποκριθεί τόσο πιο δυνατή η έκπτωση για τον πελάτη)

12. Στηρίζω στις πλάτες μου ενός συναδέλφου

Ανανέωσε τους καταλόγους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου με τις γειτονικές σου επιχειρήσεις. Τους προσφέρεις μια συγχώνευση στο ενημερωτικό δελτίο σου σε αντάλλαγμα της συμπερίληψης του σαιτ τους σαν αναφορα στο δικο σου ενημερωτικό δελτίο

13. Μην αφήσεις τους επισκέπτες του site σου να φύγουν μακριά

Θέσε ένα lightbox για να εμφανιστείς ρωτώντας για μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όποτε κάποιος είναι έτοιμος να φύγει από το site σου ή το blog.

14. Δημιουργήστε μια απευθείας σύνδεση σε κοινότητα

Οι πλατφόρμες όπως BuddyPress για WordPress το καθιστούν εύκολο στην οργάνωση μιας κοινότητας και ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση μεταξύ του brand σου και των πελατών σου. Εφαρμόστε μια μορφή εγγραφής για το ενημερωτικό δελτίο σας σε κάθε σελίδα της κοινότητας.

15. Ενθαρρύνετε τους συνδρομητές σας

Να ανταμείβεις τους πιστούς οπαδούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου με τα specials που είναι μόνο διαθέσιμα στους συνδρομητές. Τους ενθαρρύνετε για να διαβιβάσουν τη σύνδεση με τη σελίδα του εμπορεύματος σου στους φίλους και την οικογένεια τους.

16. Μην ξεχνάς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σου

Να είσαι βέβαιος κάθε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο πρέπει να διαμορφωθεί έτσι ώστε καθένας που λαμβάνει ένα από τα ηλεκτρονικά email σου μέσω προώθησης από κάποιον άλλο, μπορεί να γραφτεί άμεσα για να είναι στον κατάλογό σας.

17. Χρήση του Foursquare

Προσέφερε μια ανταμοιβή για τους πελάτες που αγοράζουν κάτι από εσένα και δείχνουν ότι έλεγξαν μέσα στην επιχείρησή σου με αναφορά στο fourscuare χρησιμοποιώντας το κινητό τους. Όταν κάνουν αυτό, λένε στον καθέναν στο δίκτυό τους ότι έχουν κάνει “σχέση” με σένα. Κάθε μήνα, δώσε σε προσφορά μια έκπτωση!

18. Να είσαι ενεργός στα blogs και τα φόρουμ

Βάλε μια σύνδεση με το website σου όπου οι επισκέπτες θα βρούν ότι σε συνδέει και σε αφορά για να σχολιάσουν(ετσι έχεις κάπου μεμονωμένα σχόλια και ειδικά τα αρνητικά και δεν υπάρχουν διάσπαρτα αρνητικά σχόλια σε όλο το site σου.

19. Βάλε τους υπαλλήλους σου να ασχοληθούν με το site σου.

Υπάλληλοι οι οποίοι θα ανταμειφθούν για τη συλλογή των έγκυρων, διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

20. Ενθάρρυνε τους πελάτες με μια καθημερινή προσφορά

Οι καθημερινές παροχές διαπραγμάτευσης μπορούν να είναι χρήσιμες για τις λιανικές ή επιχειρήσεις τοπικής υπηρεσίας. Προσέφερε την έκπτωσή σου (καθημερινή προσφορά) μέσω της περιοχής για περιορισμένο χρονικό διάστημα και ρώτα τον καθένα που θέλει την προσφορά ποια είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του σαν ανταλλαγή.

21. Η διαφήμιση από στόμα σε στόμα ακόμα πιάνει

Ζήτα από τους τρέχοντες και νέους πελάτες σου να παραπέμψουν νέους συνδρομητές στον κατάλογό σου. Γλύκανε τη διαπραγμάτευση με την προσφορά μιας έκπτωσης ως ανταμοιβή για τις έγκυρες, επιβεβαιωμένες και με συγκατάθεση διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

22. Ενθάρρυνε την προώθηση, αποστολή

Όταν στέλνεις ένα email, βάλτε μια σύνδεση προώθησης φίλων σε περίπτωση που οι παραλήπτες θέλουν να διαβιβάσουν το περιεχόμενό σου σε κάποιο που σκέφτονται ότι θα το βρούν ενδιαφέρον. Σιγουρέψου ότι η σύνδεση κατευθύνει τους νεοφερμένους σε μια σελίδα με το site σου και με πρόσβαση σε προσφορές.

23. Εξυπηρέτησε με έναν πίνακα δρόμου

Οι πίνακες  (είναι διπλοί πίνακες δρόμου και χρησιμοποιούνται με επιτυχία για κράχτες) δεν είναι τίποτα νεότερο, αλλά τι γίνεται με τη χρησιμοποίηση ενός με έναν νέο τρόπο; Βάλε έναν στο πεζοδρόμιο μπροστά από το κατάστημα ή το γραφείο σου για να διαφημίσει το ενημερωτικό δελτίο σου και να προσφέρει μια ανταμοιβή σε καθένα που θα γράφει το email του επάνω. Προσκάλεσε τους πελάτες στο κατάστημα για να τους εγγράψεις, ή να τους δώσεις τη διεύθυνση του site σου όπου θα βρούν και αλλες προσφορές.

24. Παραλαβή απόδειξης

Προσάρμοσε την παραλαβή πιστωτικών καρτών σου με έναν τομέα/μια γραμμή όπου οι πελάτες μπορούν να σημειώσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους ενώ υπογράφουν. Ή, μπορείςνα τους ζητήσεις απλά να γράψουν τη διεύθυνσή τους στο πίσω μέρος της απόδειξης . Στο τέλος της ημέρας, πρόσθεσε τις διευθύνσεις στη βάση δεδομένων σου και στείλε ένα email καλοσωρίσματος του πελάτη ή και ευχαριστίας για την αγορά του!

25. Να συμμετέχεις στις εκθέσεις του δήμου σου

Άνοιξη, καλοκαίρι, χειμώνας, και φθινόπωρο— ο δήμος σου διοργανώνει πιθανώς τουλάχιστον μια εκδήλωση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Συμμετείχε ώστε να μαζέψεις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Γλυκάνετε τη διαπραγμάτευση με την προσφορά στους νέους συνδρομητές ώστε να έχουν μια έκπτωση στην πρώτη (ή επόμενη) αγορά τους.

26. Ενθαρρύνετε τον ανταγωνισμό -διαγωνισμό

Υποστήριξε έναν τηλεοπτικό διαγωνισμό στον οποίο οι πελάτες δημιουργούν ένα μικρό βίντεο γιατί συμπαθούν την επιχείρηση, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. Ζήτα τους  να σας στείλουν τα βίντεο ή α τα ανεβάσουν στη σελίδα σας στο Facebook. Προσκάλεσε τους επισκέπτες για να ψηφίσουν για ποιο βίντεο πρέπει να κερδίσει ένα βραβείο μετρητών ή εμπορευμάτων. Προσθέστε ένα ποστ που θα γράφουν το email τους μέσα στη σελίδα του Facebook σου.

27. Να χρησιμοποιείς το κινητό σου

Όταν είστε έξω στον κόσμο σε μια έκθεση ανταλλαγής ιδεών η προϊόντων , την επιχειρησιακή συνεδρίαση ή άλλη δημόσια τοποθεσία, χρησιμοποίησε το smartphone σου για να μαζέψεις emails.

28. “Ιδέες του κουτιού”

Εφόσον στέλνεις τα προϊόντα σου, είναι μια τέλεια ευκαιρία να επεκταθεί ο κατάλογος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου χωρίς κόστος! Συμπεριέλαβε ένα αίτημα inbox σε μια κάρτα μέσα σε κάθε συσκευασία που στέλνεις ώστε οι αγοραστές να εγγραφούν και να λάβουν την πρώτη τους προσφορά.

29. Κάτι περισσότερο από έναν απλό λογαριασμό – απόδειξη

Όταν στέλνεις ένα τιμολόγιο, συμπεριέλαβε μια επιλογή να υπογράψει επάνω με το email του. Κερδίστε τον με την προσφορά όπως μια έκπτωση σε επόμενη παραγγελία.

30. Σημάδια του καιρου

Περιλάβετε μια σύνδεση με επιλογη – μέσα τη σελίδα σου στην υπογραφή όλων των ηλεκτρονικών ταχυδρομείων σας, προσωπικός και επαγγελματικός καταλογος

31. Δίκτυο για τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία

Ένωσε το τοπικό εμπορικό επιμελητήριό σας ή μια άλλη ομάδα επιχειρησιακής δικτύωσης. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ο κατάλογος μελών (εάν είναι επιλεγμένα – μέσα) για τις υπηρεσίες σας και περιλαμβάνει μια σύνδεση που υπογράφει επάνω για τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία και το ενημερωτικό δελτίο σας.

32. Μεταφορτώστε freebies

Ότι προϊόν αγοράζουν η κάθε εγχειρίδιο χρήσης να το βγάλεις σε μορφή δωρεάν e-book. Όταν οι επισκέπτες στον ιστοχώρο σας ζητούν ένα δωρεάν download, τότε τους ζητάς για να το ολοκληρώσουν να εγγραφούν με το email τους.

33. Μίλα ανοιχτά και υποστήριζε την εταιρεία σου

Οι δεσμεύσεις ομιλίας είναι ένας μεγάλος τρόπος να ιδρυθεί η επιχείρησή σας όπως ενεργές στην κοινωνια αλλά μπορείτε επίσης να υφάνετε στη συζήτησή σας την ιδέα ότι περισσότερες πληροφορίες μπορούν να βρεθούν απο τον ιστοχώρο σας. Καλέστε σε ελεύθερες διαβουλεύσεις σε αντάλλαγμα να υπογράψει επάνω για το ενημερωτικό δελτίο και τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία σας.

34. Χαρίζοντας

Κάθε μήνα, προσέφερε ένα δώρο ενός πολύτιμου ή στοιχείου διασκέδασης όπου καθένας που θέλει να επωφεληθεί να εγγράφεται στον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου.

35. Πρόσβαση μόνο σε εγγεγραμένους με χρήστες

Στον καθέναν μας αρέσει να είναι αποκλειστικός. Προσέφερε στους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου κάτι που μόνο αυτοί μπορούν να πάρουν. Να είναι μια ειδική έκπτωση. Θα μπορούσε να είναι πρόσβαση σε ένα βίντεο, eBook ή ένα άλλο κομμάτι του χρήσιμου περιεχομένου. Προώθησε τη διαθεσιμότητα αυτής της αποκλειστικής πρόσβασης προκειμένου να ενθαρρυνθούν περισσότερες εγγραφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

36. Δώσε τους επιλογές ως αποκλειστικοί συνδρομητές που έχουν εγγραφεί στο email σου

Οι άνθρωποι πάντα θέλουν περισσότερες επιλογές, θεωρούν έτσι τα επίπεδα συνδρομής που αφήνουν την υποψία ανθρώπων για να λάβουν επάνω το περιεχόμενο που είναι σχετικό. Οι άνθρωποι μπορούν και είναι πιθανότερο να υπογράψουν επάνω για τον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου εάν έχεις κάποιον έλεγχο του περιεχομένου που θα λάβουν.

37. Μην ξεχάσεις τη δύναμη της τυπωμένης ύλης

Προσθέστε έναν κώδικα QR (ένας κώδικας φραγμών που οι άνθρωποι μπορούν να ανιχνεύσουν με ένα smartphone app) στις αγγελίες τυπωμένων υλών, τις άμεσες κάρτες ταχυδρομείου και άλλα έντυπα υλικά marketing. Χρησιμοποίησε τον κώδικα για να επιτρέψεις στους ανθρώπους να επιλέξουν μέσα στον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας απλά με την ανίχνευση του κώδικα.

38. Διαπιστευτήρια δύναμης

Κάνε να σε επιλέξουν μέσα από το να διαμορφώσεις επιπλέον πειθώ με τη συμπερίληψη των διαπιστευτηρίων από τους τρέχοντες συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω  της ποιότητας του περιεχομένου σας.

39. Δημιούργησε μια στιγμή ως εμπειρογνώμων σε ενα θέμα και προσπάθησε να το μεταλαμπαδεύσεις

Είστε εμπειρογνώμονας σε κάτι που οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν όπως την απώλεια βάρους, την εγχώρια βελτίωση, το μαγείρεμα, κ.λπ.; Προωθήστε μια αποκλειστική σε απευθείας σύνδεση σειρά μαθημάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου διαθέσιμη μόνο στους συνδρομητές.

40. Αιφνιδίασε τους με το να σκρολάρουν στην σελίδα σου από ένα χρονικό όριο και πάνω

Οι επισκέπτες στο website σου μπορεί να αγνοήσουν την ζήτηση για εγγραφή που θα βάλεις επάνω στην κορυφή κάθε σελίδας, αλλά είναι πιο δύσκολο να αγνοηθεί ένα lightbox ή ένα παράθυρο που εσκεμμένα θα καλύπτει όλη την σελίδα όταν περιηγηθούν στο site σου για ένα χρονικό όριο που εσύ θα θέσεις αφότου έχουν φτάσει κάτω από ένα ορισμένο μήκος της σελίδας. Το παράθυρο που ανοίγει τους ενθαρρύνει για να εγγραφούν επάνω για τον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου. Μπορούν να είναι αποτελεσματικοί για έναν χρήστη που παρουσιάζεται ήδη ενδιαφέρον για το περιεχόμενό σου (με την παραμονή στη σελίδα για αρκετή ώρα) για να υπογράψει επάνω για τον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου.

Η οικοδόμηση ενός καταλόγου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παίρνει το χρόνο και είναι κρίσιμη για την επιτυχία marketing στη ψηφιακή εποχή. Εσύ ποια τακτική χρησιμοποιείς για να συλλέξεις περισσότερα ηλεκτρονικά email;

Related Posts