15
Μαρ

5 στοιχεία-κλειδιά που κάθε επιτυχημένο εταιρικό website πρέπει να διαθέτει

Συμπεριλάβετε τα 5 παρακάτω στοιχεία -κλειδιά στο νέο σας εταιρικό website και φέρτε τους πελάτες κατευθείαν στην online βιτρίνα σας, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται. Αναπτύξτε λοιπόν, την κατάλληλη online παρουσία σας στο Διαδίκτυο. Μπορεί η επιχείρησής σας, να είναι μικρή. Μπορεί να είναι μεγάλη. Μια εταιρική ιστοσελίδα όμως, δεν είναι πλέον προαιρετική. Ακόμα και όταν πρόκειται για μια απλή εταιρική παρουσίαση και όχι online πωλήσεις ή υπηρεσίες.

Δείτε ποια είναι λοιπόν, τα 5 στοιχεία-κλειδιά που θα πρέπει κάθε επιτυχημένο εταιρικό website να διαθέτει:

1. Ισχυρή Αρχική σελίδα

Μέσα από την αρχική σας σελίδα, ο πελάτης σχηματίζει μια πρώτη εντύπωση για την επιχείρησή σας. Το brand σας, πρέπει να επικοινωνεί με σαφήνεια, μέσα από ελκυστικά γραφικά και στοιχεία, όπως:

  • Τι κάνει η επιχείρησή σας;
  • Τι εξυπηρετεί;
  • Για ποιο λόγο ιδρύθηκε;
  • Γιατί κάποιος πελάτης θα πρέπει να νοιαστεί;

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι προσέγγισης μιας αρχικής σελίδας, αλλά κυρίως πρέπει να υπάρχουν:

  • το λογότυπό σας,
  • μια σύντομη περιγραφή της επιχείρησής σας και
  • ένα μενού πλοήγησης, το οποίο θα καθοδηγεί τους αναγνώστες και στις υπόλοιπες σελίδες του website.

Μην παραμελείτε το Responsive design, καθώς ένα μεγάλο μέρος της διαδικτυακής αγοράς, πλοηγείται και αγοράζει online, μέσω του smartphone ή του tablet. Γι’ αυτό, φροντίστε να παίζει καλά σε όλων των ειδών τις οθόνες.

Η δική σας ιστοσελίδα ανταποκρίνεται σωστά σε όλα τα μεγέθη οθονών; Τσεκάρετε εδώ.

Ποιες ιστοσελίδας πετυχαίνουν;

2. Εύκολη περιήγηση

Είτε το μενού πλοήγησης του website σας βρίσκεται στην κορυφή, είτε στο πλάι σε μπάρα θα πρέπει πάνω από όλα να είναι εύκολα προσβάσιμο και κατανοητό για τους χρήστες και να περιλαμβάνει κατηγορίες που θα οδηγούν τον χρήστη απευθείας στην πληροφορία που χρειάζεται. Μια φτωχή πλοήγηση, είναι αιτία εγκατάλειψης του ιστοτόπου σας. Για να βρείτε τις καταλληλότερες κατηγορίες και υποκατηγορίες για το μενού σας, πρέπει να αναρωτηθείτε τι θα ενδιέφερε έναν καταναλωτή και πώς θα το ρωτούσε;

  • Ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρετε;
  • Ποιο είναι το κόστος;
  • Ποια είναι η φυσική διεύθυνση της επιχείρησής σας; Ποιες οι ώρες λειτουργίας;
  • Πώς μπορούν να αγοράσουν οι πελάτες σας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και ποιες μορφές πληρωμής δέχεστε;

Το ιδανικό είναι να παρέχετε μια σαφή πλοήγηση, με μια λογική αλληλουχία και τίτλους που θα βοηθούν τους αναγνώστες να εντοπίζουν εύκολα το τμήμα της ιστοσελίδας σας που τους ενδιαφέρει.

3. Χαρακτηριστικά αναζήτησης

Συμπεριλάβετε το χαρακτηριστικό πλαίσιο αναζήτησης στην ιστοσελίδα σας εκτός από το μενού πλοήγησης, ώστε οι χρήστες πληκτρολογώντας λέξειςκλειδιά που τους ενδιαφέρουν, να εντοπίζουν το θέμα που τους ενδιαφέρει άμεσα. Καλό είναι με το που πληκτρολογείται η λέξη-κλειδί της επιθυμίας τους, να εμφανίζονται σχετικά άρθρα μέσα από το site σας, ως προς διευκόλυνση του χρήστη και να μην αναγκάζεται να την κάνει χειροκίνητα. Όσο περισσότερο περιεχόμενο διαθέτετε, τόσο το καλύτερο για την αναζήτηση.

Διαβάστε επίσης: Βασικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν το Content Marketing της επιχείρησής σας.

4. Άμεση πρόσβαση για την εξυπηρέτηση πελατών

Παρά τα πλεονεκτήματα του marketing για την online επιχείρησή σας, υπάρχουν πάντα οι στιγμές που ο πελάτης θέλει να επικοινωνήσει με ένα φυσικό πρόσωπο. Στην ιστοσελίδα σας λοιπόν, πρέπει να υπάρχει ένα email, μια φόρμα επικοινωνίας, ένα τηλέφωνο ή ακόμα και ένα online chat όπου ο πελάτης θα ρωτάει και θα λαμβάνει απαντήσεις σε πρώτο χρόνο. Υπολογίζεται ότι ένα 93% των μικρομεσαίων online επιχειρήσεων, δεν περιέχουν το βασικό e-mail επικοινωνίας στο website τους.

5. Η σελίδα των συχνών ερωτήσεων – FAQs

Καλό είναι το website σας να διαθέτει μια σελίδα που θα τις συχνότερες ερωτήσεις των πελατών σας σε σχέση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας που μπορεί να προκύπτουν. Οι απαντήσεις λοιπόν σε αυτές τις συχνές ερωτήσεις, κάνει ευκολότερη τη διαδικασία αναζήτησης των πελατών σας και τους βοηθάει να βρίσκουν άμεσα λεπτομέρειες και πληροφορίες που χρειάζονται.

Μια απλή εταιρική ιστοσελίδα που αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας, είναι πλέον ο πιο προσιτός και αποτελεσματικός τρόπος να επεκτείνετε την επιχείρησή σας διαδικτυακά και να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο και στοχευμένο κοινό. Ωστόσο, για να κάνετε… εντύπωση, υπάρχουν και τα 5 στοιχείακλειδιά που αναφέρθηκαν παραπάνω. Ενσωματώνοντάς τα στην ιστοσελίδα σας, θα έρχονται σε εσάς ολοένα και περισσότεροι online χρήστες, οπουδήποτε και αν βρίσκονται.

faqs

FAQs

Εάν χρειάζεστε μια επιτυχημένη ιστοσελίδα που να αντιπροσωπεύει επάξια την επιχείρησή σας online, μάθετε περισσότερα εδώ.

πηγή: www.entrepreneur.com 

Κοινοποίηση:

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: