
Τα στοιχεία που συνθέτουν το εμπορικό σήμα – Brand Name της επιχείρησής σου, μπορεί να είναι αμέτρητα. Γι’ αυτό, εσύ θα πρέπει να εστιάσεις σε απλές, αλλά εύστοχες περιοχές.
Κάνε τη διαφορά, ενισχύοντας την εικόνα και το κοινό σου σαν επιχείρηση.
Με λίγα λόγια, ξεκίνα, έχοντας τις επαγγελματικές κάρτες που έχεις έως σήμερα, φροντίζοντας πάντα να συμβαδίζουν με τις αξίες της επιχείρησης. Βεβαιώσου ότι η πλοήγηση στο ήδη υπάρχον επαγγελματικό Site σου είναι εύκολη και κατανοητή και μετέτρεψε τα εταιρικά σου οχήματα, σε κινούμενες διαφημιστικές πινακίδες!
Το παρακάτω ινφογράφημα, παρουσιάζει πέντε εύκολους τρόπους, να ενισχύσεις το Brand Name σου!
Άρα, σύμφωνα με το ινφογράφημα :
1. Brand Name
Τι σημαίνει Brand;
Με τον όρο Brand, εννοούμε το εμπορικό σήμα μιας επιχείρησης που τη διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες στην αγορά.
Ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι για της επιτυχία μιας επιχείρησης, είναι η καθιέρωση του Brand της στην διαδικτυακή αγορά.
Το να δουλέψει η κάθε επιχείρηση πάνω στη γνωστοποίηση και καθιέρωση της ονομασίας του προϊόντος της, αποτελεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing.
Εξίσου αναγκαία είναι το λογότυπο, αλλά και η επαγγελματικές κάρτες. Αξιολόγησε το brand της επιχείρησής σου κάθε μερικά χρόνια, για να βεβαιωθείς ότι όλα τα σύμβολά της, εξακολουθούν να ταιριάζουν με τις εσωτερικές της αξίες.
3. Social Media & Internet Marketing
Συνήθως, κατακλύζουν το Facebook καταναλωτές λιανικής. Ωστόσο, το B2B (Τι είναι το B2B;) κοινό, προτιμά το Twitter και LinkedIn. Συνδέσου αρχικά σε μία πλατφόρμα και να θυμάσαι να συμμετέχεις ενεργά. Να επικοινωνείς απαντώντας σε ερωτήσεις ή σχόλια και να υπάρχει αλληλεπίδραση με τους χρήστες.
4. Κατασκευή Ιστοσελίδας
Μία ιστοσελίδα, δε χρειάζεται να σου κοστίσει μία περιουσία για να είναι αποτελεσματική. Αν είναι επαγγελματική και επίκαιρη, κοινοποιεί τις προσφορές σου και “δένει” (engagement) τους επισκέπτες σου με φόρμες επικοινωνίας, τότε η δουλειά έχει γίνει!
5. Marketing μέσω Newsletter
Ποτέ μην ξεχνάς ότι το Newsletter αποτελεί μια από τις υπηρεσίες που επιβάλλεται να παρέχουν όλες οι επιτυχημένες ιστοσελίδες. Με αυτόν τον τρόπο,παρουσιάζεις άμεσα σε όλους τους επισκέπτες, υποψήφιους πελάτες ή συνεργάτες όλες τις νέες ενέργειες, έργα, παρουσιάσεις, ενημερώσεις της επιχείρησής σου, κ.ά.
Εσύ έχεις τη δική σου επαγγελματική ιστοσελίδα, που να παρουσιάζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου στο Διαδίκτυο;
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
πηγή:entrepreneur.com