3
Δεκ

5 Ενισχυτές Brand Name, που οφείλεις να γνωρίζεις

Τα στοιχεία που συνθέτουν το εμπορικό σήμα Brand Name της επιχείρησής σου, μπορεί να είναι αμέτρητα. Γι’ αυτό, εσύ θα πρέπει να εστιάσεις σε απλές, αλλά εύστοχες περιοχές.

Κάνε τη διαφορά, ενισχύοντας την εικόνα και το κοινό σου σαν επιχείρηση.

Με λίγα λόγια, ξεκίνα, έχοντας τις επαγγελματικές κάρτες που έχεις έως σήμερα, φροντίζοντας πάντα να συμβαδίζουν με τις αξίες της επιχείρησης. Βεβαιώσου ότι η πλοήγηση στο ήδη υπάρχον επαγγελματικό Site σου είναι εύκολη και κατανοητή και μετέτρεψε τα εταιρικά σου οχήματα, σε κινούμενες διαφημιστικές πινακίδες!

Το παρακάτω ινφογράφημα, παρουσιάζει πέντε εύκολους τρόπους, να ενισχύσεις το Brand Name σου!

infogram_2

Άρα, σύμφωνα με το ινφογράφημα :

1.  Διακριτικό Γνώρισμα – Brand

Τι σημαίνει όμως Brand;

Με τον όρο Brand, εννοούμε το εμπορικό σήμα μιας επιχείρησης που τη διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες στην αγορά. Ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι για της επιτυχία μιας επιχείρησης, είναι η καθιέρωση του Brand της.

Το να δουλέψει η κάθε επιχείρηση πάνω στη γνωστοποίηση και καθιέρωση της ονομασίας του προϊόντος της, αποτελεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing.

Εξίσου αναγκαία είναι το λογότυπο, αλλά και η επαγγελματικές κάρτες. Αξιολόγησε το brand της επιχείρησής σου κάθε μερικά χρόνια, για να βεβαιωθείς ότι όλα τα σύμβολά της, εξακολουθούν να ταιριάζουν με τις εσωτερικές της αξίες.

Μάθε perissotera_button για το πώς θα καθιερώσεις το Brand Name σου στο Internet!

3.  Social Media και Εταιρικό Marketing

fb_twitter_workbizΣυνήθως, κατακλύζουν το Facebook καταναλωτές λιανικής. Ωστόσο, το B2B (Τι είναι το B2B;) κοινό, προτιμά το Twitter και LinkedIn. Συνδέσου αρχικά σε μία πλατφόρμα και να θυμάσαι να συμμετέχεις ενεργά. Να επικοινωνείς απαντώντας σε ερωτήσεις ή σχόλια και να υπάρχει αλληλεπίδραση με τους χρήστες.

4.  Επαγγελματική Ιστοσελίδα

Μία ιστοσελίδα, δε χρειάζεται να σου κοστίσει μία περιουσία για να είναι αποτελεσματική. Αν είναι επαγγελματική και επίκαιρη, κοινοποιεί τις προσφορές σου και «δένει» (engagement) τους επισκέπτες σου με φόρμες επικοινωνίας, τότε η δουλειά έχει γίνει!

Μάθε perissotera_button για το πόσο πρέπει να κοστίζει τελικά μια πλήρης εταιρική ιστοσελίδα!

5.  Στοχευμένο Marketing μέσω Newsletter

billionphotos-755666Ποτέ μην ξεχνάς ότι το Newsletter αποτελεί μια από τις υπηρεσίες που επιβάλλεται να παρέχουν όλες οι επιτυχημένες ιστοσελίδες. Με αυτόν τον τρόπο, παρουσιάζεις άμεσα σε όλους τους επισκέπτες, υποψήφιους πελάτες ή συνεργάτες όλες τις νέες ενέργειες, έργα, παρουσιάσεις, ενημερώσεις της επιχείρησής σου, κ.ά.

Δες την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα Newsletter και στην αγορά, που προσφέρει εύκολη διαχείριση και χαμηλά κοστολόγια,  edo1 .

Εσύ έχεις τη δική σου επαγγελματική ιστοσελίδα, που να παρουσιάζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου στο Διαδίκτυο;
[contact-form to=’[email protected]’ subject=’Από το: 5 Ενισχυτές Brand Name, που οφείλεις να γνωρίζεις ‘][contact-field label=’Όνομα’ type=’name’ required=’1’/][contact-field label=’Email’ type=’email’ required=’1’/][contact-field label=’Ιστοσελίδα’ type=’url’/][contact-field label=’Σχόλια’ type=’textarea’ required=’1’/][/contact-form]

πηγή:entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , , , ,

3 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Σας άρεσε το blog μας;

PageLines