21
Απρ

5 Tips για την σωστή εξυπηρέτηση των πελατών σου!

8a21a0235af43d8776b4eab9b1caec9eΣήμερα, οι άνθρωποι προσδοκούν ότι οι επιχειρήσεις τους παίζουν έναν ενεργό ρόλο στα Social Media. Αυτό είναι πολύ σωστό εκτός το ότι σε κρατάει ενεργώ , σε βοηθά και παράλληλα στην άμεση εξυπηρέτηση των πελατών σου!

Εάν δεν χρησιμοποιείς καθόλου τα Social Media  ή εάν θέλεις να βελτιώσεις την παρουσία σου σε αυτά, διάβασε παρακάτω 5 tips που θα σε βοηθήσουν να βάλεις τις σωστές βάσεις!

1. Απάντησε στους πελάτες σου έγκαιρα!

Ζούμε σε μια κοινωνία όπου ο κόσμος δεν αντέχει την καθυστέρηση!Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είσαι γρήγορος στις απαντήσεις σου.Να ελέγχεις επί καθημερινής βάσης τα κοινωνικά δίκτυα σου για τυχόν ερωτήσεις ή παράπονα.Να σαι σίγουρος ότι το συγκεκριμένο βήμα θα εκτιμηθεί!

2. Μην σβήνεις τα παράπονα!

Ένα συχνό φαινόμενο είναι να σβήνονται τα παράπονα πελατών απ’ τα Social Media . Όλοι θα θέλαμε να ζούμε σε έναν ιδανικό κόσμο χωρίς παράπονα και παρατηρήσεις, όμως το να προβείς σε μια τέτοια ενέργεια περισσότερο κακό θα σου κάνει παρά καλό.Αφήνοντας τα παράπονα των πελατών σου, αποδεικνύεις ότι σε ενδιαφέρει η επίλυση του προβλήματος και όχι η αποφυγή του!Δείξε στους πελάτες σου ότι η εξυπηρέτηση και η επίλυση του προβλήματος είναι η προτεραιότητα σου για να δημιουργήσεις μια σχέση εμπιστοσύνης!

3. Φτιάξε ένα ειδικό κανάλι εξυπηρέτησης στο Twitter!

Yo-Twitter-Bird-On-Fence

Οι περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούμε το Twitter για να εκφράσουμε τις ανησυχίες μας και να υποβάλουμε τα ερωτήματα σε διάφορα θέματα!Είναι ωραίο να έχουμε τον προσωπικό μας λογαριασμό αλλά είναι εξίσου ωραίο να παρέχουμε και μια πλήρη υποστήριξη μέσω του Twitter. Σύνδεσε το Twitter με το site σου ή τον προσωπικό σου λογαριασμό στο facebook ώστε να μπορείς παράλληλα να εξυπηρετείς το κοινό σου! Καλό θα ήταν εάν έχεις κάποια ομάδα ή ένα άτομο για υποστήριξη των πελατών σου τότε δώσε πρόσβαση και δικαιώματα να το διαχειρίζονται!

4. Να ελέγχεις συχνά τα μηνύματα στο facebook ή τα post της Σελίδας σου!

Το facebook κατά καιρούς έχει κάνει διάφορες αλλαγές στην διαμόρφωση και την διαχείριση της σελίδας.Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις σε κάθε αλλαγή πως μπορείς να επικοινωνείς με τον πελάτη σου.Ανεξαρτήτως εάν κάποιος είναι fan της σελίδας σου ή όχι μπορεί να σου στείλει ένα μήνυμα υποστήριξης ή απλού ερωτήματος.

5. Παίξτο σωστά!

Μια σωστή και ευχάριστη στάση μπορεί να ανατρέψει τα πάντα!

Μπορεί να σου ακούγεται εύκολο , αλλά δεν είναι πάντα έτσι!Να θυμάσαι μια σωστή και ευχάριστη στάση μπορεί να ανατρέψει τα πάντα!Εάν κάνεις οτιδήποτε περνά απ’το χέρι σου για να εξυπηρετήσεις τους πελάτες να σαι σίγουρος ότι θα στο ανταποδώσουν αναλόγως!

 

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , ,

There are no comments yet

Why not be the first

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Σας άρεσε το blog μας;

PageLines