Scroll Top

5 Τρόποι να πουλάς Εύκολα και Επιτυχημένα!

billionphotos-2338368

Όσον αφορά τις πωλήσεις, οι πελάτες είναι πάντα οι πιο αυστηροί κριτές! Δύσπιστοι και επιφυλακτικοί, προσέχοντας μη γοητευτούν άθελά τους και ξεκινήσουν τις αγορές, αμέσως θα βρουν την τέλεια δικαιολογία ώστε να μην ξοδέψουν τα χρήματά τους που με κόπο βγάζουν.

Όμως, ένας έξυπνος επιχειρηματίας θα βρει τρόπους να αναπτύξει μια σχέση με δυνητικούς πελάτες, αποδεικνύοντας την αξία του προϊόντος ή των υπηρεσιών του.

Θέλεις να γίνεις ειδικός στο να αναπαράγεις αγορές, με προοπτική και συνεχείς πωλήσεις; Παρακάτω θα βρεις 5 τακτικές ώστε να πουλάς στοχευμένα και πετυχημένα.

1. Ανακάλυψε τις ανάγκες των πελατών

Οι πελάτες συνήθως, δε γνωρίζουν πώς να εκφράσουν τις ανάγκες τους. Προτεραιότητά σου είναι να βελτιώσεις τον τρόπο προσέγγισης του κοινού.

Μάθε να ανακαλύπτεις τις καλά κρυμμένες ανάγκες τους και βρες ευκαιρίες να κάνεις τους ανθρώπους πιο επιτυχημένους στη δουλειά και την καθημερινότητά τους. Όταν βρεις τι είναι τελικά αυτό για το οποίο οι πελάτες νοιάζονται αληθινά, μπορείς να αφαιρέσεις τα στοιχεία εκείνα που σου “χαλάνε” τη δουλειά.

Πώς θα προσδώσεις επιπλέον αξία στον πελάτη σου;

2. Case Studies και Γνώμες Πελατών

Μερικές φορές οι πελάτες, δυσκολεύονται να πιστέψουν πως είναι ικανοί να εφαρμόσουν μια νέα διαδικασία ή τεχνολογία στην επιχείρησή τους. Παρόλο που η αξία της προσφοράς που παρέχεις για σένα είναι ξεκάθαρη, για κάποιον άλλον ίσως να μην είναι και τόσο… Με αποτέλεσμα, να γίνεται δύσπιστος.

Για να ξεπεραστούν αυτές οι αναστολές του καταναλωτή, κοινοποίησε ιστορίες ή κριτικές που περιγράφουν λεπτομερώς το πώς άλλοι επωφελήθηκαν από το προϊόν σου και τις υπηρεσίες σου.  Με την επιβεβαίωση λοιπόν αυτή και το π’ως άλλες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν και απολαμβάνουν τα προνόμια της εταιρείας σου, οι πελάτες αποδέχονται ευκολότερα μια αλλαγή.

Αν ο πελάτης σου νιώθει πως βρίσκεται ανάμεσα σε συναδέλφους, θα νιώθει και περισσότερη άνεση. Μερικές φορές, καλό είναι να παρουσιάζεις τις προοπτικές σου στους δυνητικούς πελάτες με μια λίστα από εταιρείες ή ήδη πελάτες σου με τους οποίους έχεις συνεργαστεί στο παρελθόν και συνεχίζεις για χρόνια αυτές τις καλές συνεργασίες.

3. Πούλησε λιγότερα

Όταν η τιμή αποτελεί έναν βασικό ενδοιασμό, βρες τρόπους να ικανοποιήσεις το budget των πελατών σου.

Ορισμένες φορές, αυτό γίνεται “ρίχνοντας” την ποιότητα-αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας, ώστε να μειωθεί και το συνολικό κόστος στον πελάτη και να είναι πιο φθηνά…

Πουλώντας στον πελάτη ένα μικρότερου μεγέθους έργο αρχικά, “ανοίγεις την πόρτα” για ένα μεγαλύτερο έργο αργότερα και πολλές ευκαιρίες για το μέλλον.

Με μια ελάχιστη δέσμευση του πελάτη αρχικά και λαμβάνοντας ένα του “ναι” αυτή τη στιγμή, αργότερα θα συνεχίσει να ακούγεται το ίδιο “τραγούδι”, με εσένα να ρυθμίζεις την έντασή του. Θα έχεις πετύχει έτσι ένα πολυπόθητο engagement και να κρατήσεις τον πελάτη δίπλα σου.

4. Εξήγησε τις συνέπειες της αδράνειας

Για να παρακινήσεις τους πελάτες σου και να αναλάβουν δράση, πρέπει πρώτα να τους εξηγήσεις τις επιπτώσεις σε περίπτωση αποτυχίας τους, αν δεν το κάνουν. Επειδή οι άνθρωποι έχουν την τάση να σιγουρεύουν την ασφάλειά τους απέναντι σε τυχών αρνητικές συνέπειες, μπορείς να αγγίξεις μια ευαίσθητη χορδή τους. Εξήγησε λεπτομερώς τι θα μπορούσε να συμβεί σε έναν πελάτη, αν δεν ακολουθήσει μια πρόσφατη πρότασή σου ή συμβουλή.

Απειλές που πρέπει να αντιμετωπίσει μια επιχείρηση, μπορεί να είναι: ανταγωνιστικές πιέσεις, “ανιαρές” και μέτριες πωλήσεις και πολλά άλλα… Οι επιχειρήσεις, θα καταλάβουν πως αν απορρίψουν την πρότασή σου τώρα, αργότερα θα χρειαστεί να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο αλλά και χρήμα, ώστε να “καθαρίσουν” την αποτυχία τους.

5. Εκπαίδευσε τους πελάτες

Αν δεν είναι ακόμη σίγουροι για το αν πρέπει να δεχτούν τη συνεργασία σας, προσπάθησε να τους εκπαιδεύσεις και να τους μάθεις την αξία και την ποιότητα που προσφέρεις.  Απέφυγε να πιέζεις μια άκαρπη πώληση και δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις το γνωστό πλέον σε όλους, email marketing αλλά και διάφορες στοχευμένες διαφημίσεις, ώστε οι πελάτες σου να μοιράζονται πληροφορίες και υλικό και να δημιουργηθεί γύρω από εσένα ένα ευνοϊκό κλίμα.

billionphotos-1208690

Η προσέγγιση αυτή σου επιτρέπει να προοδεύεις με το σταγονόμετρο στις πωλήσεις σου και με σταθερό ρυθμό.

Μάθε επίσης, Πώς θα συνδυάσεις Content Marketing, Newsletter και Social Media, για την επιχείρησή σου!

Related Posts