Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

6 Email, που χτίζουν την Εμπιστοσύνη με τους πελάτες σου

Στέλνεις συχνά newsletter στους πελάτες σου; Είναι σημαντικό, να αποφεύγεις να προωθείς και να πουλάς το προϊόν και τις υπηρεσίες σου, σε κάθε σου επαφή μαζί του και με κάθε ευκαιρία. Προσπάθησε να χτίσεις μια επαγγελματική σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσά σας, που η αρχή της θα είναι το πρώτο σας email. Πώς μπορείς όμως να το καταφέρεις αυτό;

  • Αρχικά, με το να σέβεσαι το χρόνο που αφιερώνει ο αναγνώστης σου, να διαβάσει αυτό που του στέλνεις.
  • Να προσφέρεις επιπλέον χρήσιμες συμβουλές και διάφορα tips, προς εξυπηρέτησή του και παράλληλα
  • να μοιράζεσαι μαζί του πράγματα από τα οποία μπορεί να επωφεληθεί, ενώ να μην ξεχνάς πάντοτε
  • να είσαι ειλικρινής απέναντί του.

Παρακάτω, θα βρεις 6 τύπους email που θα σε βοηθήσουν αρκετά, να χτίσεις εκείνη τη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη σου:

1. Το Email Καλωσορίσματος

Δεδομένου πως πρόκειται για έναν νέο συνδρομητή στη λίστα σου, προσπάθησε να φτιάξεις ένα ευπρόσδεκτο email καλωσορίσματος, ζεστό και φιλόξενο! Φρόντισε να είναι σύντομο και μην μακρηγορείς. Θέλεις απλά να τον καλωσορίσεις, να τον ευχαριστήσεις για την εγγραφή του, να κάνεις μια εισαγωγή στην εταιρεία σου και να τον ενημερώσεις για το πόσο συχνά θα λαμβάνει νέα σου!

Μπορείς να φτιάξεις εξίσου μια λίστα με bullets, που θα αναφέρεται το περιεχόμενο που θα λαμβάνει από εδώ και στο εξής. Μην παραλείψεις να ζητήσεις από τον παραλήπτη σου, να καταχωρήσει την ηλεκτρονική σου διεύθυνση στον κατάλογο των επαφών του.

Newsletter: 7 tips για να τραβήξεις βλέμματα και clicks!

2. Το Προειδοποιητικό Email

Εξέτασε την αποστολή των προειδοποιητικών emails, να γίνεται όταν αυτό κρίνεται σκόπιμο και αναγκαίο. Για παράδειγμα, αν είσαι αλλεργιολόγος, μπορείς να στείλεις ένα ενημερωτικό email σχετικά με την ποσότητα της γύρης που υπάρχει στην περιοχή αυτή την εποχή. Αν έχεις ένα ταξιδιωτικό γραφείο, να στέλνεις emails με την πρόγνωση του καιρού ανά περιοχές, ενώ αν προμηθεύεις τους πελάτες σου με προϊόντα, φρόντισε στο μήνυμά σου να αναγράφεται η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσής τους. Προσπάθησε να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο έγκυρα και ενημερωτικά. Πρόκειται για έναν αποτελεσματικό τρόπο, στο να κρατάς τους πελάτες σου σε ένα «κύκλωμα» όπου η εμπιστοσύνη ανάμεσά σας θα μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο καθημερινά.

3. Τα Newsletters

Σε κάθε newsletter που στέλνεις, εκπαίδευσε το κοινό σου και κάνε του γνωστή την επιχείρησή σου και τις υπηρεσίες σου. Στόχος σου, όχι να πουλήσεις, αλλά να ενημερώσεις. Ενημέρωσε λοιπόν το κοινό σου, για τυχόν αλλαγές στην επιχείρησή σου, για διάφορες προσφορές ή νέες παραλαβές. Μπορείς να συμπεριλάβεις στο newsletter σου, όλα τα είδη περιεχομένου.

Προσπάθησε γίνεται η αποστολή του με μια τακτική βάση, ώστε οι πελάτες σου που το περιμένουν, να το λαμβάνουν. Αυτά τα …ψηφιακά meetings, σου δίνουν την ευκαιρία για επαφή και μια ευκαιρία για άμεση επικοινωνία που θα καλύψει κάθε κενό ανάμεσα σε εσένα και τον πελάτη σου.

Μάθε τα 14 Βασικά Στοιχεία, για ένα επιτυχημένο Newsletter!

4. Emails που …ζητούν Συγγνώμη

Μήπως έκανες άθελά σου κάποιο λάθος; Πρέπει να το παραδεχθείς. Ζήτησε συγγνώμη για την ανακριβή αποστολή email ή για έναν σπασμένο σύνδεσμο. Δέξου το σαν μια ευκαιρία, να χτίσεις κι άλλο την εμπιστοσύνη με τους πελάτες σου. Παραδέξου το λάθος σου και την ασάφειά σου και εξήγησε πως θα διορθωθεί το πρόβλημα στο μέλλον.

5. Εκπαιδευτικά Emails

Μην ξεχνάς να υπενθυμίζεις στους αναγνώστες σου, την εμπειρία και τη γνώση σου, στέλνοντας μικρά, σχετικά άρθρα, διάφορα videos και ινφογραφήματα, που τους ενδιαφέρουν. Για τον λόγο αυτό, εκμεταλλεύσου την ευκαιρία αυτή όσο πιο πολύ μπορείς και κέρδισε επάξια την εμπιστοσύνη τους, με όπλο τις γνώσεις σου και την εμπειρία σου έως τώρα.

6. Emails Προσφορών

Αν η εταιρεία σου προσφέρει το ο, τιδήποτε, καλό είναι το κοινό σου να το γνωρίζει μέσω του ενημερωτικού newsletter που του στέλνεις. Μιλάμε βέβαια, για προσφορές και δωρεάν υπηρεσίες ή προϊόντα, που προσφέρεις για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, να προσφέρεις 20 δωρεάν εισιτήρια, για μια έκθεση σχετική με το αντικείμενο της εταιρείας σου. Επίσης, κάποιες B2B επιχειρήσεις, προσφέρουν δωρεάν περιεχόμενο με ηλεκτρονικά βιβλία, μέσω του website τους.

Τι email στέλνεις εσύ μέχρι σήμερα εκ μέρους της επιχείρησής σου; Πιστεύεις ότι το κάνεις σωστά και με την κατάλληλη υποστήριξη;

Ρίξε μια ματιά, εδώ: bacy.blb.gr

newspaper
newspaper

πηγή: blog.verticalresponse.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: