22
Ιούλ

6 Στρατηγικές για επιτυχημένη Προώθηση Περιεχομένου μέσω Social Media

Μόλις ετοίμασες, το καλύτερο blog post! τεκμηριωμένο επαρκώς, Search Engine OptimizedSEO βελτιστοποιημένο, περιέχει σωστή αναλογία λέξεων-κλειδιών με αξιόπιστα εξερχόμενα και εισερχόμενα links, ενώ έχει τις πιο όμορφες εικόνες, καθώς έψαχνες για ώρες τις κατάλληλες…

Τώρα, απλά περιμένεις να …απογειωθεί!

Συνήθως, ακόμη και το καλύτερο άρθρο από τεχνικής πλευράς να φτιάξεις, όταν έρθει η στιγμή να προωθήσεις το περιεχόμενό του μέσω των social media, τα χάνεις.

Με το συνδυασμό της σωστής στρατηγικής, συνεχών προσπαθειών και ειδικά της …τύχης, μπορείς να δεις πραγματικά το υπέροχο περιεχόμενό σου, να προωθείται επιτυχώς στα social.

Ξεκίνα από εδώ, με 6 αποδεδειγμένες στρατηγικές προώθησής του. Τα Κοινωνικά Δίκτυα, δουλεύουν για εμάς και μπορούν να δουλέψουν και για εσένα, το ίδιο επιτυχημένα!

1. Δημιούργησε μοναδικά post για κάθε κοινωνικό δίκτυο

Με περιορισμένο χρόνο και πόρους, το να δημιουργείς ένα διαφορετικό και μοναδικό post για κάθε κανάλι στα social, είναι πραγματική πρόκληση. Όμως αξίζει τον κόπο και το χρόνο και θα δεις ότι είναι για καλό. Κάτι τέτοιο, βοηθάει να δώσεις μια νέα αίσθηση στο περιεχόμενο, ενώ φαίνεσαι να βάζεις τη δική σου διαφορετική πινελιά, κάθε φορά που ανεβάζεις την ανάρτησή σου.

Ένα άλλο όφελος που θα έχεις από αυτό, είναι πως το κάθε κανάλι έχει τους δικούς του κανόνες και το γεγονός ότι στο ένα θα έχει τρομερή απήχηση, δε σημαίνει πως θα έχει και στα υπόλοιπα κανάλια την ίδια.

Τι πρέπει να γνωρίζω προωθώντας περιεχόμενο μέσω social media, πριν ακόμα δημιουργήσω ένα post:
  • Twitter: το κοινό εδώ, ψάχνει για ειδήσεις, tips, ενδιαφέροντα άρθρα και τι έχει απήχηση αυτό τον καιρό, κλπ. Σύντομα, πνευματώδη post και που αιχμαλωτίζουν τα βλέμματα των αναγνωστών.
  • Facebook: Αξία και Ψυχαγωγία. Αρχικά, σκέψου “κοινοποίηση” το γνωστό μας …share! Τι μπορεί να είναι αυτό που θα παρακινήσει το κοινό σου να μοιραστεί το post σου; Στόχος, να προκαλέσεις το συναίσθημα, με λεζάντες και μοναδικούς τίτλους.

Διαφήμιση στο Facebook: 4 tips για εξοικονόμηση χρημάτων.

  • Instagram: ένα κοινό, που ψάχνει για …εντυπωσιακές εικόνες! Ποιο μέρος του περιεχομένου σου, είναι το πιο ενδιαφέρον οπτικά; Αυτό μοιράσου! Αν δεν έχεις, δημιούργησε με το Pablo ή το Canva.
  • LinkedIn: κοινό επαγγελματιών. Πώς μπορεί το περιεχόμενο σου να προσδώσει αξία στις ζωές τους; Δοκίμασε να εκφράσεις όλα τα επαγγελματικά οφέλη στις κοινοποιήσεις σου σε αυτό το κοινωνικό μέσο.
  • Pinterest: οι Δημιουργοί.  Σκέψου όμορφες εικόνες, όπως είναι! Όσο περισσότερο περιεχόμενο μπορεί να “χωρέσει” σε μια οπτική, τόσο το καλύτερο. Ενώ διάφορα σχετικά ινφογραφήματα, έρχονται και …”δένουν” απίθανα.

Διάβασε: To Pinterest και ο δυνατός του παράγοντας στο SEO!

Ένας εξαιρετικός τρόπος, για να σκεφτείς καλά πριν από κάθε ποστάρισμα, για κάθε ένα κανάλι στα social:
cat3

social media explained

2. Γίνε ο Ειδικός των Social Media

Θα ήταν σπουδαίο, να εφαρμοζόταν στα social media μια στρατηγική του τύπου: “Εμείς θα το χτίσουμε και θα αυτό θα υλοποιηθεί” – τόσο απλά.

Ένα από τα κλειδιά του να γίνεις ο ειδικός στα social και να φθάσεις το μέγιστο της προβολής, είναι το είδος των ανθρώπων που προσελκύεις και όχι η ποσότητα.

3 κατηγορίες των ανθρώπων αυτών:
  • Εκείνοι που τάσσονται υπέρκοινώς οι “Συνήγοροι

Είναι οι ταγμένοι χρήστες του brand σου. Είναι οι πιστοί σου ακόλουθοι. Είναι οι φανταστικοί τύποι που κάνουν retweet σε κάθε σου tweet! και κάνουν like σε όλα σου τα post στο Facebook. Μιλούν για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου σε όλους τους φίλους τους και στην οικογένειά τους.

Το να προσδίδεις αξία σε αυτό το κοινό, αποτελεί καθήκον. Προσπάθησέ το μέσω των social και μέσω email. Αν δεν έχεις το μέσο, δημιούργησέ το σήμερα κιόλας. Ξεκίνα να αποστέλλεις π.χ. ένα εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο, το γνωστό newsletter! Μπορείς παράλληλα και μέσω του blog σου, να τους ενημερώνεις τακτικά με νέα, ενδιαφέροντα και κορυφαία posts.

Μην ξεχάσεις να συμπεριλάβεις τα εικονίδια των social media στο newsletter σου, ώστε να πετύχεις την εξωστρέφεια που τόσο ονειρεύεσαι. Πειραματίσου, ζητώντας από τους αναγνώστες σου να μοιραστούν το περιεχόμενό σου. Μετέτρεψέ τους από απλούς ακόλουθούς σου, σε fans!

  • ΟιΣυνάδελφοι!

Είναι οι άνθρωποι/brands στον τομέα σου, που θέλουν να τραβούν την προσοχή από ίδια άτομα με αυτούς, μπορεί να είναι είτε λίγο παραπάνω ή και λίγο παρακάτω από εσένα. Ό, τι έχει να κάνει στο marketing με παρόμοιο κοινό, έχει διαπιστωθεί πως έχει αποτελεσματική συνεργασία, που μεγεθύνει το  δυνητικό κοινό σου και δεδομένου ότι ωφελεί και τα δύο μέρη, πρόκειται για την τέλεια επιχείρηση!

Δουλεύοντας με τους συναδέλφους, είναι πανεύκολο να συμφωνείτε μεταξύ σας, να επιμεληθείτε και να μοιραστείτε ο ένας το περιεχόμενο του άλλου στα κοινωνικά μέσα, να ενώσετε τις δυνάμεις σας σε ένα post στο blog ή να εμβαθύνετε περισσότερο, δημιουργώντας ελεύθερους πόρους τους οποίους το κοινό σας θα βρει εξαιρετικά χρήσιμους.

  • Οι μεγάλες, σπουδαίες Εταιρείες

Το να συνδεθείς με επηρεαστές και ισχυρές εταιρείες, μπορεί και να μην είναι και τόσο δύσκολο τελικά. Στο τέλος της μέρας, είναι όλοι τους άνθρωποι όπως εσύ και εγώ, με τη μόνη διαφορά πως εκείνοι έχουν αποκτήσει ένα μεγαλύτερο κοινό λόγω σκληρής και μακροχρόνιας δουλειάς.

Σύμφωνα με τον Jeff Bullas, υπάρχουν κάποιες αρχές, για τη σύνδεσή σου με τον επηρεαστή μιας μεγάλης εταιρείας:

1. Να του παρέχεις πάντοτε, αξία.

2. Μην περιμένεις ποτέ αντάλλαγμα.

3. Να είσαι ευγενικός.

4. Να φέρεσαι σαν άνθρωπος.

Το να προσδίδεις αξία, είναι πρώτο απ’ όλα! Τι μπορείς να προσφέρεις στο τραπέζι που θα τους ωφελήσει; Ενώ με την πάροδο του χρόνου, αυτό θα αποφέρει μια αμοιβαία και επωφελής σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ σας.

Διάβασε επίσης: Πώς να προσδώσεις επιπλέον αξία στον πελάτη σου.

 3. Βελτιστοποίησε το χρόνο και τη συχνότητα της συγγραφής σου 

Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύω στα social media;

Μια βασική απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι ότι τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς! Κάτι που αυτή την εβδομάδα έχει τρομερή απήχηση, την επόμενη μπορεί να έχει πεθάνει. Αυτό σημαίνει ότι επιβάλλεται να πειραματίζεσαι με το χρονοδιάγραμμα των posts σου.

Υπάρχει ένα εξαιρετικά ενεργό κοινό, μεταξύ 12:00 – 03:00 τα ξημερώματα στα περισσότερα social media. Φοβερό;

social media

social

4. Τέσταρε τις επικεφαλίδες σου στα Social Media

Μετά από σημαντική έρευνα (Ripenn) σε top viral sites, αυτό που προέκυψε από τα δεδομένα της ανάλυσης, είναι πως το περιεχόμενο στοχεύει στο να παρέχει βοήθεια και αξία στους άλλους.

Τι καλύτερο από το να προσδώσω αξία σε σύντομο χρονικό διάστημα μέσα από μια καλογραμμένη επικεφαλίδα που θα γίνει πρωτοσέλιδο;

Η Garrett Moon, ιδρυτής του GoSchedule, ανέλυσε πάνω από 1 εκατομμύριο επικεφαλίδες και κατέληξε σε μερικά σπουδαία tips, ώστε να μεγεθύνει τους δυνητικούς πελάτες.

10 Κανόνες για σπουδαία Πρωτοσέλιδα:

10 kanones gia spoudaia prwtoselida

10 kanones gia spoudaia prwtoselida

5. Χρησιμοποίησε τακτικά CTA Buttons

Σε έναν ιδανικό κόσμο του marketing, οι άνθρωποι θα μαθαίνουν για το προϊόν και τις υπηρεσίες σου από τους φίλους ή την οικογένειά τους. Ενώ στα social media, θα βρουν τα προφίλ σου, θα σε ακολουθήσουν θα κάνουν like στα posts σου, έπειτα θα επισκεφτούν το website σου και έπειτα δεν αποκλείεται να μετατραπούν σε πελάτες σου!

Στον πραγματικό όμως κόσμο του marketing, η επιτυχία στα social φαίνεται να είναι κάπως έτσι:

social_media_success

social_media_success

Τα CTA Buttons είναι ένας εξαιρετικός τρόπος, να ενθαρρύνεις το κοινό σου να κοινοποιεί, να κάνει like και να προκαλείς engagement, με το απίθανο περιεχόμενό σου που δημιουργείς και έχει ως αποτέλεσμα να συμβάλλει στο να αυξήσεις τους ακόλουθούς σου στα social.

Βασική προϋπόθεση εδώ, το περιεχόμενό σου, να είναι σχετικό και να ταιριάζει με το CTA Button σου! Στόχος, να είναι γνήσιο, δημιουργικό και ιδιαίτερα πρωτότυπο,όσο το δυνατόν περισσότερο.

Τι είναι όμως αυτό που προκαλεί τους ανθρώπους να κλικάρουν; Διάβασε μερικούς τρόπους για να φτιάχνεις ακαταμάχητα CTA Buttons στα άρθρα σου.

Περισσότερες ιδέες:
  • Κάνε ερωτήσεις, που απαιτούν σκέψη.
  • CTA’s με όμορφες εικόνες στα social media.
  • Πρόσφερε επιπλέον περιεχόμενο δωρεάν, όπου δεν απαιτείται εγγραφή.
  • Ζήτησε από τους χρήστες να κάνουν κοινοποίηση του post, να ταγκάρουν π.χ. επάνω στη φωτογραφία έναν φίλο τους, κ.ά.

6. Δημιουργία Κοινότητας στα Social Media

Εάν σου αρέσει να πειραματίζεσαι, ένα μεγάλο βήμα είναι η δημιουργίας μιας Κοινότητας, μέσω των social media.

Αυτή η κοινότητα του brand σου, βοηθάει τους ανθρώπους να μένουν συνδεδεμένοι, πάντοτε ενήμεροι, ακόμα και να συζητούν τις ώρες που εσύ μπορεί να κοιμάσαι.

Στο επίκεντρο μιας τέτοιας κοινότητας, κυριαρχεί η ιδέα:

Για να χτιστεί μια ισχυρή online σχέση με τις εταιρίες και τα brands, πρέπει η επικοινωνία να είναι αμφίδρομη.

Είτε θέλεις μια κοινότητα στο Facebook, Twitter ή στο LinkedIn ή οπουδήποτε online, βασικό κομμάτι είναι να υπάρξει αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ του brand σου και των ανθρώπων.

Το brand σου βρίσκεται στο επίκεντρο, όμως ο στόχος είναι να δώσεις στα μέλη της κοινότητας ταυτότητα και φωνή, ώστε να μοιράζονται τις ιδέες τους πάνω σε σπουδαία θέματα στον κλάδο σου. Άκουσε τις ερωτήσεις τους, τις ανησυχίες, τις ιδέες και τις σκέψεις τους και απάντησέ τους ειλικρινά, αυθεντικά.

Στο τέλος της μέρας, το καλό περιεχόμενο, οι γρήγορες απαντήσεις και ένας πραγματικός άνθρωπος που θα χειρίζεται και θα αλληλεπιδρά στα κανάλια σου στα social media, θα κάνουν θαύματα στην marketing εκστρατεία σου.

Διάβασε Απαραίτητα tips περιεχομένου, προς εξυπηρέτηση των πελατών σου.

Πάρτο πάνω σου!
  • Κοινοποιείς το περιεχόμενό σου περισσότερες από μία φορές;
  • Έχεις ανακαλύψει τις ώρες με τη μεγαλύτερη απήχηση για τις κοινοποιήσεις σου;
  • Ποιο από τα social κανάλια σου φέρνει την περισσότερη επισκεψιμότητα στο site σου και προκαλεί engagement;
  • Τεστάρεις τις επικεφαλίδες των posts σου;
share_button

sharing button

πηγή: entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;