Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Εφτά πράγματα που θα μπορούσαν να σώσουν την επιχείρησή σας!

Θα μπορούσατε να καταστρέψετε την επιχείρησή σας αυτή ακριβώς την στιγμή και το χειρότερο είναι ότι δεν το ξέρετε καν. Κάθε μέρα κάνετε μικρές ενέργειες που κόβουν μικρά κομμάτια απ την αξία της επιχείρησής σας. Και μία μέρα μπορεί να φτάσετε σε ένα σημείο που η εταιρεία σας θα καταρρέει και θα αναρωτιέστε πως φτάσατε εκεί.

Μην το αφήσετε να συμβεί. Σας παρουσιάζουμε 7 τρόπους που μπορούν να καταστρέψουν αργά την επιχείρησή σας, και εφτά τρόπους για να την σώσετε.

1. Ανώριμη Διοίκηση

Ετοιμάζετε μια ομάδα management που δεν μπορεί να διαχειριστεί την εταιρεία χωρίς εσάς. Προσλάβατε managers, αλλά δεν τους αναθέτετε αρκετή αυτοδυναμία. Εσείς είστε ο άνθρωπος που παίρνει όλες τις σημαντικές αποφάσεις· όλοι στην εταιρεία το ξέρουν. Αυτό σας κρατάει στο κέντρο της προσοχής. Μπορεί να νιώθετε καλά γι αυτό, αλλά ταυτόχρονα σας κάνει τον αδύναμο κρίκο μέσα σε μια δυνατή εταιρεία.

Πως να την σώσετε:

Διοργανώνετε μηνιαία meetings όπου οι managers παίρνουν υπευθυνότητες για την κάθε τους αρμοδιότητα. Αφήστε τους να κάνουν προτάσεις και να προτείνουν λύσεις.

2. Στρατηγική Επιτυχίας

Ουσιαστικά δεν υπάρχει στρατηγική εισόδου στην αγορά ή σχέδιο επιτυχίας.  Ακόμα και οι επιχειρηματίες δεν ζούνε για πάντα. Όταν θελήσετε να αφήσετε την εταιρία σας, η επιχείρησή σας θα καταρρεύσει χωρίς ένα σωστό σχέδιο πίσω της. Και χωρίς ένα σωστό σχέδιο, δεν υπάρχει διαρκούσα αξία στην επιχείρησή σας.

Πως να την σώσετε:

Διορίστε ξεκάθαρα έναν «Νούμερο 2» στην επιχείρησή σας, και αφήστε την εταιρεία μόνη της για να δείτε πως λειτουργεί χωρίς εσάς. Σχεδιάστε βήματα για διάφορα σενάρια όπως πώληση της εταιρείας, συνεταιρισμός κα.

3. Τα καλά στελέχη αδικούνται

Πληρώνετε τους καλύτερους υπαλλήλους σας ανεπαρκώς. Πρέπει να παραδεχτείτε ότι εκμεταλλεύεστε τους καλύτερους υπαλλήλους σας. Έχουν πάντα την θέληση να κάνουν την περισσότερη και καλύτερη δουλειά με την μικρότερη αμοιβή.

Πως να την σώσετε:

Πληρώστε τους 10 με 20% παραπάνω από τις συνηθισμένες αμοιβές της αγοράς. Αυτές οι χρυσές χειροπέδες θα τους κάνουν ακόμα πιο πιστούς και θα τους δώσουν κίνητρο να συνεχίσουν να δίνουν ότι καλύτερο στην εταιρεία.

Αν υπάρχει δυσκολία, τότε μειώστε αποδοχές από τους «στατικούς» υπαλλήλους και δώστε ποσοστά επί των κερδών στους δυνατούς σας παίχτες. Έστω και 1% είναι μια νέα εκτίμηση και ανταμοιβή από την εταιρεία προς το άτομο.

4. Άγνοια Ανταγωνισμού

Δεν μιλάτε στους ανταγωνιστές σας. Τους αγνοείτε πλήρως.

Πως να την σώσετε:

Όπως είχε πει ο Κινέζος στρατηγός Sun Tzu:

Κρατάτε κοντά τους φίλους σας, και τους εχθρούς σας ακόμα πιο κοντά.

Μιλάτε συχνά στους ανταγωνιστές σας για να μάθετε την αγορά τους.

Αλλιώς μπορείτε να παρατηρείτε τις στρατηγικές εξωστρέφειας τους. Δεν είπαμε να τους κάνετε και follow 24ώρες την ημέρα. Απλά πρέπει να γνωρίζετε ακριβώς τι κάνουν.

5. Δεν γνωρίζετε τον πελάτη

Δεν επικοινωνείτε με τους πελάτες σας. Σταματήστε να κάθεστε στο γραφείο σας η να βγαίνετε για δείπνο μόνο με τους υπαλλήλους σας. Και όσο το κάνετε αυτό σταματήστε να εμπιστεύεστε πληροφορίες από δεύτερο χέρι. Μπορεί να νιώθετε άνετα μ αυτό, αλλά το να μην ξέρετε για το τι πληρώνουν οι πελάτες σας, μπορεί πραγματικά να βλάψει την εταιρεία σας.

Πως να σώσετε την εταιρεία σας:

Γνωρίστε και από έναν διαφορετικό πελάτη κάθε βδομάδα. Μάθετε για τις επιχειρήσεις τους και πως η εταιρία σας τους βοηθάει.

Τι δυσκολίες αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας, και πως τα προϊόντα/υπηρεσίες σας συμβάλουν στην υγεία της επιχείρησης τους;

6. Πουλάτε μόνο ότι σας ενδιαφέρει

Πιστεύετε ότι ξέρετε τι θέλουν οι πελάτες σας χωρίς να τους ρωτήσετε. Θυμηθείτε, αυτό μπορούσε να το κάνει μόνο ο Steve Jobs.

Σώστε την εταιρεία σας:

Ανακαλύψτε για ποιόν λόγο σας προτιμούν οι πελάτες σας, και γιατί πληρώνουν. Δεν έχει σημασία τι θέλετε να πουλήσετε, σημασία έχει τι θέλουν οι πελάτες σας. Σε όλες τις οικονομίες οι άνθρωποι αγοράζουν παυσίπονα περισσότερο από ότι αγοράζουν βιταμίνες.

Η χρυσή τομή είναι να φέρετε αυτό που θέλετε να πουλήσετε ακριβώς στα μέτρα αυτών που χρειάζονται οι πελάτες.

7. Κακή οικονομική διαχείριση

Ακούγεται αυτονόητο και κοινότυπο, αλλά συμβαίνει:

  • Δεν αξιολογείτε τους προϋπολογισμούς σας και τις καταστάσεις ταμιακών ροών.
  • Διαχειρίζεστε την εταιρεία σας με βάση το ένστικτό σας και όχι με βάση τους επίσημους αριθμούς.
  • Φοβάστε να μιλήσετε με τον λογιστή σας.
  • Επιλέγετε προμηθευτές χωρίς έρευνα.

Σώστε την επιχείρηση σας:

Ενημερωθείτε για τους αριθμούς της εταιρείας σας μηνιαία και βεβαιωθείτε ότι τους καταλαβαίνετε και θα εκπλαγείτε απ το πόσο καλύτερες αποφάσεις μπορείτε να πάρετε με βάση αυτά τα στοιχεία.

Όπως και να έχει η λύση για την επιτυχία βρίσκεται στον ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ. Ακολουθήστε το ρεύμα της εποχής, μην μένετε στο περιθώριο, επενδύστε σε αξιόπιστους συνεργάτες και με δημιουργική διάθεση θα έχετε επιτυχία!

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: