Scroll Top

7 Tips για να Νικήσετε τον Ανταγωνισμό

Υπάρχουν δύο τρόποι για να ...νικήσετε τον ανταγωνισμό.

Χαμηλώστε τις τιμές σας ή αυξήστε την ποιότητα και την ποσότητα της υπηρεσίας που παρέχετε στους πελάτες σας.

Οι πελάτες που αγοράζουν από εσάς λόγω των πολύ χαμηλών τιμών σας, δεν είναι πιστοί. Θα τρέξουν αλλού μόλις ο ανταγωνιστής σας τους προσφέρει χαμηλότερη τιμή.

Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους που οι περισσότεροι πωλητές δεν πετυχαίνουν τους στόχους τους, είναι επειδή βλέπουν τα αιτήματα των πελατών τους ως βάρος και όχι ως "χρυσές ευκαιρίες".

Υπάρχουν δύο τρόποι για να …νικήσετε τον ανταγωνισμό.

Χαμηλώστε τις τιμές σας ή αυξήστε την ποιότητα και την ποσότητα της υπηρεσίας που παρέχετε στους πελάτες σας.

Οι πελάτες που αγοράζουν από εσάς λόγω των πολύ χαμηλών τιμών σας, δεν είναι πιστοί. Θα τρέξουν αλλού μόλις ο ανταγωνιστής σας τους προσφέρει χαμηλότερη τιμή.

Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους που οι περισσότεροι πωλητές δεν πετυχαίνουν τους στόχους τους, είναι επειδή βλέπουν τα αιτήματα των πελατών τους ως βάρος και όχι ως “χρυσές ευκαιρίες”.

Μία άριστη εξυπηρέτηση πελατών, σας βοηθά να ξεχωρίσετε

Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπάνω, θα ξεχωρίσετε ανάμεσα στο πλήθος. Οι περισσότεροι πωλητές δεν είναι σε θέση να κάνουν καν το πρώτο βήμα, πόσο μάλλον το παραπάνω!

Οι έρευνες δείχνουν ότι οι πελάτες πληρώνουν μια υψηλή τιμή για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία, όταν μένουν ικανοποιημένοι και ξέρουν ότι θα έχουν υποστήριξη μετά την αγορά τους.

Το να καταβάλλετε μεγάλες προσπάθειες και να προσφέρετε υπηρεσίες πάνω και πέρα ​​από τις προσδοκίες των πελατών σας, είναι μια έξυπνη επιχειρηματική απόφαση που αποφέρει μεγάλα κέρδη.

Η προσπάθεια σας αυτή λοιπόν, αυξάνει την αφοσίωση των πελατών σας, αυξάνει καθαρά τις πωλήσεις σας και προωθεί μια θετική διαφήμιση από στόμα σε στόμα στην κοινή αγορά σας.

αύξηση των αποδόσεων

Οι αγρότες, κατανοούν ποια είναι η αξία της προσπάθειας όταν προετοιμάζουν το έδαφος και φυτεύουν τους σπόρους τους.

Πρέπει να το κάνουν αυτό τη σωστή εποχή του χρόνου και χωρίς καμία απολύτως αποζημίωση.

Αν ο αγρότης κάνει τη δουλειά του σωστά, βασίζεται στη Μητέρα Φύση για να ανταμειφθεί τη σκληρή δουλειά του που θα του αποφέρει εκατό φορές κέρδη.

Αυτός ο …φυσικός νόμος για τις υψηλές αποδόσεις, λειτουργεί ακριβώς το ίδιο και για τους πωλητές που καταβάλλουν σημαντικές προσπάθειες για τους πελάτες τους, όπως και για τον αγρότη που φυτεύει τους σπόρους του.

Δείτε μερικά tips:

  1. Να είστε προνοητικοί, καλώντας πέντε από τους πελάτες σας καθημερινά. Κάντε έρευνα, για να δείτε αν έχουν νέες απαιτήσεις υπηρεσίας που μπορείτε να τους βοηθήσετε.
  2. Ανταποκριθείτε άμεσα, απατώντας σε τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα των πελατών σας εντός μίας ώρας.
  3. Δείξτε την εκτίμησή σας στους πελάτες σας, στέλνοντας τους μια χειρόγραφη ευχαριστήρια σημείωση μετά την αγορά τους.
  4. Όταν λαμβάνετε ένα αίτημα εξυπηρέτησης πελατών, ορίστε την ύψιστη προτεραιότητά σας να το χειριστείτε γρήγορα.
  5. Κάθε έξι μήνες, στείλτε στους πελάτες σας ένα σχετικό επιχειρηματικό ή κινητήριο άρθρο για να διατηρείτε την επαφή μαζί τους.
  6. Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας και σκεφτείτε έξω από τα συνηθισμένα, για να βρείτε νέους τρόπους που θα βελτιώσουν την ποιότητα και την ποσότητα της υπηρεσίας που παρέχετε στους πελάτες σας.
  7. Προσκαλέστε τους καλύτερους πελάτες σας για πρωινό ή μεσημεριανό γεύμα για να ενισχύσετε την μεταξύ σας σχέση.

Όλα αυτά μην τα κάνετε μηχανικά και μη σκέφτεστε “Πρέπει να τα κάνω” γιατί δεν θα πετύχουν. Πρέπει να οργανωθείτε και να φτιάξετε σχεδιάγραμμα, ώστε να ανταποκρίνεστε στις απαιτήσεις των πελατών σας. Γιατί πρέπει να θυμάστε πως αυτοί είναι το μέλλον της επιχείρησής σας.

Related Posts