Scroll Top

9 τρόποι δωρεάν προώθησης της επιχείρησης σας Online

Το Διαδίκτυο είναι γεμάτο με πλατφόρμες μάρκετινγκ που δεν κοστίζουν ούτε μια δεκάρα – απλά πρέπει να ξέρετε πού να κοιτάξετε.

Kim Bhasin

Μπορεί να μην έχετε έστω μερικά χρήματα για το marketing της νεοφυούς επιχείρησης σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αποτελεσματικοί τρόποι να καθιερώσετε το brand name σας στην αγορά.

Πριν το internet, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις είχαν μόνο λίγους τρόπους να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους φτηνά, μέσω μεθόδων όπως η εκτύπωση φυλλαδίων ή η χορηγία μικρών τοπικών εκδηλώσεων. Τώρα υπάρχουν παντός είδους ευκαιρίες εκεί έξω στον παγκόσμιο ιστό – απλά πρέπει να ξέρετε πού να κοιτάξετε.

Σας παρουσιάζουμε 9 τρόπους προώθησης της επιχείρησης σας οι οποίοι δεν κοστίζουν ούτε μια δεκάρα.

1. Καταχώριση στο Spot-Place για B2C

Ίσως ο πιο πλήρης κατάλογος σε λειτουργίες στην Ελλάδα. Έχετε επιχείρηση λιανικής ή και χονδρικής ή προσφέρετε υπηρεσίες; Το Spot-Place απευθύνεται σε όλες τις εταιρείες και τις επιχειρήσεις και τις προβάλει πανελλαδικά στο ενδιαφερόμενο κοινό που σας αναζητεί.

Μπορείτε να:

  • προβάλετε την επιχείρηση σας,
  • προωθήσετε προσφορές,
  • προωθήσετε τις εκδηλώσεις σας.

Από το δωρεάν κιόλας πακέτο μπορείτε διαφημίσετε την επιχείρηση σας σε όλη την Ελλάδα. Ξεκινήστε την εγγραφή σας και προωθήστε την επιχείρηση σας εδώ.

2. Συμμετέχετε στο Corplace για B2B

Το μεγαλύτερο δίκτυο B2B επιχειρήσεων και εταιρειών όπου μπορείτε να συνεργαστείτε με εταιρείες και να συμμετέχετε σε ελληνικά έργα.

Αν απευθύνεστε σε επιχειρήσεις, τότε εγγραφείτε άμεσα στο Corplace για να σας βρουν οι πελάτες που σας ψάχνουν!

  • Εταιρείες από όλους τους κλάδους,
  • Έργα και διαγωνισμοί,
  • Εκθέσεις, Συνέδρια, Εκδηλώσεις,
  • Καινοτομίες,
  • Ενημέρωση κ.α.

3. Χρησιμοποιήστε τους τρεις μεγάλους τοπικούς Online καταλόγους καταχώρισης επιχειρήσεων

Η καταχώριση της επιχείρησής σας στο Google My Business επιτρέπει να εντοπίζεται ευκολότερα στις αναζητήσεις Google και εμφανίζεται στους Χάρτες Google. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα και να εγγραφείτε, κατόπιν να επαληθεύσετε την επιχείρησή σας μέσω της διαδικασίας επιβεβαίωσης, η οποία μπορεί να γίνει είτε με τηλεφωνική κλήση είτε με απλό ταχυδρομείο.

Το Yahoo! έχει επίσης μια μεγάλη βάση δεδομένων επιχειρήσεων που ονομάζεται Yahoo! Local. Είναι δωρεάν, και σίγουρα αξίζει τα λίγα λεπτά που χρειάζεται για να καταχωρίσετε την επιχείρηση σας.

Το Bing της Microsoft έχει μια παρόμοια υπηρεσία που είναι εύκολο να εγγραφείτε, το Bing Places.

4. Αξιοποιήστε σωστά τα Social Media

Τα social media δεν είναι απλώς ένα εργαλείο για προβολή – αλλά ένα εργαλείο όπου κάθε επιχείρηση πρέπει να διαθέσει χρόνο. Και συγκεκριμένα, να αφιερώσει χρόνο με πολύ προσοχή.

Για παράδειγμα, μην χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις και προσφορές στη σελίδα σας στο Facebook αν δεν έχετε προϊόντα λιανικής που απευθύνονται μόνο στο κοινό που περνάει την ώρα του στο facebook.

Μπορείτε να έχετε ένα κανάλι άμεσης επικοινωνίας με τους πελάτες σας στο Twitter.

Η δικτύωση στο LinkedIn, τόσο σε επιχειρηματικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο, μπορεί να είναι ένας άλλος τρόπος για να βοηθήσετε την δυναμική εκκίνηση σας.

5. Ξεκινήστε επιτέλους ένα blog

Ένα blog όχι μόνο βοηθάει την εταιρεία σας να καθιερώσει το όνομά της μέσω των followers, αλλά είναι ένας τρόπος για να συνδεθείτε με τους καταναλωτές σας πιο άμεσα.

Αλλά θυμηθείτε ότι ένα από τα βασικά κλειδιά του blogging είναι να κρατάτε τη ροή άρθρων σας ενημερωμένη όσο πιο συχνά μπορείτε.

BLB.gr experience

Ένα αδρανές, εγκαταλειμμένο blog δεν αξίζει τίποτα.

6. Ανεβάστε βίντεο στο YouTube, εικόνες στο Pinterest και Flickr

Το YouTube παρέχει δωρεάν το ανέβασμα διαφημιστικών βίντεο, αλλά για να επιτύχετε πρέπει να τοποθετήσετε περιεχόμενο που οι χρήστες θέλουν να δουν και να είναι σχετικό και χρήσιμο με την επιχείρησή σας – μια απλή διαφήμιση δεν θα λειτουργήσει.

Ένα προφίλ στο Pinterest ή και στο Flickr μπορεί επίσης να σας βοηθήσει, δίνοντάς σας χώρο ώστε συγκεντρώσετε όλες τις φωτογραφίες, εικόνες και γραφικά (όπως πχ ινφογραφήματα) για την επιχείρησή σας ενώ παράλληλα σας προσφέρουν σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας – backlink.

7. SEO για την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας

Δύο πράγματα θα χρειαστείτε: α) τεχνικές προδιαγραφές και β) καλή ενημέρωση.

BLB.gr experience

Α) Τεχνικές προδιαγραφές, τις οποίες τις προσφέρει μια εξειδικευμένη εταιρεία. Θεωρείται αυτονόητο ότι έχετε επιλέξει την κατάλληλη επαγγελματική φιλοξενία ιστοσελίδας, και όχι FREE υπηρεσίες σε καμία περίπτωση. Επίσης η κατασκευή σας πρέπει να έχει βελτιστοποιηθεί (Optimized) από την αρχή της κατασκευής της.

Β) Σωστή και έγκαιρη ενημέρωση χρειάζεται κάθε ιστοσελίδα. Είτε μια απλή ιστοσελίδα παρουσίασης υπηρεσιών, είναι ένα σύνθετο e-Shop ή σύστημα κρατήσεων. Αυτά που ανεβάζετε πρέπει να είναι ανταγωνιστικά σε ποσότητα, όσο και σε ποιότητα.

Για παράδειγμα, ένα e-Shop που έχει την μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων στις καλύτερες τιμές, θα βγαίνει πάντα πρώτο σε όλα τα σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης.

BLB.gr experience

8. Δελτία Τύπου σε άλλα site

Κάθε φορά που η επιχείρησή σας παράγει κάτι πολύτιμο, μη διστάσετε να διαδώσετε ένα δελτίο τύπου σε οποιοδήποτε ενημερωτικό website. Είναι ένα ισχυρό εργαλείο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία έμμεσων διαφημίσεων ενώ η δωρεάν διανομή του είναι ένα μπόνους. Υπάρχουν δεκάδες ιστότοποι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τα δελτία τύπου σας, όπως το PRLog και το 24-7pressrelease διεθνώς και το Corplace στην Ελλάδα.

9. Συμμετέχετε ενεργά και προσφέρετε γνώση σε μια σχετική Online κοινότητα

Κάθε ιδέα επιχειρηματική (ακόμη και η δική σας) έχει πρόσβαση σε κοινότητες που μπορείτε να συμμετέχετε ενεργά. Μην κάνετε απλή εγγραφή σε φόρουμ όπου θα ποστάρετε όποτε το θυμηθείτε, αυτό είναι κυρίως ενοχλητικό.

Συμμετέχετε ενεργά προσφέροντας στην κοινότητα, έχοντας σας την επιχείρηση σας απ’ έξω. Προωθήστε παθητικά την επιχείρησή σας τοποθετώντας ένα σύνδεσμο στην υπογραφή σας ή αναφέροντάς την μόνο όταν σας ζητηθεί.

Related Posts