3
Ιούλ

Η ιστοσελίδα σαν μέσο αλληλεπίδρασης με το κοινό

Η εξάπλωση και η ισχυροποίηση του Internet δημιούργησαν πρωτόγνωρα δεδομένα. Ένα εξ αυτών και ίσως το πιο επαναστατικό είναι αυτή η ίδια η επικοινωνία.

Η επικοινωνία μέσω προχωρημένων τεχνολογικών εφαρμογών εγκατεστημένων μέσα στις ιστοσελίδες απογειώθηκε. Αλλά αυτό που στην πραγματικότητα έφερε την αλλαγή στα πράγματα είναι η αλληλεπίδραση του site με το κοινό, είτε έχει σκοπό την παρουσίαση μιας εταιρείας και πόσο μάλλον την πώληση των προϊόντων της.

Τα website κάθε είδους μπορούν να χρησιμοποιούσουν τα εξής μέσα για να επιτύχουν την αλληλεπίδραση με το κοινό:

  • Τα Social media
  • Τις φόρμες υποβολής προσφορών
  • Τις απλές φόρμες επικοινωνίας
  • Τις εφαρμογές εκπαίδευσης (e-learning)
  • Τις εφαρμογές κρατήσεων – ενοικιάσεων
  • Τις εφαρμογές πωλήσεων
  • Τις εφαρμογές φόρουμ
  • Τις εφαρμογές chat

Τι μπορεί να επιτύχει όμως κάποιος επιχειρηματίας χρησιμοποιώντας τα παραπάνω και μετατρέποντας την ιστοσελίδα της εταιρείας του σε μέσο αλληλεπίδρασης με το κοινό:

  • Να συλλεχτούν σχόλια – γνώμες, του κοινού, για προϊόντα και υπηρεσίες
  • Να διεξαχθούν διάφορες έρευνες, εμπορικές και μη
  • Να διεξαχθούν δημοσκοπήσεις
  • Να συλλεχθεί κάθε είδους χρήσιμο στατιστικό στοιχείο
  • Να πωλήσει – ενοικιάσει, προϊόντα και υπηρεσίες

Στόχος η μελέτη όλων των παραπάνω για την στρατηγική βελτίωση της επιχείρησης, έναντι του κοινού ‘άμεσα αλλά και σε βάθος χρόνου.

Ο τρόπος λήψης αυτών  των στοιχείων, η ερμηνεία τους και η εκμετάλλευση τους είναι έργο διδασκαλίας την κατάλληλης εταιρείας κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων η οποία έχει  αναλάβει το συγκεκριμένο  έργο.

 

Κοινοποίηση:

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: