7
Ιούν

Αυξήστε τις πωλήσεις σας χρησιμοποιώντας τα Reviews των πελατών σας

Οι καταναλωτές δεν ήταν ποτέ τόσο εξουσιοδοτημένοι, με πληροφορίες, ιδέες και αναλύσεις στα χέρια τους.

Ωστόσο, ζούμε και στην εποχή της δυσπιστίας, με το 2017 Trust Barometer του Edelman να αναφέρει τη μεγαλύτερη πτώση της εμπιστοσύνης μεταξύ των κυβερνητικών οργάνων, των επιχειρήσεων, των μέσων μαζικής ενημέρωσης και των ΜΚΟ.

Με απλά λόγια, οι καταναλωτές είναι πιο σκεπτικοί από ποτέ και αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς.

Οι καταναλωτές είναι πιο δύσπιστοι από ποτέ και αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς

Σήμερα, πάνω από το 80% των ανθρώπων εμπιστεύονται κριτικές καθώς και προσωπικές συστάσεις. Είναι λογικό; Χωρίς τη δυνατότητα να δοκιμάσουν ή να δουν προϊόντα προτού τα αγοράσουν ηλεκτρονικά, οι καταναλωτές πρέπει να λάβουν μια απόφαση που βασίζεται στην εμπιστοσύνη.

Ωστόσο, τα πρόσφατα στατιστικά στοιχεία καθιστούν ένα πολύ συναρπαστικό σημείο: Οι αναθεωρήσεις είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία μετατροπής και μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση των πωλήσεων σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Σύμφωνα με έρευνα της Vendasta, το 92% των καταναλωτών διαβάζουν τις κριτικές πριν αγοράσουν online και το 68% αυτών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια αγορά εάν το προϊόν έχει αξιολογήσεις και κριτικές.

Η Econsultancy διαπίστωσε ότι οι κριτικές αυξάνουν τις πωλήσεις κατά μέσο όρο κατά 18%.

Οι κριτικές πελατών αντιπροσωπεύουν πλέον ένα πραγματικό πλεονέκτημα για τους εμπόρους και η αξιοποίηση της εξουσίας τους μπορεί να οδηγήσει σε απτά αποτελέσματα.

SERP

Ένα από τα πιο πολύτιμα οφέλη από τις online κριτικές είναι η αυξημένη ορατότητα που παρέχουν για τις μηχανές αναζήτησης.

Είναι δύσκολο να ξεχωρίζεις από τους ανταγωνιστές όταν όλοι προσπαθούν να οικοδομήσουν και να αναπτύξουν τη φήμη και την ορατότητα τους στο διαδίκτυο. Ωστόσο, το 8,4% της ορατότητας αναζήτησης ενός ιστότοπου στην τοπική αναζήτηση εξαρτάται από το αν έχει ή όχι αξιολογήσεις στο διαδίκτυο.

Όλοι προσπαθούν να οικοδομήσουν και να αναπτύξουν τη φήμη και την ορατότητα τους στο διαδίκτυο

Οι μηχανές αναζήτησης δεν ακούν απλώς τι λένε οι έμποροι για τα brands τους. Ακούνε επίσης τι λένε οι πελάτες, και οι ταξινομήσεις SEO τοποθετούν πλέον περισσότερο βάρος από ποτέ σε αυτή την ανατροφοδότηση.

Το 2016, οι κριτικές επηρέασαν το 10% των βαθμολογιών και δεν υπάρχει κανένα σημάδι που να επιβραδύνει. Τα σχόλια των πελατών είναι πιθανό να παραμείνουν μια πολύτιμη μορφή περιεχομένου που δημιουργεί ο χρήστης ότι οι μηχανές αναζήτησης ανιχνεύουν και τοποθετούν ένα όλο και πιο υψηλό επίπεδο αξίας που συμβάλλει στα αλγοριθμικά αποτελέσματα.

Rich Snippets

Οι αναφορές στο διαδίκτυο μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να αποκτήσουν αποσπάσματα Google Rich, δομημένα σήματα σήμανσης που μπορούν να προσθέσουν οι υπεύθυνοι ιστότοπων στην υπάρχουσα HTML.

Τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα επιτρέπουν στις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα ποιες πληροφορίες περιέχονται σε κάθε ιστοσελίδα. Μετάφραση: Περισσότερα SEO bang για το buck σας. Η πρόσθετη σήμανση μπορεί να βοηθήσει τους ιστότοπους να ξεχωρίζουν στα SERP.

Βαθμολογίες πωλητών της Google

Οι αξιολογήσεις πωλητών Google είναι αυτοματοποιημένος τύπος επέκτασης που προβάλλει διαφημιζόμενους με υψηλές βαθμολογίες.

Οι αξιολογήσεις πωλητών μπορούν να βοηθήσουν τους εμπόρους να βελτιώσουν την απόδοση της διαφήμισης

Η Google συγκεντρώνει εκτιμήσεις πωλητών από αξιόπιστες πηγές, συμπεριλαμβανομένης της Trustpilot, που συνολικά τις αξιολογήσεις επιχειρήσεων. Οι παρακάτω διαφημίσεις με κείμενο, οι αξιολογήσεις πωλητών βοηθούν τους χρήστες που πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google για να βρουν επιχειρήσεις που προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες.

Οι αξιολογήσεις πωλητών μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να βελτιώσουν την απόδοση των διαφημίσεων και να κερδίσουν περισσότερους ειδικούς οδηγούς. Οι Βαθμολογίες Πωλητών Google ισχύουν για μάρκες με τουλάχιστον 150 μοναδικές κριτικές και μέση βαθμολογία 3,5 αστέρων, αλλά μόλις αποκτηθούν, μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να αυξήσουν την ορατότητα στο διαδίκτυο και να ξεχωρίζουν από άλλες διαφημίσεις.

Μετατροπές

Για τις ομάδες μάρκετινγκ που δυσκολεύονται να αποδείξουν την απόδοση επένδυσης (ROI), οι αναθεωρήσεις είναι ένας εύκολος τρόπος να πετύχετε μετρήσιμο αντίκτυπο.

Το 2016, η διατήρηση των επισκεπτών ήταν ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, με μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού 69,23%. Η εμφάνιση επικύρωσης τρίτου μέρους σε έναν ιστότοπο καταδεικνύει εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και διαφάνεια, γεγονός που ενδέχεται να μειώσει το ποσοστό εγκατάλειψης και να αυξήσει τις μετατροπές.

Οι ανασκοπήσεις είναι ένας εύκολος τρόπος να πετύχετε μετρήσιμο αντίκτυπο

Στην πραγματικότητα, σχεδόν οι μισοί ψηφιακοί αγοραστές παγκοσμίως λένε ότι η ανάγνωση σχολίων, σχολίων και ανατροφοδοτήσεων επηρεάζει τη συμπεριφορά των ψηφιακών αγορών τους.

Οι πελάτες αναζητούν τώρα την απόδειξη ότι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία είναι η σωστή επιλογή γι ‘αυτούς και οι κριτικές πελατών παρέχουν την απόδειξη από μια αυθεντική και ανεξάρτητη πηγή.

Υποστήριξη πελατών

Οι σημερινοί καταναλωτές θέλουν να αγοράζουν από τις μάρκες που πραγματικά ενδιαφέρονται. Η οικοδόμηση μιας στενής σχέσης με τους υπάρχοντες πελάτες μπορεί να βοηθήσει τους εμπόρους να αποδείξουν ότι ακολουθούν μια προσέγγιση που βασίζεται στον πελάτη.

Οι πλατφόρμες ελέγχου τρίτων μερών επιτρέπουν σε μάρκες να συνεργάζονται άμεσα με πελάτες, ιδιαίτερα τους δυσαρεστημένους.

Οι αρνητικές κριτικές θα εμφανίζονται κατά διαστήματα, αλλά το 95% των δυσαρεστημένων πελατών επιστρέφουν εάν επιλυθεί ένα ζήτημα γρήγορα και αποτελεσματικά. Η ανταπόκριση στους πελάτες και η αποτίμησή τους είναι πολύτιμη για την οικοδόμηση της φήμης, της εμπιστοσύνης του εμπορικού σήματος και, με τη σειρά του, της επανάληψης των επιχειρήσεων.

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: