Scroll Top

Branding και Συναίσθημα

Branding is about the feeling

Όταν πρόκειται για το “χτίσιμο” του brand σας, επαγγελματικά ή προσωπικά, υπάρχουν στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη για την άρτια συναρμολόγησή του. Αυτά τα στοιχεία χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες: πνευματικά και συναισθηματικά. Τα πνευματικά στοιχεία δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να μειωθούν, ενώ τα συναισθηματικά, πρέπει να καθιστούν έναν συνδετικό ιστό με το κοινό σας.

Είναι σημαντικό το προσωπικό σας branding, να αποτελείται από στοιχεία της συναισθηματικής κατηγορίας.

Εντιμότητα

Οι ηθικές αξίες σημαίνουν πολλά για τους ανθρώπους. Οι κοινές ηθικές αξίες, φέρνουν σε επαφή τους ανθρώπους και δημιουργούν δίκτυα και κοινότητες. Το κλειδί εδώ, είναι να διατηρήσετε την αξία σας. Αυτό θα δημιουργήσει την ακεραιότητά σας και θα επιτρέψει στους ανθρώπους να καταλάβουν ποιοι είστε. Η εντιμότητα αποτελεί το θεμέλιο σας.

Φήμη

Συνδεδεμένη με την εντιμότητα-ακεραιότητα, η φήμη σας είναι στοιχείο του brand σας που μπορείτε να ελέγχετε. Η συνέπεια είναι σημαντική όσον αφορά τη φήμη σας. Βεβαιωθείτε ότι δεν μπερδεύετε τη συνέπεια με τον αυταρέσκεια. Η συνέπεια περιλαμβάνει τη σταθερή ανάπτυξη, είτε πρόκειται να μάθετε περισσότερα, είτε για την ανάληψη μεγαλύτερης ευθύνης ή κάτι άλλο παρόμοιο, βοηθώντας στην κατασκευή του επόμενου πολύτιμου στοιχείου της επωνυμίας, τη φήμη σας.

Εμπιστοσύνη

Η εμπιστοσύνη είναι κάτι που το θέλουμε όλοι. Θέλουμε να εμπιστευτούμε αυτά που διαβάζουμε. Η εμπιστοσύνη δημιουργεί την αφοσίωση. Δημιουργεί την υποδομή για ένα στοιχείο που όλοι θέλουμε να επιτύχουμε, τις ανθρώπινες σχέσεις.

Ανθρώπινες Σχέσεις

Οι άνθρωποι αναζητούν τις ανθρώπινες σχέσεις. Θέλουν να αποκτήσουν και να διατηρήσουν σχέσεις με ανθρώπους που είναι σαν αυτούς, που τους θαυμάζουν και και μπορούν να εμπιστευθούν. Αυτές οι σχέσεις λοιπόν, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι και καθορίζουν εάν θα πετύχουμε το στόχο μας. Είναι δύσκολο όμως έως και ακατόρθωτο, να δημιουργήσουμε αυτή τη σύνδεση με κάποιον χωρίς την εντιμότητα, τη φήμη και την εμπιστοσύνη.

Η αναγνώριση και η συνειδητοποίηση των παραπάνω, θα σας βοηθήσει στις επιχειρηματικές σας προσπάθειες. Είναι η σχέση που χτίζετε και σας επιτρέπει να γίνετε σπουδαιότεροι, καλύτεροι ή ισχυρότεροι.

George Bradt – “Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα, αγοράζουν brands”

Μπορεί αυτό το ρητό να αναφέρεται στις επιχειρήσεις και τα στοιχεία που αναφέρονται παραπάνω, δείχνουν πως  ισχύει και για το προσωπικό σας branding. Στην περίπτωση αυτή, δεν αγοράζουν το brand, αλλά αγοράζουν εσάς. Το προσωπικό brand της καριέρας σας, είναι αυτό ακριβώς που ψάχνετε.

Personal Branding

πηγή: www.entrepreneur.com

Related Posts