26
Σεπ

Η Online επιχείρησή σας έχει προσωπικότητα;

Δεν είναι εύκολο να αποκτήσουμε την αξιοπιστία που επιθυμούμε για το brand της επιχείρησής μας στο διαδίκτυο. Να θυμάστε πως τα brands που επιτυγχάνουν την συναισθηματική προσέγγιση με τους πελάτες τους, έχουν τις διπλάσιες πιθανότητες να τους διατηρήσουν μελλοντικά.

Εύκολα το λέμε, δύσκολα όμως το εφαρμόζουμε.

Δεν έχουν όλες οι online επιχειρήσεις την ιστορία της Nike ή της Apple.  Με ποιον τρόπο όμως το επιτυγχάνουν;

Δεν παραμένουν άγνωστοι, δείχνουν τα πρόσωπά τους και φτάνουν με αυτόν τον τρόπο κοντά στους πελάτες τους.

Με το είστε ευγενικοί και να προσφέρετε υψηλής ποιότητας προϊόντα, θα είστε σε θέση να φτιάξετε την δικά σας εικόνα και μια χαρακτηριστική παρουσίαση, ακόμη και χωρίς να έχετε ένα διάσημο όνομα.

Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας για να το πετύχετε.

Οι 5 συμβουλές παρακάτω, μπορούν να κάνουν την επωνυμία σας ακόμα πιο προσιτή στους καταναλωτές και με τη δική της ξεχωριστή προσωπικότητα:

no-personality-no-memorable

 1. Να είστε ενεργός στα Social Media

Κάθε καλό brand, χρειάζεται σήμερα μια καλά ενεργή παρουσία στα social media. Ακόμη και αν χρειαστεί να απευθυνθείτε σε κάποια εταιρεία ή έναν ειδικό να το αναλάβει για εσάς, αξίζει τον κόπο. Τα social είναι πλέον κομμάτι ζωτικής σημασίας για μια επιχείρηση, για να κερδίσει μια καλή θέση στην διαδικτυακή αγορά και όχι μόνο.

Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες που εξυπηρετούν το σκοπό αυτό, όπως το Hootsuite ή το Buffer. Το Hootsuite, εκτός από τις υπηρεσίες ανάλυσης,  παρέχει εκπαιδευτικό περιεχόμενο που θα σας βοηθήσει να συνδεθείτε άμεσα και εύκολα με το κοινό σας.

2. Άμεση, Online Επικοινωνία

Εκτός από τις ζωντανές αναμεταδόσεις του Facebook και Instagram, μπορείτε να διευκολύνετε τη συνομιλία σας με τους πελάτες και την άμεση εξυπηρέτησή τους, μέσω ενσωματωμένου Online Chat στην ιστοσελίδα σας, μέσω φωνής, αλλά και video σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σας καθιστά ακόμη πιο προσιτούς στους πελάτες, ειδικά όταν προσπαθείτε να επιλύσετε τα προβλήματά και τις απορίες τους.

Για πάραδειγμα η Tagove, συνεργάζεται με τη Hyundai και τη Citibank. Παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα συνομιλίας μέσω video, συν-περιήγησης και τηλεδιάσκεψης. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες είναι σίγουροι ότι συνεργάζονται με ένα πραγματικό πρόσωπο που ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες τους.

3. Προσωποποιείστε το Brand σας

Συστηθείτε, γνωρίστε τους πελάτες σας και ποια είναι η δική σας θέση. Έπειτα, προσπαθήστε να παρουσιάζετε τον εαυτό σας με τον ίδιο τρόπο και με αξιοπρέπεια. Βεβαιωθείτε ότι το brand σας παρουσιάζεται πάντοτε με το καλύτερο δυνατό τρόπο, διατηρώντας παράλληλα την μοναδική ταυτότητά σας.

Είτε πουλάτε παπούτσια είτε λογισμικό, υπάρχει συγκεκριμένη αγορά που θα προσελκύσει τα προϊόντα σας. Κατασκευάζοντας την εταιρική ιστοσελίδα σας και δημοσιεύοντας στα social, κρατήστε την συγκεκριμένη εικόνα αυτής της αγοράς και βεβαιωθείτε ότι το brand σας ευθυγραμμίζεται άψογα με αυτήν.

Εσείς Θέλετε το brand σας να μείνει αξέχαστο;

4. Να είστε Συνεπείς

Η συνέπεια για την επιείρησή σας, είναι καθοριστική. Αυτό σημαίνει, ότι πρέπει πάντα να είστε διαθέσιμοι και να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της αποστολής newsletter (ενημερωτικό δελτίο), μέσω ενός καλού blog της εταιρείας σας και μέσω των προφίλ σας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Η συνέπεια δημιουργεί εμπιστοσύνη. Αν η στρατηγική σας δεν λειτουργεί τόσο όσο θα θέλατε, βρείτε τρόπους να την τροποποιήσετε, να την διαμορφώσετε κατάλληλα και να βελτιώσετε το μήνυμα που στέλνει το brand σας.

5. Να προσφέρετε

Τα μεγάλα brand, βρίσκουν τρόπους να προχωρήσουν να ξεπεράσουν τους πάντες και να επιβιώσουν. Για παράδειγμα, μια μεγάλη εταιρεία που πουλάει γυαλιά μυωπίας, στέλνει στον πελάτη της 5 διαφορετικά ζεύγη σκελετών δωρεάν, για να τα δοκιμάσει και να επιλέξει το καταλληλότερο.

Επειδή έκανε μια τεράστια εξυπηρέτηση που κανείς άλλος έως τώρα δεν έκανε και επειδή προσφέρει ένα ελκυστικό προϊόν, θα γίνει τεράστιο όνομα στην αγορά.

Αυτό συμβαίνει μόνο όταν μια εταιρεία ενδιαφέρετε πραγματικά για τους πελάτες της και όχι μόνο για τα κέρδη της.

Με λίγα λόγια, η ικανότητα του να είστε ευπαρουσίαστος για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας, θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες πωλήσεις, αλλά πρέπει να είστε αυθεντικός. Κάνοντας μια πραγματική προσπάθεια να προσαρμόσετε την εμπειρία σας σε αυτό που θέλουν οι πελάτες σας, θα αποκτήσετε με μια πιστή βάση πελατών, που θα ανεβάσουν την επιχείρησή σας στα ύψη των αγορών!

Online Πώληση: Τέχνη, Επιστήμη ή απλά σκληρή δουλειά;

yoursmile-is-yourlogo

πηγή: www.entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σας άρεσε το blog μας;

PageLines