Scroll Top

Μπορεί ένα B2B e-shop να ορίσει την επιχείρησή σας;

Μήπως λείπουν από την επιχείρησή σας πολύτιμες μέθοδοι και χάνονται ευκαιρίες, μειώνοντας επικίνδυνα τα κέρδη σας επειδή δεν αξιοποιείτε πλήρως ή και καθόλου ένα B2B eshop;

Μετά από σχετική έρευνα στις Η.Π.Α το 2014, έδειξαν τουλάχιστον 1 τρις δολάρια έσοδα από online πωλήσεις. Κάτι τέτοιο, μας δείχνει το πόσο γρήγορα κινείται πλέον το εμπόριο χονδρικής μέσω Διαδικτύου.

Σκέφτεστε ότι η επιχείρησή σας μπορεί να επωφεληθεί και να οριστεί μέσω ενός B2B e-shop; Τότε ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω βασικά στοιχεία και έπειτα, εσείς αποφασίζετε:

1. Δημιουργήστε ένα φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον για τον χρήστη

Οι B2B αγοραστές, θα παραγγέλνουν μέσα από έναν τεράστιο αριθμό προμηθευτών και θα έλκονται από τα website εκείνα με ισχυρή τεχνολογία, αποτελεσματικό χειρισμό των παραγγελιών τους και θα παραγγέλνουν online ξανά και ξανά, εύκολα. Μερικοί έμποροι, μπορεί να αλλάξουν ακόμα και τον προμηθευτή τους, με κύριο στόχο να έχουν ευκολία πρόσβασης και παραγγελίας online.

Πλέον η προσωπική σχέση μπαίνει σε δεύτερη μοίρα και τον πρώτο ρόλο αναλαμβάνει η ευκολία και η αμεσότητα – ψηφιακός κόσμος.

2. Ενσωματώστε ένα λογιστικό ή ένα ERP σύστημα

H αυτοματοποίηση της μεταφοράς των παραγγελιών, είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι σε ένα B2B e-shop. Σε ένα online B2B κατάστημα οι παραγγελίες δεν θα είναι πολλές, αλλά ο αριθμός των ειδών που αλλάζει παίζει σημαντικό ρόλο και πρέπει να καταχωρούνται οι εντολές και να ενημερώνεται το λογιστικό ή το ERP σύστημα άρτια και όσο το δυνατόν πιο άμεσα.

3. Γρηγορότερες διαδικασίες παραγγελίας

Θέλετε ταχύτερες παραγγελίες; Φροντίστε η κάθε παραγγελία να καταχωρείται αυτόματα στην αποθήκη, να συσκευάσετε και να αποστέλλεται, επιταχύνοντας τον κύκλο των εσόδων σας κατά την κράτηση της παραγγελίας, την πώληση και κατά συνέπεια την πληρωμή σας. Βελτιώστε τις διαδικασίες παραγγελίας από μία έως τρεις ημέρες, ανάλογα πάντα με την οργάνωση που διατηρείτε και τον αυτοματισμό που διαθέτετε.

4. Το προϊόν σας είναι ορατό σε online αγοραστές χονδρικής;

Διαθέτοντας το προϊόν σας στην αγορά χονδρικής πώλησης, είναι ένας ισχυρός λόγος από μόνος του για να το προωθήσετε online. Πολλοί B2B αγοραστές κάνουν σχετική έρευνα προτού προβούν σε αγορά και συγκρίνουν τιμές και προϊόντα και πολλές φορές χωρίς ποτέ να έχουν συναντήσει ένα φυσικό πρόσωπο της επιχείρησης απ’ όπου παραγγέλνουν.

5. Εξοικονομήστε το κόστος λειτουργίας

Μια εξοικονόμηση κόστους λειτουργίας μιας κατασκευής ηλεκτρονικού B2B εμπορίου και με ολοκλήρωση των συναλλαγών μέσω ενός λογιστικού ή ενός ERP συστήματος, αποδίδουν υψηλότερη απόδοση στην επένδυσή σας και στα έσοδά σας.

Σταματήστε να κάνετε χειροκίνητη επεξεργασία των παραγγελιών, εξοικονομώντας χρήμα και χρόνο, αποφεύγοντας λάθη κατά τη λήψη των παραγγελιών και βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Οι αγοραστές σας, πρέπει να εκπαιδεύονται και να ενημερώνονται ότι η μέθοδος υποβολής των παραγγελιών τους γίνεται online, προσφέροντας ακόμη και οικονομικές προσφορές ή προνομιακή μεταχείριση. Κάτι τέτοιο, θα αλλάξει ριζικά τις συνήθειες του πελάτη και θα τον κρατήσει κοντά σας.

6. Επεκτείνετε το κοινό των δυνητικών πελατών σας

Η επεκτασιμότητα είναι γεγονός με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Όταν οι παραγγελίες “τρέχουν” στο σύστημα χωρίς να έχουν ανάγκη κάποιον αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών για να εισάγουν δεδομένα στη βάση ή να απαντήσουν σε κάποιο τηλεφώνημα, η επιχείρησή σας αυτομάτως βγαίνει κερδισμένη κατά πολύ.

7. Βλέπετε πραγματικό ROI στα κόστη ανάπτυξης της επιχείρησής σας;

ROI – (Return on Investment) ή απόδοση επένδυσης.

Πρόκειται για το κέρδος του επενδυτή, όταν επενδύει σε κάποια πηγή. Η υψηλή επιστροφή, σημαίνει κέρδος για την επιχείρηση. χρησιμοποιείται για να υπολογίζει την αποτελεσματικότητα μιας επένδυσης. Με άλλα λόγια, εσείς σκέφτεστε το κέρδος από το επενδυμένο κεφάλαιο;

Δεν είναι αρκετό να έχετε τακτοποιήσει μόνο τη δυνατότητα παραγγελιών για τους πελάτες σας. Πρέπει να διαπιστώσετε όντως ότι είναι εύκολη στη χρήση η όλη διαδικασία.

Φροντίστε να επενδύσετε σε ένα ολοκληρωμένο B2B ηλεκτρονικό κατάστημα και το κέρδος για την επιχείρησή σας, να ξεπερνά το κόστος της επένδυσής σας μακροπρόθεσμα. Θα έχετε πετύχει ως online επιχειρηματίες.

8. Είναι Responsive;

Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει κατά πολύ κατά την περιήγησή μας στο διαδίκτυο και κατά τον τρόπο που γίνεται. Οι περισσότεροι από εμάς και οι επιχειρηματίες δεν έχουν χρόνο όλη τη μέρα να σερφάρουν, να κάνουν την έρευνα αγοράς τους και να παραγγείλουν. Οι διάφορες συσκευές που έχουν εξελιχθεί, όπως smartphones ήtablets εξυπηρετούν ανά πάσα ώρα και στιγμή τον καθένα μας. Βεβαιωθείτε πως το B2B ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι Responsive και παίζει σωστά στις οθόνες όλων των συσκευών.

Οι χρήστες για επισκέψεις σε ιστοσελίδες μέσω κινητών τηλεφώνων, αντιπροσωπεύουν το 3050% των επισκέψεων.Φυσικά και είναι χαμηλότερο το ποσοστό για B2B περιηγήσεις, σχεδόν ένα 20% αλλά δεν παύει να αυξάνεται και αυτό ολένα και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου και την συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία.

Θέλετε να δοκιμάσετε ολοκληρωμένες υπηρεσίες κατασκευής e-shop που να πληροί βασικά κριτήρια και να ορίζει την επιχείρησή σας και τις αξίες της στο Διαδίκτυο όπως την ιδιοκτησία, την επεκτασιμότητα, την μεταφερσιμότητα και την υποστήριξη;

Ζητήστε μας προσφορά

Related Posts