Scroll Top

Content Marketing: Το Κλειδί για την αναγνωρισιμότητα του Brand σας

Το Branding σήμερα, είναι έκφραση, άποψη, μόδα! Παντρέψτε το με το Content Marketing. Δεν πρόκειται για κάποιο είδος διαφημιστικής εκστρατείας. Υπάρχουν συγκεκριμένα οφέλη που προκύπτουν από αυτόν το συνδυασμό.

Είτε ξεκινάτε τώρα την online επιχείρησή σας, είτε είστε χρόνια στην διαδικτυακή αγορά, το περιεχόμενο που δημιουργείτε για λογαριασμό της – Content Marketing – είναι το πρώτο πράγμα που θα δώσει πραγματική και ποιοτική αξία στο Brand σας.

Η δύναμη του περιεχομένου: Είναι εκείνες οι ιδέες, οι απόψεις και οι σκέψεις σας που παρέχετε στον πελάτη. Πρόκειται για τα περιουσιακά σας στοιχεία, που μέσα από αυτά αξιολογούν τον εαυτό τους και ως εκ τούτου δημιουργούν, εμπιστοσύνη.customer_trust

Οδηγός επικοινωνίας με τους πελάτες σου, σε μια εποχή που επικρατεί το Content Marketing
  • Ο προγραμματισμός

Το να έχετε ένα πλάνο σε ισχύ, δεν πρέπει να εμπλέκεται με τη στρατηγική του content marketing της επιχείρησής σας. Κάθε λίστα που φτιάχνεται, μετά από σκέψη και έρευνα, θα σας φέρει πιο κοντά στο στόχο και την επιτυχία.

Μερικά χρήσιμα tips:
 1. Φτιάξτε μια λίστα με τους στόχους σας:
  • Γιατί παράγετε περιεχόμενο;
  • Ποιος είναι ο στόχος που θέλετε να πετύχετε;
  • Ποιο είναι το κοινό σας;
  • Θέλετε να φαίνεστε σας ηγέτης της σκέψης, να προσδίδετε επιπλέον αξία στους πελάτες σας ή απλά να κάνετε ένα επαγγελματικό άνοιγμα;
 2. Για κάθε στόχο:

Σχεδιάστε το είδος του περιεχομένου που θα εξυπηρετήσει καλύτερα και πιο άμεσα στην επίτευξη του τελικού στόχου σας.

3. Σκεφτείτε την πιο εύστοχη δίοδο διανομής περιεχομένου, ώστε να στοχευθεί το κατάλληλο κοινό:

Μπορεί να είναι ένα blog με τεράστια αναγνωσιμότητα, μια επαγγελματική σελίδα σας στο LinkedIn, μια online κοινοποίηση, ένα προφίλ στο Twitter ή στο Facebook.

Facebook Page για αύξηση κέρδους

fb_cp

4. Έρευνα καλύτερου τρόπου προσέγγισης κοινού, μέσω αυτών των καναλιών:

Τα tweets για παράδειγμα, έχουν μεγαλύτερη απήχηση συγκεκριμένες ώρες μέσα στην ημέρα. Οι κοινοποιήσεις στο Instagram, λειτουργούν μόνο με συγκεκριμένες ετικέτεςhashtags.

Διάβασε επίσης6 Στρατηγικές για επιτυχημένη Προώθηση Περιεχομένου μέσω Social Media

share_button

  • Ένα καλό περιεχόμενο

1. Δείτε τα γεγονότα από μια μοναδική οπτική γωνία

Σκεφτείτε έναν βράχο ή μια σαύρα. Αν αντικείμενο της επιχείρησής σας είναι η πράσινη ενέργεια, πώς θα έμοιαζε μια προσέγγιση μέσα από την προοπτική μιας σαύρας; Ιδιόμορφο, αλλά αν αυτό είναι το brand σας, πρέπει να το υποστηρίξετε.

2. Χρησιμοποίησε ιδέες και πηγές, που δεν έχουν κοινοποιηθεί ξανά

Μέσα στην “καταιγίδα” των σκέψεών σας, μην κολλάτε στην πρώτη, τη δεύτερη ή την πέμπτη σκέψη σας. Ψάξτε πιο βαθιά και ουσιαστικά, ώστε να βρείτε νέα και φρέσκα πράγματα.

3. Να συμπάσχετε με το κοινό σας

  • Ποια είναι τα “μελανά” του σημεία έως τώρα που δεν βρίσκει λύσεις;
  • Ποιες είναι οι ανάγκες του, οι ανησυχίες του και οι προσδοκίες του;
  • Τι είναι γι’ αυτό ιδιαίτερα δύσκολο να διαχειριστεί;

Μια αληθινή και βαθιά κατανόηση του κοινού σας, θα σας βοηθήσει να γράψετε ένα εξαιρετικά συναρπαστικό και μοναδικό περιεχόμενο.

4. Βρείτε το χιούμορ μέσα στη μονοτονία

Η αίσθηση του χιούμορ, είναι μια ιδιαίτερα σημαντική ευχάριστη διακοπή σε μια επιχείρηση. Γιατί άλλωστε αστείες εικόνες ή videos έχουν κατακλύσει το Διαδίκτυο;

14232369_10153669823382827_62952665552837582_n
@webdesignblb

5. Συστηθείτε

Να είστε ξεκάθαροι στο ποιος είστε, για το ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζετε και πώς τις ξεπερνάτε. Κάνοντας το κοινό σας να πιστεύει πως μοιράζεστε ένα μυστικό σας μαζί του, το κρατάει περισσότερο ενεργό.

6. Αξιοποιήστε τις δυνάμεις σας

Μπορεί να είστε ειδικός στα δεδομένα και να έχετε ένα κάρο αριθμούς και ποσοστά στο περιεχόμενό σας. Ίσως να είστε περισσότερο του οπτικού περιεχομένου. Χρησιμοποιήστε ινφογραφήματα, τα οποία είναι εξαιρετικά δημοφιλή. Μήπως σας αρέσει η τάξη; Τότε αναπτύξτε το περιεχόμενό σας σε λίστες και αριθμημένα.

Υπάρχει για κάθε είδος …υπερδύναμης, σχεδόν πάντα το κατάλληλο κοινό που αγκαλιάζει τον σούπερ ήρωα!

7. Προκαλέστε το κοινό σας

Το κοινό σου, θέλει να δει τα πράγματα από μια διαφορετική οπτική γωνία, γιατί το συναρπάζει. Να τολμάτε πάντα κάτι το διαφορετικό σε εκείνα που παρουσιάζετε και με τον τρόπο που θέλετε να τα παρουσιάσετε.

Εμπιστευτείτε το κοινό σας.

8. Να είστε Επαγγελματίας

Το περιεχόμενό σας, θα πρέπει να είναι όμορφο οπτικά και γραμματικά σωστό, με άριστη ορθογραφία χωρίς λάθη.

Παρουσιάστηκαν συνοπτικά όλες εκείνες οι πτυχές που αποτελούν μια γερή βάση για ένα επιτυχημένο περιεχόμενο της στρατηγικής σας στο marketing.

Διαβάστε επίσηςΠώς θα αποκτήσετε υψηλότερη θέση στην Google, με την πολύτιμη βοήθεια του Content Marketing;

google_search

πηγή: www.entrepreneur.com

Related Posts