Scroll Top

Διαφήμιση στο Facebook: 4 Tips για εξοικονόμηση χρημάτων

Στο Facebook, έχουν αναφερθεί πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε κέρδη, από τα οποία τα 5,63 δισεκατομμύρια προήλθαν από διαφημίσεις, ενώ ένα 80%, προήλθε μόνο από τις διαφημίσεις στα κινητά!

Δεν υπάρχει αμφιβολία πλέον, πως όλο και περισσότεροι διαφημιζόμενοι συρρέουν στο μεγαλύτερο κοινωνικό μέσω δικτύωσης, το Facebook, το οποίο ανέφερε πως έχει τώρα πάνω από δύο εκατομμύρια ενεργούς διαφημιστές!

Αυτό όμως που δεν αναφέρει, είναι το ποσοστό των διαφημίσεων που δεν έχουν μια σωστά βελτιστοποιημένη διαφημιστική καμπάνια και σπαταλούν τα χρήματά τους άδικα και χωρίς στρατηγική στο marketing.

Σχεδίασε ένα σπουδαίο Marketing Plan, ακολουθώντας 6 απλά βήματα

Αν είσαι ιδιοκτήτης μιας μεγάλης επιχείρισης, είτε ξεκινάς τώρα τα πρώτα σου βήματα στην αγορά, μπορείς να κυριαρχήσεις και να επενδύσεις στο χώρο των διαφημίσεων στο Facebook, να κερδίσεις χρήματα και να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου

1. Η Μετατροπή (Conversion Pixel)

Αν ο στόχος σου είναι να καταφέρεις πωλήσεις, να αποκτήσεις νέους πελάτες ή να αποκτήσεις νέα emails πελατών, τότε αυτή η τεχνική της “μετατροπής” στην διαφήμιση, θα παρακολουθεί το κόστος σου ανά την απόκτηση που έχεις έχεις κάθε φορά (συνολικό κόστος διαφήμισης / τον αριθμό των μετατροπών) 

Αν απλά ξεκινήσεις μια καμπάνια στο Facebook, χωρίς στόχο μετατροπής, τότε είναι σαν να έχεις αγοράσει ένα …λαχείο. Χρειάζεται σκληρή δουλειά για να καταλάβεις τελικά αν η διαφήμισή σου είναι αποτελεσματική. Όμως με τον στόχο της μετατροπής, θα απλουστευθεί η όλη διαδικασία και θα αναλάβει το δύσκολο κομμάτι αντί για εσένα.

2. Η Θέση/Τοποθέτηση

Μπορείς ως διαχειριστής, στην “ανάλυση” να επιλέξεις τη “θέση” . Ως διαφημιστής, θα μπορείς πλέον να μετρήσεις την απόδοσή σου από PCs, κινητά τηλέφωνα, tablets κλπ.

Για παράδειγμα, έχεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλά ανδρικά είδη ένδυσης και σε βοηθά και ανακαλύπτεις πως έχεις πουλήσει περισσότερο από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στα δεξιά της αρχικής σελίδας σε διάφορες ιστοσελίδες, αντί μέσω ενός κινητού τηλεφώνου. Άρα λοιπόν, μετά την ανάλυση της “θέσης” μπορείς να διακόψεις τις διαφημίσεις εκείνες που δεν αποδίδουν και να έχεις μεγαλύτερη προβολή από εκείνη την κορυφαία “θέση” που ανακάλυψες!

Tip: Εάν θέλεις να αυξήσεις τα “likes” στη σελίδα σου, τότε στόχος σου είναι να είναι η ροή των ειδήσεων στα κινητά τηλέφωνα.

Διάβασε ποιες είναι οι 3 ολέθριες στρατηγικές marketing για την επιχείρησή σου.

3. Ο Χρόνος

Είσαι πρωινός τύπος ή μήπως νυκτόβιος; Ό, τι και να είσαι, σίγουρα θα έχεις μια ώρα στην ημέρα που θα είσαι ιδιαίτερα παραγωγικός
και θα αποδίδεις καλύτερα στη δουλειά, που θα βρίσκεσαι σε απευθείας σύνδεση με τους online αγοραστές σου που μπορούν να εντοπιστούν ευκολότερα και άμεσα. Μέσω τις διαχείρισης της διαφήμισης, μπορείς να ρυθμίσεις την “ανάλυση” και να επιλέξεις τον “χρόνο” , ώστε να αρχίσεις να τμηματοποιείς την επισκεψιμότητα ανά ημέρα, εβδομάδα, ανά δύο εβδομάδες, ανά μήνα, κοκ.

Αν για παράδειγμα παρατηρήσεις πως η επισκεψιμότητα της σελίδας είναι χαμηλή από τα μεσάνυχτα ως τις οχτώ το πρωί, προγραμμάτισε και ρύθμισε τις διαφημίσεις σου να προβάλλονται σε περιόδους μέσα στην ημέρα με υψηλή απόδοση.

4. Η Ηλικία και το Φύλο

Μπορεί να πιστεύεις πως το προϊόν σου, κάνει απίστευτες πωλήσεις και σε γυναίκες, αλλά και σε άνδρες, μέχρι που κάποια μέρα αποφασίζεις να κάνεις μια “βουτιά” στα …ενδότερα δεδομένα και συνειδητοποιείς πως μόνο οι γυναίκες τελικά τρελαίνονται για το νέο t-shirt.

Οι στήλες “ηλικία” και “φύλο“, σου δείχνουν στην ανάλυση, πόσα κλικς έχει η ιστοσελίδα, πόσα μπορεί να πιάσει, αλλά και την μετατροπή που συμβαίνει, κατά φύλο και ηλικιακή ομάδα αντίστοιχα.

Αν διαπιστώσεις πως οι γυναίκες ηλικίας από 18 έως 24 λατρεύουν το t-shirt σου, μπορείς να επενδύσεις περισσότερα χρήματα σε αυτό το είδος πώλησης, ώστε να  σε βοηθήσει να καταφέρεις περισσότερες πωλήσεις. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να στοχεύεις άνδρες ηλικίας 27 έως 30 χρονών, εφόσον δεν έχεις λάβει κάποια ικανοποιητική επίδοση έως τώρα.

Σίγουρα θα έχεις ακούσει, πως η λεπτομέρεια είναι αυτή που κάνει τη διαφορά! Όμως στην προκειμένη περίπτωση, τα δεδομένα είναι εκείνα που θα κάνουν τη διαφορά.

Το κόλπο είναι να τα εντοπίσεις και να τα χειριστείς με την ορθή πλέον διαχείριση μέσω των διαφημίσεών σου στο Facebook.

Κάνε τη διαφορά, ενισχύοντας την εικόνα και το κοινό σου σαν επιχείρηση και στα Social Media:

Θα χρειαστείς την προαπαιτούμενη Εκπαίδευση, μια ασφαλή Φιλοξενία, αλλά και την Υποστήριξη, ώστε να ενισχύσεις βήμα-βήμα την παρουσία της ιστοσελίδας σου στο Internet. Εσύ έχεις εξασφαλίσει μια ολοκληρωμένη εταιρική παρουσίαση στις Υπηρεσίες του Διαδικτύου;

πηγή: entrepreneur.com

Related Posts