Scroll Top

Θέλετε το brand σας να μείνει αξέχαστο;

memorable-brand-4-your-business

Θέλετε η επιχείρησή σας να κάνει …φασαρία στον ψηφιακό κόσμο και να μένει αξέχαστη στους χρήστες; Για να πετύχετε κάτι τέτοιο, θα πρέπει αρχικά να καθιερώσετε ένα ισχυρό και αξέχαστο brand name.

Διαβάστε επίσης: 5 Ενισχυτές Brand Name, που οφείλεις να γνωρίζεις

Παρακάτω θα βρείτε σημαντικές στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να  εξανθρωπίσετε περισσότερο το brand της επιχείρησής σας:

1. Ξεκινήστε με χιούμορ

Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε το χιούμορ, για την προώθηση του brand σας στο Διαδίκτυο. Διηγηθείτε μια αστεία ιστορία στο κοινό σας. Συμπεριλάβετε χιουμοριστικά θέματα στην αρχική σας σελίδα, στο newsletter σας ή ποστάροντας εκκεντρικά πλάνα ανθρώπων στο Instagram, στο Facebook κοκ, καθώς και μέρη ή πράγματα που συνδέονται άμεσα με το προϊόν ή το εμπορικό σας σήμα.

2. Χρησιμοποιήστε απλή και επεξηγηματική γλώσσα

Τίποτα δε μπορεί να “σκοτώσει” πιο γρήγορα την επαφή σας με τον πελάτη, από μια “ωμή” ορολογία με υπερβολικές και περίπλοκες λεπτομέρειες. Ένας καταναλωτής, δεν θέλει να ακούσει δυο βιομηχανίες – εταιρείες να συζητούν. Μιλήστε με τους πελάτες σας, σαν να μιλάτε σε φίλους σας.

3. Να αναλαμβάνετε την ευθύνη

Αν η επιχείρησή σας κάνει ένα λάθος, πρέπει να αναλάβετε την ευθύνη ως σωστός επαγγελματίας και να προσπαθήσετε να εξηγήσετε ή να δείξετε στον κόσμο, πως δουλεύετε για να επιδιορθωθεί.

Όταν παραδέχεστε το λάθος της επιχείρησής σας, μετά την επιδιόρθωσή του, φυσικά και κάτι τέτοιο δείχνει στους πελάτες σας αξιοπιστία.

4. Δώστε το προσωπικό σας ύφος

Ποιος γράφει στα blog σας και πώς γράφει; Τι δημοσιεύετε στην εταιρική σελίδα σας στο Facebook, στο Twitter και τι φωτογραφίες ανεβάζετε στο Instagram; Μπορεί η αυτοματοποίηση και ο προγραμματισμός να σας γλιτώνει κόπο και χρόνο, όμως κρύβει την παγίδα μιας απρόσωπης και ψυχρής προσέγγισης στον καταναλωτή. Το να υπογράφει το προσωπικό της επιχείρησής σας προσωπικά κάθε φορά που κοινοποιεί το οτιδήποτε στα social media, εξασφαλίζει την άμεση επικοινωνία με τον χρήστη και προσβασιμότητα στα στοιχεία της επιχείρησης. Θα πρέπει να ακολουθήσετε μια ενοποιημένη παρουσίαση σε όλα τα κοινωνικά σας μέσα. Όταν μια επιχείρηση παρουσιάζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της σε όλα τα μέσα, στο Facebook, στο Twitter, στο Youtube κοκ, ο πελάτης εμπιστεύεται ακόμη περισσότερο το brand σας και αποκτά αξία. Να μην ξεχνάτε, να παρέχετε την προσωπικά σας αύρα, πίσω από κάθε σας ανάρτηση.

Στο τέλος του κάθε σας μηνύματος ή κοινοποίησης, συμπεριλάβετε ένα link που θα οδηγεί στο εταιρικό website σας μαζί με την προσωπική σας υπογραφή.

Content Marketing: Το Κλειδί για την αναγνωρισιμότητα του Brand σας

key_thecontent

Related Posts