14
Σεπ

Δωρεάν Marketing για την Επιχείρησή σου, με 4 απλά βήματα

Ρώτα οποιονδήποτε επιχειρηματία και θα σου πει πως το δυσκολότερο κομμάτι στην προώθηση της επιχείρησής του, είναι να προσελκύσει και να διατηρήσει τους πελάτες του. Είναι γεγονός, πως το Marketing για μια νέα επιχείρηση είναι μια διαδικασία χρονοβόρα, δαπανηρή και οι περισσότεροι επιχειρηματίες δε μπορούν να το προσεγγίσουν σωστά.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποια χρήσιμα μυστικά, που μπορούν να σε βοηθήσουν και να πραγματοποιήσεις αυτήν τη διαδικασία του marketing, δωρεάν

1. Δημιούργησε Τοπική Αναγνωρισιμότητα

Αποκτώντας την πλήρη κάλυψη στις τοπικές εφημερίδες, εμπορικά περιοδικά και σε websites, αυτομάτως το brand σου αποκτά αναγνωρισιμότητα, ενώ παράλληλα εκπαιδεύει τους ανθρώπους σε ό, τι αφορά την εταιρεία σου.

Άλλοι δίνουν ένα σωρό χρήματα για να προσλάβουν ανθρώπους για τις διαπροσωπικές τους σχέσεις, ενώ κάποιοι χρησιμοποιούν την καλύτερη PR τακτική: ” Κάντο μόνος σου! “

Ξεκίνα με μια έρευνα δημοσιεύσεων και συγγραφέων – αρθρογράφων που καλύπτουν τον κλάδο σου ή την τοπική σου επιχείρηση.

2. Χρησιμοποίησε το Newsletter για αύξηση πελατών και engagement

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, ένα e-mail είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο marketing και το πιο απλό για να δημιουργηθεί. Ξεκίνα την αποστολή newsletter για την επιχείρησή σου σήμερα και πρόσφερε έγκαιρη ενημέρωση στους πελάτες σου ή και τους μη πελάτες σου, ειδικές προσφορές ή δώσε τους τη δυνατότητα να ρίξουν μια ματιά στο εσωτερικό της επιχείρησής σου. Αυτό, σε βοηθάει να χτίσεις μια κοινότητα με τους πελάτες σου, αλλά και με ένα κλικ, να μπει στο μυαλό τους το προϊόν σου ή η υπηρεσία σου!

Δεν χρειάζεται να πληρώσεις κάποιον για να στο φτιάξει! μπορείς και μόνος σου να το διαχειριστείς με υπηρεσίες όπως το BACY, που θα επιτρέψει σε μικρές επιχειρήσεις να στέλνουν το e-mail τους στους πελάτες τους εύκολα και γρήγορα, όποτε αυτοί το επιθυμούν.

Ποια είναι τα 14 βασικά στοιχεία, για ένα επιτυχημένο Newsletter;

3. Αξιοποίησε τα Social Media

Είναι πρώτα από όλα μια δωρεάν μέθοδος και σου προσφέρει ένα τεράστιο δίκτυο δυνητικών πελατών, ενώ εσύ δε σπαταλάς αδίκως τον πολύτιμο χρόνο σου.

Βεβαιώσου ότι επικεντρώνεσαι στην αξία και όχι στην ποσότητα.

Στόχος, να παρέχεις στο κοινό σου κάτι χρήσιμο, ενδιαφέρον και με δυνατότητα κοινοποίησης. Ξεκίνα, ποστάροντας λίγο – λίγο ανά εβδομάδα, ώστε να εντοπίσεις το κοινό σου. Εφόσον ανακαλύψεις το σταθερό κοινό σου και τι θέλουν να βλέπουν, ύστερα αύξησε τις προσπάθειές σου.

Είμαι αρκετά εξωστρεφής; Τι ακριβώς χρειάζομαι;

4. Βασίσου στους πελάτες σου

Οι ικανοποιημένοι πελάτες της Επιχείρησής σου, μπορούν να γίνουν το καλύτερο marketing εργαλείο σου.

Όταν είναι ευχαριστημένοι από εσένα και τις υπηρεσίες σου, θα σε ανταμοίβουν ανά πάσα στιγμή και αυτό πάει λέγοντας, φέρνοντάς σου νέους πελάτες και ανεβάζοντας την αξία του brand σου στην αγορά. Μπορεί και να θελήσουν να γράψουν και μια καλή κριτική για εσένα και την επιχείρησή σου.

Google Reviews: Τι ακριβώς πρέπει να προσέξω;

Το Marketing είναι αρκετά κρίσιμο για την επιτυχία μιας εταιρείας, όμως δε σημαίνει πως θα πρέπει να επενδύσεις και ένα σωρό χρήματα σε αυτό. Υπάρχουν προϊόντα και υπηρεσίες, που μπορούν να σου προσφέρουν πελατεία και αναγνωρισιμότητα, ανέξοδα!

Ο καλύτερος συνδυασμός για να πετύχεις όμως όλα τα παραπάνω, είναι η κατασκευή ενός δυναμικού και αξιόπιστου website, η Υποστήριξη και η Εκπαίδευση.

stars_review

πηγή: www.entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;