Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

e-Shop + Διαχείριση αποθήκης + παραγγελίες + αποδείξεις + τιμολόγια = Joomla με VirtueMart

e-shop-tools

Γνωρίζετε ότι ένα καλοστημένο σύγχρονο e-Shop είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης της επιχείρησης σας;

 

Εκτός από τα Online προϊόντα μπορεί να μας προσφέρει και διαχείριση αποθήκης, τιμολόγηση, newsletter και αρκετά άλλα.

Διαχείριση αποθήκης

Το πρώτο πράγμα που κάνουμε πριν καν ανοίξουμε το κατάστημα μας, είναι να ταξινομήσουμε σε έναν πίνακα (λ.χ. Excel) τους κωδικούς των προϊόντων μας.

Είτε έχουμε ήδη ένα ERP είτε ξεκινάμε τώρα, αυτός ο πίνακας αποτελεί την κάτοψη του e-Shop μας.

Αν έχετε ήδη έναν έντυπο κατάλογο τον οποίο τον μοιράζετε στους πελάτες σας, τότε διαβάστε το Μετατρέψτε τον έντυπο κατάλογο σας [PDF] σε ONLINE κατάλογο e-Shop.

Έτσι, όταν θα έχουμε έτοιμο τον πίνακα με τα προϊόντα μας, το πρώτο πράγμα που καταχωρούμε στο e-Shop είναι οι κωδικοί των προϊόντων, η περιγραφή τους, η τιμή και η διαθεσιμότητα.

Αυτομάτως, όταν θα έχουμε μια παραγγελία από τον κωδικό Α1 σε 10 τεμάχια, τότε αφαιρούνται από την αποθήκη 10 τεμάχια από την δηλωμένη διαθεσιμότητα του προϊόντος. Αν δηλαδή είχατε δηλώσει 100 τεμάχια διαθεσιμότητα για το Α1, τότε μετά την παραγγελία, η αποθήκη μας στο e-Shop θα έχει 90 τεμάχια.

 

Παραγγελίες

Όλες οι παραγγελίες, προπληρωμένες και μη, ολοκληρωμένες και εν αναμονή, βρίσκονται στην διαχείριση του e-Shop μας. Με ένα απλό κλικ, μπορούμε να αλλάξουμε την κατάσταση παραγγελίας σε:

  • Σε αναμονή
  • Επιβεβαιώθηκε (από τον διαχειριστή)
  • Επιβεβαιώθηκε από τον πελάτη
  • Ακυρώθηκε
  • Επιστροφή
  • Απεστάλη
  • Ολοκληρώθηκε
  • και οποιαδήποτε άλλη κατάσταση θέλουμε

Με την αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας – με ένα κλικ δηλαδή – ενημερώνεται και μέσω email ο πελάτης.

 

Αποδείξεις και τιμολόγια

Για όλες τις συναλλαγές που ολοκληρώνονται μέσω του e-Shop σας, μπορείτε να προσφέρετε αντίστοιχες αποδείξεις αλλά και τιμολόγια.

Οι αποστολές γίνονται μέσω email αλλά και μέσω PDF όπου ο πελάτης μπορεί να εκτυπώσει το τιμολόγιο και να το καταχωρήσει κανονικά.

Άρα έχουμε και Online σύστημα τιμολόγησης πωλήσεων.

 

Αυτά και άλλα πολλά γίνονται σε e-Shop από Joomla με VirtueMart

Για όσους δεν γνωρίζουν το Joomla, σε σύγκριση λ.χ. με το αξιοπρεπέστατο WordPress, οφείλουν να το εξετάσουν πολύ σοβρά για επαγγελματική – επιχειρηματική λύση.

…το WordPress αρχικά ξεκίνησε ως δωρεάν πλατφόρμα blogging, πριν εξελιχθεί σε μια πλατφόρμα επαγγελματικής κατασκευής ιστοσελίδων, ενώ το Joomla! ξεκίνησε με αυτό τον σκοπό εξαρχής.

 

Μπορείτε να διαβάσετε περαιτέρω: Joomla! Τι είναι και γιατί να το επιλέξετε για την κατασκευή του website σας.

Για να διακρίνετε τις επιχειρηματικές διαφορές των γνωστότερων CMS, μπορείτε να διαβάσετε: Ποιο CMS να επιλέξω για την διαχείριση της ιστοσελίδας της εταιρείας μου;

Συνδυάζοντας:

  • την επεκτασιμότητα του Joomla,
  • μας επιτρέπει εύκολα να προσθέσουμε νέες λειτουργίες,
  • έχουμε την πιο γνωστή και εξελιγμένη επέκταση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-Shop) VirtueMart όπου η επαγγελματική ιστοσελίδα μας ενώ αποτελεί μια βιτρίνα διεθνών προδιαγραφών,
  • μετατρέπεται σε Online πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα με όλες τις λειτουργίες που χρειάζεται και το πιο απαιτητικό e-Shop.

Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες σε χαρακτηριστικά, λειτουργίες και κοστολόγια εδώ:

 

 

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: