
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ευδοκιμεί τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερο μέσα από τις εφαρμογές των e–shop. Εφαρμογές που προωθούν την εμπορική δραστηριότητα μιας Επιχείρησης ηλεκτρονικά.
Αυτή η δραστηριότητα μπορεί να ασκείται:
• βοηθητικά και συμπληρωματικά σε σχέση με το Φυσικό κατάστημα
• ή ακόμα και αποκλειστικά
Tο Ηλεκτρονικό Εμπόριο μπορεί να εφαρμόζεται σε πελάτες:
• Χονδρικής ή
• και Λιανικής
Συγκεκριμένα, ένα Ηλεκτρονικό Κατάστημα ενώ παρέχει όλες τις δυνατότητες ενός Φυσικού καταστήματος, σε ηλεκτρονική μορφή χρειάζεται συνεχή Υποστήριξη από εκπαιδευμένο προσωπικό.
Ανοίγω eshop. Τι χρειάζομαι ακριβώς;
Ποια είναι όμως τα πλεονεκτήματα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος;
• Η παγκόσμια περιοχή κάλυψης
• Το σχετικά μικρό κόστος δημιουργίας
• Το σχετικά μικρό κόστος συντήρησης
• Η συνεχής λειτουργία, 24ωρο/365 ημέρες χρόνο
• Τα στατιστικά που παρέχονται ως εργαλεία marketing
• Η αύξηση των πωλήσεων
• Η βελτίωση των τιμών λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού
• Η βελτίωση των προϊόντων λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού
• Η άμεση ενημέρωση του κοινού για τα νέα προϊόντα
• Η πληρωμή με κάθε μέσο (αντικαταβολή, πιστωτικές κάρτες, PayPal, καταθέσεις σε τράπεζες κλπ.)
• Η εύκολη διαχείριση
Ποιος είναι όμως ο σωστός τρόπος για την δημιουργία ενός επιτυχημένου e-shop;
Αν θεωρηθούν ως εξ αρχής δεδομένα τα καλά προϊόντα και οι ανταγωνιστικές τιμές καθώς και η συνέπεια παράδοσης, τότε πρέπει να:
• Αναλάβει την κατασκευή και συντήρηση του e-shop μια έμπειρη, συνεπής και επιτυχημένη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων.
• Η ίδια εταιρεία λόγω εμπειρίας και αποδεδειγμένων αποτελεσμάτων στο SEO, να αναλάβει την προώθηση του e–shop.
• Να γίνει συστηματική εκπαίδευση του προσωπικού που θα απασχοληθούν για τη διαχείριση του e-shop.
• Με την ευθύνη της κατασκευάστριας εταιρείας, το e-shop να φιλοξενείται στον κατάλληλο server.
• Με την ευθύνη της κατασκευάστριας εταιρείας, να τηρούνται όλοι οι διεθνείς κανόνες – προδιαγραφές ασφαλείας καθώς και τα απαραίτητα αντίγραφα.