Scroll Top

Ένας Οδηγός για επιτυχία στο B2B Blogging της Online σας Επιχείρησης [Infographic]

B2B Blogging

Γνωρίζατε ότι το 33% των B2B εταιρειών χρησιμοποιούν blogs και έχουν επαγγελματική ιστοσελίδα και ότι το 60% των επιχειρηματιών υποστηρίζουν πως η δημιουργία περιεχομένου στα blogs είναι κορυφαία marketing προτεραιότητα.

Αφού λοιπόν το περιεχόμενο είναι ο “βασιλιάς” , θεωρήστε το blog σας ή την ιστοσελίδα σας, ως τον “θρόνο” .

Στον B2B κλάδο, η συνέπεια στις δημοσιεύσεις στα blogs μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχία της επιχείρησής σας. Περισσότερους δυνητικούς πελάτες, αυξημένη αναγνωρισιμότητα του brand σας, βελτιωμένη σχέση με τους πελάτες και σίγουρα περισσότερα έσοδα.

Το παρακάτω ινφογράφημα (Zoominfo) περιγράφει αναλυτικά σχεδόν όλα όσα οι επιχειρηματίες οφείλουν να γνωρίζουν σχετικά με το B2B blogging:

Αν δεν έχετε περιεχόμενο, ήρθε η ώρα να αποκτήσετε

  • 33% των B2B επιχειρήσεων χρησιμοποιούν blog για δημοσίευση περιεχομένου.
  • 77% των χρηστών του Διαδικτύου, διαβάζουν blogs.
  • 60% των επιχειρηματιών, πιστεύουν πως η δημιουργία περιεχομένου είναι πρώτη προτεραιότητα.

Οι περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου προτιμούν να ενημερώνονται x3 φορές περισσότερο από σχετικά blogs παρά από newsletters.

Σχεδόν το 51% των επιχειρηματιών, αναφέρουν πως το περιεχόμενο είναι βασικό και καταλυτικό κριτήριο ώστε να δημιουργήσεις μια συνεκτική “διαδρομή αγοράς” για τους online αγοραστές σου.

  • 37% των αγοραστών, υποστηρίζουν πως τα blogs είναι ο πιο αξιόπιστος τρόπος για content marketing.
  • 81% των επιχειρήσεων, θεωρούν τα blogs τους χρήσιμα, σπουδαία και καθοριστικά.
  • Το 2016, το 36% των B2B εταιρειών έχουν ένα δημόσιο blog.

SEO – Search Engine Optimization

Όταν το blogging γίνεται σωστά και με συνέπεια, μπορεί να έχει τεράστια απήχηση στις αναζητήσεις μέσω Google και μεγάλη επισκεψιμότητα στο website σας.

Ιστοσελίδες με blog, έχουν 434% περισσότερο ευρετηριασμένες σελίδες.

  • B2B επιχειρηματικές ιστοσελίδες με blog, έχουν 55% περισσότερες επισκέψεις στην ιστοσελίδα τους.
  • Αν γράψετε 52 ή περισσότερα posts, η κίνηση στο blog σας αυξάνεται πάνω από το 77%.
  • Επιχειρήσεις με blog, λαμβάνουν 97% περισότερα links στο website σας.

Όσο αυξάνεται η κατάταξή σας στην Google και αυξάνεται η κίνηση στο website σας, η επιχείρησή σας αποκτά περισσότερους πελάτες, άρα και περισσότερα έσοδα

  • 69% των B2B επιχειρηματιών, αποδίδουν την κίνηση στο site τους στο blogging.
  • 57% των B2B εταιρειών, απέκτησαν τουλάχιστον ένα πελάτη μέσω του blog τους.
  • 92% των επιχειρηματιών που δημοσιεύουν τακτικά, έχουν αποκτήσει τουλάχιστον έναν πελάτη μέσω του blog τους.

Οι εταιρείες που δημοσιεύουν 20+ φορές μέσα σε ένα μήνα, έχουν περισσότερη κίνηση και επιστροφή επισκεπτών.

  • Εταιρείες που δημοσιέυουν μαρτυρίες πελατών αυξάνουν κατά 126% τη μηνιαία επισκεψιμότητά τους.
  • B2B εταιρείες που χρησιμοποιούν blog έχουν 67% περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Οι B2B επιχειρήσεις που δημοσιεύουν στο blog τους 4x φορές την εβδομάδα, βλέπουν μεγάλη αύξηση στην επισκεψιμότητα και στους δυνητικούς τους πελάτες.

Τι γίνεται με το κόστος;

Οι μέθοδοι του inbound marketing (εισερχόμενο marketing) παράγουν δυνητικούς πελάτες, με 62% λιγότερο κόστος, από εκείνους που παράγονται μέσω του outbound marketing (εξερχόμενο marketing).

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;

  • 43% των ανθρώπων, παραδέχεται την επίδραση των blog posts.

Κάντε τα post σας να ξεχωρίζουν. Φτιάξτε ελκυστικούς τίτλους, εφαρμόστε τις πιο σημαντικές σας πληροφορίες σε “εύπεπτη” μορφή και να συμπεριλαμβάνετε μόνο το σχετικό υλικό στο περιεχόμενό σας.

  • Τα άρθρα με εικόνες έχουν 94% περισσότερα views.

Συμπεριλάβετε εικόνες & video στα post σας ώστε να προσελκύσετε περισσότερους αναγνώστες.

  • Ο μέσος όρος των λέξεων σε ένα post για top κατάταξη (στην Google), είναι 1,1401,285 λέξεις.

Αν το post σας έχει λιγότερες από 500 λέξεις, δεν πρόκειται να προσδώσει αξία στους αναγνώστες σας ή να φτάσει στα υψηλότερα αποτελέσματα της Google.

  • 94% των ανθρώπων που κοινοποιούν ένα post, το κάνουν επειδή είναι χρήσιμα για να τα δουν και άλλοι.

Όσο πιο χρήσιμα και γεμάτα πληροφορίες είναι τα post σας, τόσο πιο πιθανό είναι να τα κοινοποιούν και να τα μοιράζονται οι αναγνώστες σας. Αν δεν βρίσκουν ενδιαφέρον στο περιεχόμενό σας θα το απορρίψουν.

  • 61% από τους B2B επιχειρηματίες, συζητούν με την ομάδα τους για το περιεχόμενο και τον προγραμματισμό του καθημερινά ή έστω εβδομαδιαία.

Χρειάζεστε μια blogging στρατηγική ως τη βάση σας. Ελέγξτε τακτικά τα στατιστικά αναλυτικά στοιχεία και εστιάστε στη ζήτηση του διαδικτυακού κοινού σας.

Δείτε το σχετικό ινφογράφημα:

B2B Blogging

 

πηγή: www.digitalinformationworld.com

Related Posts