Scroll Top

Έρχεται το νέο μοντέλο διαφημίσεων

new-ads

Μια νέα έκθεση του Forrester υποστηρίζει ότι το τρέχον μοντέλο διαφημίσεων έχει χάσει την αποτελεσματικότητά του και ότι η CMO’s θα πρέπει να “χτίσει” από την αρχή τις σχέσεις της.

Το report, με τίτλο: Το τέλος της διαφήμισης, όπως γνωρίζουμε, υποστηρίζει ότι «η κοινωνία δεν χρειάζεται διαφήμιση όπως συνέβαινε». Το σημερινό μοντέλο διαφημίσεων προβολής που προκαλείται απορρίπτεται από νέα ψηφιακά εργαλεία και λιγότερο ευαίσθητους καταναλωτές.

Λοιπόν, τι πρόκειται να αντικαταστήσει το τρέχον μοντέλο;

Το σύστημα λειτούργησε – για λίγο

Από πολλές απόψεις, η διαφήμιση αποτέλεσε σημαντικό μέρος της σύγχρονης ζωής και ζωτικό στοιχείο της οικονομίας και της κοινωνίας.

Η σπουδαιότητά του συνδέεται με την ικανότητά του να προσεγγίζει τους πελάτες με γρήγορο και ευαίσθητο τρόπο, δημιουργώντας ένα σύστημα «μέσω του οποίου χιλιάδες εταιρείες και εκατομμύρια καταναλωτές θα μπορούσαν να διαπραγματευτούν κοινά εμπορικά συμφέροντα».

Ένα εδραιωμένο σύστημα αλληλένδετων εμπόρων, πρακτορείων, εκδοτών και εταιρειών τεχνολογίας έχει δημιουργήσει γύρω από το σημερινό μοντέλο διαφήμισης.

Ψηφιακή διαταραχή

Η αρχική αντίδραση των CMO’s στην συνεχιζόμενη ψηφιακή επανάσταση ήταν να βρεθεί μια σειρά από νέους τρόπους για τη διαφήμιση και τη μέτρηση των απαντήσεων.

Το πρόβλημα ήταν ότι για να είναι αποτελεσματικές αυτές οι διαφημίσεις, έπρεπε να εργαστούν σε ένα μοντέλο “διακοπής από το χρήστη”. Ίσως ήταν αναπόφευκτο οι καταναλωτές να μάθουν να τις συντονίζουν μετά από λίγο.

Η έκθεση επισημαίνει ορισμένους τρόπους με τους οποίους η ψηφιακή τεχνολογία εισάγει νέες εναλλακτικές λύσεις σε πολλά από τα καθήκοντα που οι επιχειρήσεις έχουν υπολογίσει στη διαφήμιση για:

Μετακίνηση χρημάτων

Πράγματα όπως οι αγορές εντός εφαρμογής και οι καμπάνιες Kickstarter καθιστούν ευκολότερο να ξοδεύετε χρήματα για τα πράγματα που τους αρέσει με πιο συχνό τρόπο.

Πρόσβαση στις αγορές

Τεράστιες ψηφιακές αγορές όπως η Amazon όχι μόνο πωλούν αγαθά από χιλιάδες πωλητές, αλλά και δημοσιεύουν πληροφορίες για προϊόντα και προτείνουν παρόμοια προϊόντα για μελλοντικές αγορές.

Πληροφορίες Προϊόντος

Τα σχόλια των χρηστών, τα σχόλια online, οι επίδειξεις προϊόντων YouTube είναι όλοι νέοι τρόποι για τη μεταφορά πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τη βοήθεια των χρηστών για αγορές.

Είναι πλέον αποτελεσματικές οι διαφημίσεις προβολής;

Η έκθεση υποστηρίζει ότι οι Αμερικανοί έμποροι χάθηκαν κατά περίπου 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016 μόνο στις διαφημίσεις προβολής.

Από αυτές τις δαπάνες διαφημίσεων, μόνο το 40% θεωρήθηκε πραγματικά από έναν πραγματικό άνθρωπο. Εν τω μεταξύ, ένας αυξανόμενος αριθμός ενηλίκων σε απευθείας σύνδεση στις ΗΠΑ έχουν εγκαταστήσει διαφημιστικούς μηχανισμούς αποκλεισμού για να αποφύγουν τέτοιου είδους διακοπές.

Μερικά βασικά ευρήματα:

– Το 38% των αμερικανών διαδικτυακών καταναλωτών έχει εγκαταστήσει έναν αποκλεισμό διαφημίσεων

– ο μέσος όρος κλικ-διάβασης μιας διαφήμισης προβολής στις ΗΠΑ είναι 0,35%

– Το 50% των ενηλίκων σε απευθείας σύνδεση στις ΗΠΑ αποφεύγουν ενεργά τις διαφημίσεις σε ιστότοπους, ενώ το 47% αποφεύγει τις διαφημίσεις σε κινητές εφαρμογές

– 67% αξιοπιστία σε απευθείας σύνδεση σχόλια, ενώ το 47% εμπιστεύονται τις διαφημίσεις εμφάνισης που εμφανίζονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Η δύναμη των σχέσεων

Η έκθεση προβλέπει ότι οι CMO’s θα αρχίσουν να μετακινούν μέρος των δαπανών που έχουν διατεθεί προηγουμένως για διαφημίσεις στη δημιουργία σχέσεων τα επόμενα χρόνια.

Μερικά στοιχεία υπογραμμίζονται προκειμένου να φωτιστεί αυτή η μετατόπιση:

– Το 56% των μελών του συστήματος πίστης αναζητούν ενεργά μια βαθύτερη σχέση με τις μάρκες που τους αρέσει

– τα μοντέλα με συνδρομή αυξάνονται σε αριθμό και δημοτικότητα

– Το 33% των ενηλίκων των ΗΠΑ χρησιμοποιούν ήδη ευφυείς παράγοντες όπως το Siri

– μέχρι το 2021, 16 δισεκατομμύρια συσκευές IoT θα αποστέλλουν δεδομένα πελατών σε μάρκες

Η έκθεση αναφέρει:

“Οι CMO’s θα ξεπεράσουν απλά να μιλάνε με τους πελάτες, οικοδομώντας σημαντικές σχέσεις μαζί τους. Αυτό δεν είναι το κουρασμένο CRM της διατήρησης πληροφοριών πελατών και των ιστορικών συναλλαγών σε πολλαπλές βάσεις δεδομένων. Μάλλον, είναι μια σχέση που είναι υψηλής συχνότητας, πλούσια σε συγκίνηση. “

Related Posts