Scroll Top

Κόστος διαφήμισης του eshop και της ιστοσελίδας

eshop-site-ads

Συγκεντρώσαμε όλα όσα χρειάζεστε για να ξεκινήσετε την διαφήμιση του eshop σας με την βοήθεια ενός εξειδικευμένου τεχνικού. Συνοπτικά, αν για παράδειγμα καταναλώνατε στο adwords 50€/εβδομάδα ώστε να έχετε 50 επισκέψεις πελατών (όχι πελάτες) στο eshop σας, τότε με την βοήθεια ενός τεχνικού με 50€ θα έχετε πιθανόν και 500 πελάτες. Αυτό πάντα καθορίζεται από τον ανταγωνισμό. Ας δούμε πως λειτουργεί.

  • Οι τιμές που θα αναφέρουμε είναι ενδεικτικές και δεν αφορούν όλες τις περιπτώσεις.
  • Τα κόστη κυμαίνονται σε κάθε πελάτη ανάλογα τον όγκο εργασιών και τις ανάγκες του.

Απαιτούμενα βήματα δημιουργίας αποτελεσματικής διαφήμισης

Για να αρχίσουν να λειτουργούν σωστά Διαφημίσεις, απαιτούνται:

  • Google Search Console
  • Bing webmaster tools
  • Tag manager
  • Google analytics
  • Google adwords
  • Merchant center (για τα eshop)
  • facebook pixel

Για τα Google Analytics και το Tag Manager (υποχρεωτικό)

  • Δημιουργία Στόχων (Παρακολούθηση μετατροπών)
  • Enhanced ecommerce
  • Δημιουργία κοινού, tag

Για τον λογαριασμό Google ads

  • Σύνδεση google analytics
  • Δημιουργία στόχων (μετατροπές) ή συνήθως χρησιμοποιούμε αυτές των analytics
  • Σύνδεση με search console
  • Σύνδεση με youtube αν υπάρχει κανάλι

Μελέτη λογαριασμού

  • Εύρεση λέξεων κλειδιών
  • Εύρεση και μελέτη ανταγωνισμού
  • Κατάλληλο Budget (κατά προσέγγιση)

Καμπάνια αναζήτησης

  • Εύρεση τύπου καμπάνιας
    • dynamic group
      • 1 classic adgroup
        • 3 ads (1 responsive, 2 text)

Καμπάνια προβολής

  • Smart
  • Remarketing
  • Dynamic remarketing
  • Εύρεση κοινού
  • Tag κοινού ανταγωνιστών

Καμπάνια αγορών

  • Smart
  • Manual

Ένα eshop, απαιτείται να έχει όλα τα παραπάνω.

Ενδεικτικό κόστος διαφήμισης

Για την δημιουργία του πρώτου λογαριασμού Adwords:

  • για μία καμπάνια αναζήτησης,
  • με 1 adgroup με 3 διαφημίσεις (1 Responsive, 2 Expanded text),

Κόστος: 140

Για κάθε μια καμπάνια που προσθέτουμε με 1 adgroup +80€ (για τα δημιουργικά και τις λέξεις κλειδιά) αν είναι δυναμική είναι 40€ το adgroup.

Για μία καμπάνια προβολής, όποιον τύπο και αν έχει για 1 ad group 80€ (οι εικόνες παρέχονται από τον πελάτη ή το site του).

Για μία καμπάνια αγορών και δημιουργία Merchant center (χωρίς εισαγωγή προϊόντων) 95€.

Σε όλα τα παραπάνω παρέχονται:

  1. Δωρεάν παρακολούθηση λογαριασμού για 1 εβδομάδα,
  2. Συμβουλές, εκπαίδευση και
  3. Ενημέρωση.

Η μηνιαία συντήρηση* των διαφημίσεων ξεκινάει από 40€ και ανεβαίνει ανάλογα το μέγεθος και τις ανάγκες του κάθε λογαριασμού.

*Συντήρηση περιλαμβάνει:

  • Παρέμβαση στις διαφημίσεις 1 φορά κάθε 2 εβδομάδες ή κάθε εβδομάδα ανάλογα τις ανάγκες του λογαριασμού,
  • Αλλαγές σε διαφημίσεις χαμηλής απόδοσης,
  • Αλλαγές σε τίτλους χαμηλής απόδοσης,
  • Έλεγχο των προτάσεων της google,
  • 100% ποιότητα λογαριασμού,
  • Αναφορά των KPI’s,
  • Εκπαίδευση για τις αναφορές,
  • Τηλέφωνο ή Βίντεο Κλήση για αλλαγή στόχων και βελτίωση λογαριασμού,
  • Προσθήκη ή αφαίρεση λέξεων κλειδιών ή αρνητικών λέξεων,
  • Έλεγχος ποιότητας λέξεων κλειδιών.

Facebook ads

  • Δημιουργία σελίδας facebook και instagram
  • Δημιουργία Business manager Account, ad account, και σύνδεση με instagram
  • Στόχευση κοινού
  • Δημιουργία στόχων
  • Δημιουργία καμπάνιας και διαφημίσεων
  • Δημιουργία καταστήματος για πώληση προϊόντων

Για τις Διαφημίσεις στο Facebook ξεκινάμε με τα βασικά από 180€ μαζί με την πρώτη καμπάνια, τις 2 πρώτες διαφημίσεις και παρακολούθηση για μια εβδομάδα. Αν υπάρχει εγκατεστημένο το pixel, κοινό, στόχοι και διαφημιστικός λογαριασμός, τότε οι διαφημίσεις κυμαίνονται από 25€ – 70€ ανάλογα την καμπάνια και τον τύπο της διαφήμισης.

Κόστος συντήρησης και βελτιστοποίησης από 40€ τον μήνα.

Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, ή μια προσφορά για την επιχείρηση σας επικοινωνήστε απευθείας στον επίσημο συνεργάτη μας PPC-lab.

Related Posts