Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Τα απαραίτητα για να πουλήσει το e-Shop σας

Από μια αρχική ανάλυση βλέπουμε πως η ιστοσελίδα σας είναι κατασκευασμένη με ανοικτό λογισμικό (OpenCart, PrestaShop, WooCommerce, CS-Cart, Virtuemart). Αυτό είναι πολύ θετικό γιατί ανήκει στο ανοικτό λογισμικό και σας προσφέρει:

α) Αποκλειστική Ιδιοκτησία,
β) Επεκτασιμότητα και
γ) Μεταφερσιμότητα.

Επίσης έχετε αρκετά καλή ρύθμιση του κώδικα της ιστοσελίδας και του server με κατά προσέγγιση βαθμολογία 8/10. Μπορείτε εξάλλου να το ελέγξετε και στο Google PageSpeed insights.

Όλα τα παραπάνω είναι βασικές προϋποθέσεις ώστε να επιτύχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα τις πωλήσεις του.

Βελτίωση ταχύτητας με VPS

Βέβαια, μπορείτε να ανεβάσετε την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας σας στο 95% – 100% σύμφωνα με το Google PageSpeed Insights. Αυτό επιτυγχάνεται με μια επένδυση σε στοχευμένο VPS server (μηνιαία χρέωση) και εξαιρετικές επιδόσεις, καθώς και επιπλέον κωδικοποίηση της ιστοσελίδας σας (εφάπαξ χρέωση κατόπιν μελέτης).

Συνδυάζοντας την άριστη τεχνική απόδοσης της ιστοσελίδας με την βελτιστοποίηση της – SEO – τότε πολύ απλά έρχεστε πρώτος στις σχετικές αναζητήσεις στην Google.

Όλες οι ιστοσελίδες των πελατών μας, φιλοξενούνται σε δικούς μας servers και απολαμβάνουν την υπηρεσία RocketSEO, όπου βελτιστοποιούμε στο 100% τόσο τεχνικό μέρος της ιστοσελίδας, όσο και το εμπορικό.

SEO για προώθηση των προϊόντων στην αναζήτηση της Google

Για παράδειγμα, μια από τις κύριες εργασίες SEO που μπορούν να απογειώσουν την κατάταξη σας στο e-Shop σας, είναι η αλλαγή του κύριου μενού σε Προϊόντα αποκλειστικά. Αυτό είναι τόσο πελατοκεντρικό, όσο και φιλικό στην Google· με την προϋπόθεση ότι θέλουμε να βγούμε πρώτοι στις αναζητήσεις των προϊόντων μας και να τα πουλήσουμε πανελλαδικά.

Παραδείγματος χάριν, ένα υπάρχον μενού σε μια εταιρεία που προμηθεύει ψύκτες είναι το ακόλουθο:

Προσφορές | Προϊόντα | Η Εταιρεία | Blog | Επικοινωνία

Το οποίο μπορούμε να το μετατρέψουμε σε:

Ψύκτες νερού | Κλασικοί ψύκτες | Ποτήρια | Φίλτρα Νερού | Αποσκληρυντές | κοκ

Αυτό δίνει ισχύ στις λέξεις των προϊόντων, γιατί τα εμφανίζουμε μπροστά στη «βιτρίνα» μας και όχι σε υπομενού. Είναι μια τεχνική που ακολουθούν σχεδόν όλα τα e-Shop που εμφανίζονται στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης. Τα υπόλοιπα χρησιμότατα μενού Εταιρεία, Blog κ.α. τα τοποθετούμε σε ξεχωριστό δευτερεύον μενού.

Έξυπνες και ειλικρινείς εκπτώσεις

Μην προσπαθείτε να ξεγελάσετε τον πελάτη, δίνοντας του την τελική τιμή με έκπτωση χωρίς πραγματικά να την έχει.

Λ.χ. αν το προϊόν πρέπει να το πουλήσετε 8€, μην δείχνετε ότι κοστίζει 15€ και ότι το δίνετε μισοτιμής.

Εντοπίστε μερικά προϊόντα στα οποία μπορείτε πραγματικά να προσφέρετε έκπτωση, και προωθήστε αυτά ως κράχτες, ακόμη και σε εξωτερικά δίκτυα ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Μπορείτε πχ να καταχωρίσετε το φυσικό κατάστημα σας αλλά και την προσφορά σας στον ηλεκτρονικό κατάλογο Spot-Place.

Ανταγωνιστικές τιμές

Εδώ έχετε να κάνετε με έναν βασικό κανόνα. Το γνωρίζετε όλοι οι επιχειρηματίες του εμπορίου, πολύ περισσότερο από εμάς τους τεχνικούς:

Το ίδιο προϊόν, σε εκατοντάδες e-Shop, το πουλάει ο φθηνότερος.

Μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων

Τον προηγούμενο κανόνα, έρχεται να τον συμπληρώσει ο κανόνας της ποσότητας.

Αν ο πελάτης εντοπίσει σε ένα e-Shop όλα τα προϊόντα που ψάχνει, σε καλή τιμή συνόλου καλαθιού, τότε θα παραγγείλει άμεσα και ας μην είναι όλα τα προϊόντα τα φθηνότερα.

Ειδικά αν είναι τα μεταφορικά δώρο, η παραγγελία έχει κλείσει.

Εύχρηστο περιβάλλον με προσανατολισμό

Χαοτικές κατηγορίες προϊόντων, παρδαλά χρώματα, δυσανάγνωστα κείμενα, όλα διώχνουν μια για πάντα τους πελάτες σας όπως η σιτρονέλλα τα κουνούπια.

Εδώ ακολουθήστε την λύση του «το απλούστερο είναι αυτό που πουλάει«.

Επιλέξτε προσφορές από έτοιμα theme, ή templates, από καλές εταιρείες που παρέχουν εγγύηση καλής λειτουργίας, τα οποία είναι παρά πολύ οικονομικά, και ίσως η καλύτερη επένδυση.

Ρίξτε μια ματιά στην προσφορά: «E-Shop με WooCommerce από 29€«.

Τα χρησιμότατα Φίλτρα Αναζήτησης

Έχουμε δημοσιεύσει ξανά τα «e-Shop, φίλτρα αναζήτησης και τα μαγικά του SEO» στο οποίο πρέπει να αφιερώσετε χρόνο και να κάνετε διατριβή.

Γνωρίζετε πολύ καλά το προϊόν σας, και τον πελάτη σας. Σε κάθε επίσκεψη του στο e-Shop σας, αναζητάει ένα η περισσότερα προϊόντα. Για κάθε προϊόν, ενεργοποιήσετε τα σχετικά φίλτρα αναζήτησης, όχι παραπάνω από 5.

…και αφήστε το e-Shop να κάνει τα μαγικά του.

 

Σχετικά άρθρα

Related Posts

error

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: