26
Ιούν

Φρόντισε η σελίδα των προϊόντων σου να είναι τέλεια!

Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει την εκρηκτική του ανάπτυξη, οι καταναλωτές αγοράζουν περισσότερο από ποτέ. Τα δολάρια μετατοπίζονται σε ψηφιακά, ενώ οι πωλήσεις σε απευθείας σύνδεση προβλέπεται να υπερβούν τα 523 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020.

Αυτό είναι μια μεγάλη υπόθεση.

Ταυτόχρονα, το τοπίο έχει επίσης αναπτυχθεί έντονα ανταγωνιστικά και κυριαρχείται από τους καταναλωτές.

Περισσότερο συνδεδεμένοι και δυναμικοί από ποτέ, οι σημερινοί αγοραστές δεν περιμένουν απλώς, απαιτούν συγκλονιστικές και συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες.

Δεν είναι πλέον αρκετά καλό να έχετε μια στρατηγική marketing δολοφόνων και κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών. Η επιτυχία της κρίσιμης στιγμής “Αγοράστε τώρα” εξαρτάται από την ποιότητα της σελίδας λεπτομερειών του προϊόντος.

Η σημασία της σελίδας του προϊόντος

Η σελίδα του προϊόντος είναι η καρδιά και η ψυχή του Brand, η ψηφιακή είσοδος για την απόκτηση πελατών και την αύξηση των εσόδων. Πρέπει να είναι τέλεια!

Η οικοδόμηση μιας σελίδας που φέρνει τα προϊόντα στη ζωή και ξεχωρίζει σε μια αγορά κορεσμένη στο περιεχόμενο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αλλά το να το κάνεις σωστά μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά.

Η σελίδα του προϊόντος είναι η καρδιά και η ψυχή του Brand

Ας ξεκινήσουμε με την ποιότητα. Η ικανότητα παροχής εξαιρετικών πληροφοριών για τα προϊόντα έχει αποδειχθεί από καιρό ότι ενισχύει τόσο την ικανοποίηση των πελατών όσο και τις μετατροπές.

Από τις ισχυρές εικόνες, το βίντεο, οι διαδραστικές περιηγήσεις και το συναρπαστικό αντίγραφο χαρακτηριστικών που μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις οπουδήποτε από το 12-36% – στην UGC και τα σχόλια που ζητούν σήμερα οι αγοραστές, το περιεχόμενο της σελίδας προϊόντων δεν πρέπει μόνο να ενημερώνει και να εμπλέκεται αλλά και να δρα!

Ο ικανός έμπορος κατανοεί επίσης ότι δεν δημιουργούνται εξίσου όλα τα προϊόντα – ή σελίδες προϊόντων. Υπάρχει δύναμη και αξία στη χρήση πολυ-παραλλαγών τύπων περιεχομένου που βασίζονται στην αγορά προϊόντων, κατηγοριών και στόχων.

Δεν είναι μόνο τα συστατικά της σελίδας, αλλά ο τρόπος που τα συνδυάζετε αυτά που μπορούν να κάνουν ή να σπάσουν την πώληση. Για παράδειγμα, βρήκαμε μέσω δεδομένων ότι ενώ οι πίνακες σύγκρισης μπορούν να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί, όταν ένας πίνακας περιλαμβάνει περισσότερα από 10 προϊόντα, έχει μειωμένη επίδραση στη δέσμευση.

Η καλύτερη πρακτική μας είναι να χρησιμοποιήσουμε οπουδήποτε από 5-10 προϊόντα, αλλά σε ορισμένες κατηγορίες μερικοί από τους πιο αποτελεσματικούς πίνακες σύγκρισης που έχουμε δει εξετάσουμε μόνο 2-3 προϊόντα. Οι δοκιμές ρουτίνας και η πρόσβαση σε καλές αναλύσεις μπορούν να βοηθήσουν στην επίτευξη της σωστής ισορροπίας.

Διανομή

Ο μηχανισμός προβολής περιεχομένου και ο τρόπος προβολής μιας σελίδας είναι εξίσου σημαντικοί. Η πραγματικότητα είναι ότι οι σημερινοί καταναλωτές είναι εξίσου άνετοι για ψώνια σε απευθείας σύνδεση καθώς βρίσκονται στους διαδρόμους ενός τούβλου και κονιάματος και περιμένουν απρόσκοπτες εμπειρίες από την οθόνη για αποθήκευση.

Εν τω μεταξύ, το κινητό έχει αλλάξει για πάντα τον τρόπο που ψωνίζουμε, βάζοντας ένα ολόκληρο Διαδίκτυο στις παλάμες των χεριών μας. Ένα συντριπτικό ποσοστό 82% των αγοραστών λένε ότι πραγματοποιούν έρευνες στο κινητό πριν κάνουν μια απόφαση αγοράς εντός του καταστήματος και το 36% των καταναλωτών ελέγχει τα τηλέφωνά τους για πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα ενώ βρίσκονται στο κατάστημα.

Αυτό σημαίνει ότι είναι ζωτικής σημασίας να εμφανίζονται οι πληροφορίες για τα προϊόντα γρήγορα, ευαίσθητα, σταθερά και σε κλίμακα σε οθόνες, μορφές προγραμμάτων περιήγησης και ιστότοπους λιανοπωλητών.

Είναι ζωτικής σημασίας να εμφανίζονται γρήγορα πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα

Αυτή η ομοιομορφία παρέχει μεγαλύτερο έλεγχο στην ανταλλαγή μηνυμάτων μάρκας και δημιουργεί μια συνεπή, πανταχού παρούσα ικανοποιητική εμπειρία αγορών. Η παροχή αυτής της μεγάλης εμπειρίας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη σωστή τεχνολογία στη διάθεσή σας. Κάτι που έχει σχεδιαστεί για να καινοτομεί και να ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες συνήθειες των αγοραστών.

Το μήνυμα είναι δυνατό και σαφές: Τα σημερινά εμπορικά brands και οι έμποροι λιανικής πώλησης αντιμετωπίζουν τεράστια πίεση για να διατηρήσουν το περιεχόμενο πλούσιο και αφοσιωμένο.

Δημιουργώντας ιστορίες προϊόντων που είναι εμβληματικές για το τι αναζητούν οι αγοραστές – με περιεχόμενο που είναι ενεργό και συνδέεται με τους καταναλωτές σε ένα βαθύτερο επίπεδο, δεν είναι πλέον ωραίο. Είναι απολύτως απαραίτητο.

Οι καταναλωτές απαιτούν αριστεία, απαιτούν συνοχή και πανταχού παρούσα κατάσταση. Η γρήγορη ανταπόκριση στην ικανοποίηση αυτών των απαιτήσεων με σελίδες προϊόντων που είναι όσο το δυνατόν πιο τέλειες είναι θεμελιώδους σημασίας για τη νίκη στο κανάλι.

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: