Scroll Top

Γιατί δεν ενδιαφέρονται να ακούσουν την ιστορία της επιχείρησής σας και πώς να επανορθώσετε

storytelling

Ποιος νομίζεις ότι είσαι;

Είναι μια ειλικρινής ερώτηση, που σχεδόν κάθε επιχείρηση που δεν πέτυχε διαδικτυακά, θα έπρεπε να αναρωτιέται κάθε μέρα.

Βρισκόμαστε σε μια εποχή αναγέννησης της αφήγησης, καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν τα social media, διάφορα blogs ή events για να προσεγγίσουν απευθείας το κοινό και τους πελάτες, χωρίς να βασίζονται πλέον σε άλλα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης.

Η εξέλιξη είναι συναρπαστική, καθώς το μάρκετινγκ προχώρησε από την εξεύρεση ενός τρόπου απευθείας πώλησης ενός προϊόντος στην πραγματικότητα δημιουργώντας κοινότητες όπου τα εμπορικά σήματα μπορούν ακόμα να εμπορεύονται τα προϊόντα τους, αλλά και να δημιουργούν πραγματική δέσμευση μεταξύ των οπαδών.

Γιατί το Content Marketing είναι πλέον τόσο διαδεδομένο; Γιατί τα μεγάλα brands δίνουν θέσεις εργασίας σε υπαλλήλους τους μόνο για το marketing περιεχομένου;

Διαβάστε: Τι είναι το Content Marketing ή Marketing Περιεχομένου;

Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι το κάνουν λάθος και με καταστροφικές συνέπειες για την επιχείρηση. Ξοδεύουν χρόνο, χρήμα και προσπάθειας παράγοντας βίντεο, φτιάχνοντας blogs και events που κανείς δεν θέλει να παρακολουθήσει, να διαβάσει ή να συμμετάσχει. Όχι μόνο δεν καταφέρνουν να περάσουν τα μηνύματά που θέλουν στο διαδικτυακό κοινό τους,αλλά τις περισσότερες φορές αγνοούνται εντελώς.

Στην πραγματικότητα, δεν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουμε γιατί κανείς δεν “ακούει”.

Ποια είναι η λύση;

Να είστε αυθεντικοί.

Σήμερα, πάρα πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να προωθήσουν μία ψεύτικη αυθεντικότητα. Εν ολίγοις, δεν ξέρουν ποιοι είναι ή ακόμα χειρότερα, ποιοι θέλουν να είναι.

Πολλές εταιρείες, νεοσύστατες επιχειρήσεις και μεγάλες επιχειρήσεις ξεκινούν με τα μεγάλα μέσα. Θέλουν να δημιουργήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που δίνει λύση στο πρόβλημα του πελάτη. Βλέπουν μια ανάγκη στην αγορά, καινοτομούν γύρω από μια λύση, επενδύουν και πωλούν.

Όμως η “πώληση” ενός προϊόντος συχνά παρεμποδίζει την πραγματική πώληση του προϊόντος, και αυτό φαίνεται καθαρά στο σύγχρονο Content Marketing. Η αφήγηση πρέπει να είναι απλή. Βρείτε κάτι συναρπαστικό, για παράδειγμα το ιστορικό της δημιουργίας του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας ή απλά τραβήξτε ένα βίντεο που περιγράφει επακριβώς την ιστορία σας.

Αφηγηθείτε μια ιστορία που θα λατρέψουν.

Δε χρειάζεται κάποια δημοσιογραφική ικανότητα για να εντοπίσετε και να γράψετε τις καλύτερες ιστορίες για την επιχείρησή σας και τους πελάτες σας. Χρειάζεστε απλά να δείτε μερικά πράγματα από μια άλλη οπτική γωνία.

Να ακούσετε τους υπαλλήλους και τους πελάτες σας και να προσφέρετε το καλύτερο.

Όσο πιο κοντά βρίσκεστε στην επιχείρησή σας, τόσο δυσκολότερο είναι να εντοπίσετε την αξία αυτού που προσφέρετε. Είναι η επιχειρηματική εκδοχή του “”ανοίγω το ψυγείο και δε βλέπω το γάλα ακριβώς μπροστά μου”.

Μόλις ανακαλύψετε την καταλληλότερη ιστορία για εσάς, θα προσπαθήσετε να την αφήσετε να διαρρεύσει στο κοινό σας. Πρέπει να αντισταθείτε σε τυχόν αντιρρήσεις και να στοχεύσετε στις ανάγκες του κοινού σας και να μην ακούσετε εμπειρογνώμονες που σας λένε ότι μια διαφορετική προσέγγιση θα είναι σίγουρα καλύτερη.

Σίγουρα οι περισσότεροι επιχειρηματίες, θα έχετε ακούσει ειδικούς που λένε ότι έχουν τη …μυστική συνταγή. Μην κάνετε το λάθος και τους ακούσετε. Το ένστικτό σας, μιλάει καλύτερα!

Επίσης, δεν πρέπει να λείπει από την ιστορία σας μια ολιστική και πιο ειλικρινής κατανόηση των αναγκών του κοινού. Τα ακροατήρια θέλουν πληροφορίες, θέλουν να μάθουν, θέλουν να κερδίσουν. Και απαιτούν οι άνθρωποι με τους οποίους συναναστρέφονται, να είναι αυθεντικοί και αξιόπιστοι.

Αυτή είναι η αξία της αυθεντικής αφήγησης.

Είναι και αυτός ένας λόγος που τόσο μεγάλο μέρος του περιεχομένου σήμερα έχει χαθεί. Γι’ αυτό, ρωτήστε τον εαυτό σας: “Ποιος είμαι;” Και να μην φοβάστε να είστε αυτή η ιστορία. Το κοινό σας θα σας λατρέψει!

πηγή: www.entrepreneur.com

Related Posts