4
Νοέ

Γιατί μία σελίδα στο Facebook ΔΕΝ αντικαθιστά ένα επαγγελματικό Website

Οι εταιρείες πάνω στον ενθουσιασμό τους να φτιάξουν μια σελίδα στο Facebook η οποία θα αντιπροσωπεύει το προϊόν και τις υπηρεσίες τους, παραμελούν τα υπάρχοντα blogs τους ή ακόμη χειρότερα, παραμελούν την κατασκευή ενός επαγγελματικού website. Το αποτέλεσμα; Πολλά blogs που οδηγούν δυνητικούς πελάτες και αγοραστές στην εταιρεία τους “σαπίζουν” κάνοντάς τους να αναρωτιούνται για ποιο λόγο δεν έχουν ενημερωθεί τόσο καιρό και τι να σημαίνει αυτό ή να ψάχνουν για ένα αξιόπιστο website της εταιρείας, ώστε να ανακαλύψουν το καθαρά επαγγελματικό προφίλ της και έπειτα να απογοητεύονται.

Με μια πρώτη ματιά, το να εγκαταλείπουν τα blogs και να καταφεύγουν σε μια σελίδα στο Facebook μπορεί να φαίνεται σαν μια επιχειρηματική απόφαση. Εν ολίγοις, όσες επιχειρήσεις επέλεξαν αυτόν το δρόμο το έκαναν επειδή παρατήρησαν μεγαλύτερη κινητικότητα (πελάτες) μέσα από τις κοινοποιήσεις τους, φωτογραφίες, video κλπ στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.

Όπως και να ‘χει, το να εγκαταλείψετε το blog σας ή να μην έχετε το δικό σας online μαγαζί, τη βιτρίνα σας ή την παρουσίαση της επιχείρησής σας στο Διαδίκτυο και να το αντικαταστήσετε με μια απλή σελίδα στο Facebook με μηδενικές δυνατότητες ανάπτυξης και αναβάθμισης μελλοντικά, σίγουρα θα αποβεί μοιραίο.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Διαβάστε μερικούς από τους σοβαρότερους λόγους:

1. Το Branding ή αλλιώς η Καθιέρωση της Επωνυμίας σας

Το Facebook δεν σας επιτρέπει να εκμεταλλευτείτε ολόκληρη την εμπειρία μιας σελίδας (fan page) στο βαθμό που μπορείτε και θα έπρεπε να διαφημίσετε το website σας (branding). Παρόλο που παρέχει αρκετές δυνατότητες και ενδιαφέρουσες εφαρμογές διαχείρισης, δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με τις άπειρες branding δυνατότητες που σας δίνει ένα blog ή ένα εταιρικό website, χρησιμοποιώντας τα χρώματα και το ύφος της εταιρείας σας, το Λογότυπό της και πολλά άλλα τα οποία αποτελούν τη σφραγίδα της.

Καθιερώστε το Brand Name σας στο Internet

2. Καταχωρήσεις στο Blog vs. Σημειώσεις στο Facebook

Ένα blog σας επιτρέπει την κατηγοριοποίηση των post σας, τα σχόλια, προσφέρει βελτιστοποίηση του περιεχομένου για την καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης – SEO και πολλά άλλα. Μπορείτε να μοιράζεστε τις καταχωρήσεις σας από το blog ή το website σας, με τους θαυμαστές σας στο Facebook μέσω της fan page σας. Να μην ξεχνάτε να τα δουλεύετε σε συνδυασμό, αφού το ένα συμπληρώνει το άλλο.

Πώς κατάφερε η Manifest Services SA να αποκτήσει 5.000+ likes στο Facebook, χωρίς να ξοδέψει ούτε 1 ευρώ σε κόστος διαφήμισης;

3. Εργαλεία μέτρησης αναλυτικών στατιστικών στο website σας

Για να αυξήσετε τις επενδύσεις σας, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε τι είναι αυτό λειτουργεί και σας αποφέρει κέρδη και τι όχι.

Με λίγα λόγια, πρέπει να γνωρίζετε από πού προέρχονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, για ποια σελίδα ενδιαφέρονται, πόσο μένουν σε αυτήν, αλλά και γιατί μερικοί απομακρύνονται. Πρέπει να γνωρίζετε ποιες καμπάνιες φέρνουν περισσότερη κίνηση στο website σας και πόσο ισχυρός και αποτελεσματικός είναι στο να μετατρέπετε την κίνηση αυτή σε στοχευμένες συμπεριφορές.

Το Facebook σας παρέχει περιορισμένη ορατότητα σε όλα αυτά και σε άλλες βασικές μετρήσεις, ενώ η τεράστια ποικιλία των web analytics του λογισμικού και των υπηρεσιών που είναι διαθέσιμες για το website σας, παρέχουν μια εμπεριστατωμένη προβολή  με τα είδη των μετρήσεων αυτών, που πραγματικά παίζουν σημαντικό ρόλο για εσάς και το μέλλον της επιχείρησής σας.

4. Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης – SEO

Δε μπορείτε να ελέγξετε τα meta tags που συνδέονται στις Facebook σημειώσεις, στα status που κοινοποιείτε,  στις φωτογραφίες ή τα video, σε αντίθεση με το εταιρικό website ή το blog σας όπου μπορείτε – meta title (τίτλος), meta description (περιγραφή), meta keywords (λέξεις-κλειδιά), meta robots κλπ.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Σε κάποιο βαθμό οι μηχανές αναζήτησης βασίζονται στα meta tags για να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα και για το πώς αυτή η ιστοσελίδα θα καταταχθεί στα αποτελέσματα αναζητήσεων. Όσο περισσότερο έχετε τον έλεγχο του περιεχομένου σας, τόσο περισσότερο αυξάνονται οι ευκαιρίες για υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει και την αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας.

Δείτε επιτυχημένα websites με την καλύτερη τεχνική κατασκευή και κατάταξη στην πρώτη σελίδα στην αναζήτηση της Google, εδώ.

5. Ιδιοκτησία του Περιεχομένου

Δημοσιεύστε το περιεχόμενό σας στο website της εταιρείας σας, προτού το δημοσιεύσετε οπουδήποτε αλλού. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα ορίσετε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του εν λόγω περιεχομένου.

Περισσότεροι λόγοι, για τους οποίους μια σελίδα στο Facebook δεν αντικαθιστά ένα επαγγελματικό website ή ένα blog της εταιρείας σας:

  • Οι B2B επιχειρήσεις δεν υπάρχει περίπτωση να συνδεθούν και να αλληλεπιδράσουν με την εταιρεία σας, μέσω ενός facebook page απλά.
  • Παρόλο που μια σελίδα στο Facebook είναι διαθέσιμη στο κοινό και δημόσια, απαιτείται εγγραφή για να έχετε την πλήρη διαχείριση.
  • Στο εταιρικό σας blog, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε τα σχόλια, δυνατότητα που δεν ισχύει για το Facebook.
  • Με το αποκλειστικό website σας, μπορείτε να απομονώνετε τον αναγνώστη μακριά από άλλες διαφημίσεις, video, φωτογραφίες που μπορεί να του αποσπούν την προσοχή.
  • Ανάλογα με τις απαιτήσεις τις επιχείρησής σας, θα ενημερώνετε και θα αναβαθμίζετε το website σας, με τα αντίστοιχα plugins και widgets.

Για τους παραπάνω σοβαρούς λόγους, αλλά και ακόμα περισσότερους, σημαντικό είναι να επανεξετάστε το ενδεχόμενο ενός εταιρικού website, καθώς αφορά αποκλειστικά την τοποθέτησή σας στην αγορά – branding, την επικοινωνία και τη δημιουργία μιας ισχυρής κοινότητας με γερά θεμέλια. Παράλληλα, συνεχίστε να κοινοποιείται και να δημοσιεύετε το υλικό – περιεχόμενο της επαγγελματικής ιστοσελίδας σας στα κοινωνικά δίκτυα και στο Facebook, ώστε να ενισχύσετε ακόμη περισσότερο την έννοια του Marketing, όπως συνηθίζετε σήμερα στο Διαδίκτυο.

Επιλέξτε το καταλληλότερο πακέτο Κατασκευής εταιρικής ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας και ξεκινήστε σήμερα την επιτυχημένη ONLINE παρουσίασή της.

ΕΝΑΡΞΗ

Διαβάστε επίσης: Μήπως έφτασε η ώρα να «χτίσετε» τη δική σας Online Επιχείρηση;

πηγή: www.entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: