Scroll Top

Γιατί μία σελίδα στο Facebook ΔΕΝ αντικαθιστά ένα επαγγελματικό Website

Γιατί μια σελίδα στο Facebook δεν αντικαθιστά ένα εταιρικό website

Οι εταιρείες πάνω στον ενθουσιασμό τους να φτιάξουν μια σελίδα στο Facebook η οποία θα αντιπροσωπεύει το προϊόν και τις υπηρεσίες τους, παραμελούν τα υπάρχοντα blogs τους. Αλλά το χειρότερο είναι ότι παραμελούν την κατασκευή ενός επαγγελματικού website.

Το αποτέλεσμα; Πολλά blogs “σαπίζουν” στο διαδίκτυο κάνοντάς τους χρήστες να αναρωτιούνται για ποιο λόγο δεν έχουν ενημερωθεί τόσο καιρό. Όλοι αναζητούν ένα αξιόπιστο website της εταιρείας σας, τελικά ανακαλύπτουν το επαγγελματικό προφίλ σας και έπειτα απογοητεύονται.

Το να εγκαταλείπετε το blog σας και να καταφεύγετε σε μια σελίδα στο Facebook ίσως φαίνεται σαν επιχειρηματική απόφαση. Όσες επιχειρήσεις επέλεξαν αυτόν το δρόμο, το έκαναν επειδή παρατήρησαν μεγαλύτερη κινητικότητα (πελάτες) από τις κοινοποιήσεις τους, φωτογραφίες, video κ.ά. στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.

Όπως και να ‘χει, το να εγκαταλείψετε το blog σας ή να μην έχετε τη δική σας επαγγελματική ιστοσελίδα ή e-shop και να το αντικαταστήσετε με μια απλή σελίδα στο Facebook με μηδενικές δυνατότητες ανάπτυξης και αναβάθμισης μελλοντικά, σίγουρα θα αποβεί μοιραίο.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Διαβάστε μερικούς από τους σοβαρότερους λόγους:

1. Το Branding ή αλλιώς η Καθιέρωση της Επωνυμίας σας

Το Facebook δεν σας επιτρέπει να εκμεταλλευτείτε ολόκληρη την εμπειρία μιας σελίδας (fan page) στο βαθμό που μπορείτε και θα έπρεπε να διαφημίσετε το website σας (branding). Παρέχει αρκετές δυνατότητες και ενδιαφέρουσες εφαρμογές διαχείρισης. Δε μπορεί να συγκριθεί όμως με τις άπειρες branding δυνατότητες που σας δίνει ένα blog ή μια εταιρική ιστοσελίδα. Στην ιστοσλείδα σας χρησιμοποιούνται τα χρώματα και το ύφος της εταιρείας σας, το λογότυπό και όλα όσα αποτελούν τη σφραγίδα σας.

Καθιερώστε το Brand Name σας στο Internet.

2. Καταχωρήσεις στο Blog vs. Σημειώσεις στο Facebook

Ένα blog σας επιτρέπει κατηγοριοποίηση των post σας, σχόλια χρηστών, βελτιστοποίηση περιεχομένου για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης – SEO. Μπορείτε να μοιράζεστε τις καταχωρήσεις σας από το blog ή την ιστοσελίδα σας στο Facebook.

Είναι σημαντικό να τα δουλεύετε σε συνδυασμό, αφού το ένα συμπληρώνει το άλλο.

3. Εργαλεία μέτρησης αναλυτικών στατιστικών στο website σας

Για να αυξήσετε τις επενδύσεις σας, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε τι λειτουργεί και σας αποφέρει κέρδη και τι όχι.

Με λίγα λόγια, πρέπει να γνωρίζετε από πού προέρχονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, για ποια σελίδα ενδιαφέρονται, πόσο μένουν, αλλά και γιατί απομακρύνονται. Πρέπει να γνωρίζετε ποιες καμπάνιες φέρνουν περισσότερη κίνηση στο website σας. Επίσης, το πόσο ισχυρός και αποτελεσματικός είναι στο να μετατρέπετε την κίνηση αυτή σε στοχευμένες συμπεριφορές.

Το Facebook σας παρέχει περιορισμένη ορατότητα σε όλα αυτά και σε άλλες βασικές μετρήσεις. Αντίθετα, η τεράστια ποικιλία των analytics του λογισμικού και των υπηρεσιών για το website σας, παρέχουν μια εμπεριστατωμένη προβολή με τα είδη των μετρήσεων αυτών, που παίζουν σημαντικό ρόλο για το μέλλον της επιχείρησής σας.

4. Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης – SEO

Δε μπορείτε να ελέγξετε τα meta tags που συνδέονται στα Facebook status που κοινοποιείτε, στις φωτογραφίες ή τα video. Στην ιστοσελίδα ή το blog σας μπορείτε να βάζετε meta title (τίτλος), meta description (περιγραφή), meta keywords (λέξεις-κλειδιά) κ.ά..

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Οι μηχανές αναζήτησης βασίζονται στα meta tags για να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα, αλλά και για το πώς θα καταταχθεί στα αποτελέσματα αναζητήσεων. Όσο περισσότερο έχετε τον έλεγχο του περιεχομένου σας, τόσο περισσότερο αυξάνονται οι ευκαιρίες για υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας.

Δείτε επιτυχημένα websites με την καλύτερη τεχνική κατασκευή και κατάταξη στην πρώτη σελίδα στην αναζήτηση της Google, εδώ.

5. Ιδιοκτησία του Περιεχομένου

Δημοσιεύστε το περιεχόμενό σας πρώτα στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας. Μόνο έτσι θα ορίσετε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου περιεχομένου.

Περισσότεροι λόγοι που μια σελίδα στο Facebook δεν αντικαθιστά ένα επαγγελματικό website ή ένα blog της εταιρείας σας:

  • Οι B2B επιχειρήσεις δεν υπάρχει περίπτωση να συνδεθούν με την εταιρεία σας μέσω ενός facebook page.
  • Παρόλο που μια Facebook σελίδα είναι δημόσια διαθέσιμη στο κοινό, απαιτείται εγγραφή για να έχετε την πλήρη διαχείριση.
  • Στο blog, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε τα σχόλια. Δυνατότητα που δεν υπάρχει στο Facebook.
  • Με την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να απομονώνετε τον αναγνώστη από άλλες παρόμοιες διαφημίσεις που μπορεί να του αποσπούν την προσοχή.
  • Ανάλογα με τις απαιτήσεις τις επιχείρησής σας, θα ενημερώνετε και θα αναβαθμίζετε πάντα το website σας.

Για αυτούς αλλά και ακόμα περισσότερους λόγους, σημαντικό είναι να επανεξετάστε το ενδεχόμενο ενός δημιουργίας εταιρικής ιστοσελίδας. Αφορά αποκλειστικά την τοποθέτησή σας στην αγορά – branding, την επικοινωνία και τη δημιουργία μιας ισχυρής κοινότητας με γερά θεμέλια.

Παράλληλα, συνεχίστε να κοινοποιείτε και να δημοσιεύετε το υλικό – περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας στο Facebook. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχύσετε ακόμη περισσότερο το Marketing της επιχείρησής σας.

Επιλέξτε το καταλληλότερο πακέτο Κατασκευής εταιρικής ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας και ξεκινήστε σήμερα την επιτυχημένη παρουσίασή της.

Διαβάστε επίσης: Μήπως έφτασε η ώρα να “χτίσετε” τη δική σας Online Επιχείρηση;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα:

Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.

πηγή: www.entrepreneur.com

Related Posts