Scroll Top

Γιατί το Website σας δε φέρνει πελάτες;

Website-traffic

Βρήκατε έναν τυχαίο webdesigner, σας υποσχέθηκε πολλά και σας έφτιαξε την ιστοσελίδα σας.

Ρωτήσατε και σας είπε πως θα έχετε κόσμο στο site, θα ψωνίζουν και όλα θα λειτουργούν άψογα.

Παρακάτω, σας παρουσιάζω γνώμες από εμπειρογνώμονες, όσον αφορά τον σχεδιασμό ιστοσελίδων, την Προώθηση στο ΔιαδίκτυοSEO και το Marketing, ώστε να λάβετε τις εξηγήσεις σας, στο γιατί μερικοί ιστότοποι επιτυγχάνουν και άλλοι αποτυγχάνουν και να μην σας εξαπατούν.

Διαφωτιστείτε πριν ξεκινήσετε την κατασκευή του site σας ή την ανακατασκευή του.

1. Επίλυση Προβλημάτων

“Στους περισσότερους ιστοτόπους γράφετε το πόσο σπουδαίοι είστε και όχι ποια είναι τα προβλήματα που επιλύετε” – Chris Brogan.

Η πρόκληση είναι να κάνετε τον αγοραστή σας, ήρωα.

2. Εστιάστε στα Αποτελέσματα, Όχι στα Μέσα

Διευκρινίστε στους πελάτες σας τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Ένα κλασικό παράδειγμα είναι το τρυπάνι. Οι πελάτες δεν θέλουν το τρυπάνι, θέλουν την τρύπα στον τοίχο. Επομένως, εστιάστε στην ποιότητα της τρύπας στον τοίχο, πόσο εύκολα μπορείτε να τις δημιουργήσετε και όχι στο ίδιο το μέσο, το τρυπάνι ” – Jacob Cass.

 3. Εστιάστε στους πελάτες σας, Όχι στον εαυτό σας

“Ο ιστότοπός σας δε φέρνει πελάτες, γιατί εστιάζεται σε εσάς και όχι στους πελάτες σας” – Ann Handley

Αντί να επικεντρώνεστε στο τι κάνετε, τι πουλάτε ή γιατί είστε τόσο τρομερός και ωραίος, επικεντρωθείτε στο να φροντίζετε τους πελάτες σας.

Πώς τους βοηθάτε; Πώς θα κάνετε τη ζωή τους καλύτερη, ευκολότερη, εξυπνότερη; Αυτή, θα είναι η ιστορία σας.

4. Χτίστε το Brand Name σας

“Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς, αν η ποιότητα του προϊόντος σας ταιριάζει ή ξεπερνά την ποιότητα του Brand σας” – David Airey.

Με άλλα λόγια, χτίστε μια φήμη γύρω από την εταιρεία σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αυτή η φήμη θα σας προσφέρει μεγαλείο.

Θέλετε το brand σας να μείνει αξέχαστο;

5. Γνωρίστε τους πελάτες σας πριν σας αναζητήσουν

“Οι άνθρωποι δεν κάνουν τυχαία κλικ σε καποιο προϊόν και το αγοράζουν κιόλας” – Larry Kim

Ευνοούν τα Brands που γνωρίζουν και αγαπούν. Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες στο website σας, έχουν από δύο έως και τρεις φορές υψηλότερα κόστη στις αγορές τους, από τους νέους επισκέπτες.

Βρείτε τρόπους να βγείτε μπροστά από τον στόχο-αγορά σας, πριν αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες από εσάς. Τα αποτελέσματα θα ανατραπούν άμεσα προς όφελός σας.

6. Βοηθήστε τους ανθρώπους να σας γνωρίσουν, να σας αγαπήσουν και να σας εμπιστευτούν

“Η αρχική σελίδα, καλύπτει μόνο το κομμάτι της γνωριμίας” – Lior Frenkel.

Προσπαθώντας να πουλήσετε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας από πολύ νωρίς, δε θα σας αποφέρει ιδιαίτερα αποτελέσματα. Πρώτα πρέπει να τους αρέσουν και να σας εμπιστευτούν.

Φτιάξτε μια σελίδα “Σχετικά με εμάς” προωθώντας την μέσω των social media ή μέσω κάποιου Newsletter.

7. Δώστε τους έναν λόγο να επιστρέψουν

“Ο ιστότοπός σας δε σας φέρνει πελάτες, γιατί δεν τους δώσατε σοβαρό λόγο να επιστρέψουν” – Kelsey Meyer.

Αν το Blog της επιχείρησής σας ενημερώνεται μία φορά το μήνα και περιλαμβάνει ενημερώσεις του προσωπικού σας, γιατί κάποιος να επιστρέψει ξανά στο site σας; Μετατρέψτε τους απλούς επισκέπτες σε πελάτες, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους και εκπαιδεύοντάς τους για το λόγο που χρειάζονται τις υπηρεσίες σας. Εστιάστε στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου (Content Marketing) στον ιστότοπό σας, που εκπαιδεύει τους υποψήφιους πελάτες σας, ώστε να επιστρέφουν συνέχεια για να μάθουν ακόμη περισσότερα.

8. Προσελκύστε το σωστό Κοινό

“Αν οι λάθος άνθρωποι χτυπήσουν την ιστοσελίδα σας, είναι ένα τίποτα” – Paul Jarvis. Για παράδειγμα, αν πουλάτε λάμπες και η κυκλοφορία σας είναι ως επί το πλείστον κτηνοτρόφοι, δεν θα έχετε κανένα απολύτως οικονομικό όφελος.

9. Βοηθήστε τους επισκεπτες σας να γίνουν πελάτες

“Για να βοηθήσετε τους επισκέπτες να γίνουν πελάτες, βελτιστοποήστε τον σχεδιασμό του ιστότοπού σας, θέτοντας τις εξής ερωτήσεις” – Kyle Courtright:

  • Υπάρχει αρκετός κενός χώρος για να ξεχωρίσει το design;
  • Είναι σωστή και στοχευμένη η πλοήγησή στο site;
  • Είναι λογική και σωστή στρατηγικά η θέση των CTA Buttons;
  • Τα CTA Buttons διαφέρουν από το χρώμα του background;
  • Παρέχετε ενδιαφέρουσες εικόνες για να κάνετε πιο εύκολο το διάβασμα του περιεχόμενου σας;
  • Είναι ενεργοποιημένες και σε εμφανές σημείο οι κριτικές;

Διαβάστε Πώς Θα Πετύχετε Το Καλύτερο Design Για Το Website Της Επιχείρησής Σας;

10. Βελτιώστε την Εμπερία Χρήστη (UX)

“Μία από τις μεγαλύτερες προκλύσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι ιστοσελίδες, είναι πως για να διατηρήσουν τους πελάτες τους, χρειάζεται η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη (UX)” – Jacob Gube.

Το πρόβλημα μπορεί να είναι κάτι απλό όπως το να αργεί να φορτώσει ο ιστότοπος, κάτι που αποθαρρύνει τους επισκέπτες και η βελτίωσή του θα αποφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, το Amazon αύξησε τα έσοδα κατά 1% γιατί μείωσε το χρόνο φόρτωσης κατά 0,1 δευτερόλεπτο. Κέρδισε 43,7 δις δολάρια το τελευταίο τρίμηνο του 2016.

Φανταστείτε λοιπόν, τι θα μπορούσε να κάνει η αύξηση του χρόνου φόρτωσης στον δικό σας ιστότοπο.

Διαβάστε Πώς Να Βελτιώσετε Το CX Στο Website Σας;

Related Posts