24
Ιούν

Γίνε ο Καλύτερος, διατηρώντας την Υψηλή σου Ποιότητα

Συχνά, οι επιχειρηματίες ανησυχούν για τις τιμές των προϊόντων τους, συγκρίνοντάς τις συνεχώς με εκείνες των ανταγωνιστών τους. Ανακαλύπτουν τελικά, πως όλοι οι άλλοι χρεώνουν και τιμολογούν τα προϊόντα τους, τείνοντας προς το κάτω άκρο του εύρους τιμών… Οι λόγοι που συμβαίνει κάτι τέτοιο, είναι ότι θέλουν να εμφανίζονται ανταγωνιστικοί στην αγορά, αλλά και να εξασφαλίσουν πως η τιμή, δεν θα σταθεί εμπόδιο για τους δυνητικούς τους πελάτες.

Να ξέρεις πως η τιμολόγηση, αποτελεί είδος στρατηγικής. Διάβασε παρακάτω, για να καταλάβεις καλύτερα:

Πάντα θα υπάρχει εκείνος με την χαμηλότερη τιμή

Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις την κοστολόγηση ενός αγαθού ή μιας υπηρεσίας και μόλις ξεκινάς την επιχείρησή σου, χρειάζεται να κατανοήσεις το γεγονός, πως πάντα θα υπάρχει εκείνη η φθηνότερη επιλογή για τον καταναλωτή. Ανεξάρτητα από το πόσο οικονομικά κοστολογείς εσύ, οι καθιερωμένοι ανταγωνιστές σου στην αγορά, πάντα θα έχουν τη χαμηλότερη τιμή από εσένα. Έχουν καθιερώσει το brand name τους, συνήθως πληρώνονται μετρητοίς και είναι διατεθειμένοι να χάσουν κάποια χρήματα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα και να κοστολογήσουν εκτός ανταγωνισμού.

Μην ξεκινήσεις πόλεμο με τους ανταγωνιστές σου. Απλά, πρόσφερε κάτι καλύτερο από εκείνους στην αγορά.

Είναι υγιής ο ανταγωνισμός στην επιχειρηματικότητα;

Οι άνθρωποι, είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για την Ποιότητα

Νίκος Αλιμπέρτης

Νίκος Αλιμπέρτης

Το να εμφανιστούμε στην πρώτη σελίδα της Google, γίνεται εύκολα και βραχυπρόθεσμα. Το δύσκολο είναι να το διατηρήσουμε
Νίκος Αλιμπέρτης, Design Dierctor, Webdesign Prospects Master – UOA at BLB.gr

 

Πρέπει να κατανοήσεις, πως αν θέλεις να εμφανιστείς στην υψηλότερη κατάταξη στις αναζητήσεις  των ανθρώπων, πρέπει να συνδυάζονται σωστή μελέτη, ορθές πρακτικές SEO, αξιόπιστο Hosting και standards στην κατασκευή του websiteσου.

Προώθηση Ιστοσελίδων & SEO 
seo-process

SEO

Ο καταναλωτής, θα πληρώσει όταν νιώσει πως θα έχει την υποστήριξη ανά πάσα στιγμή τη χρειαστεί, την ποιότητα αλλά και την ασφάλεια που απαιτεί ή όταν βιώσει μια καταπληκτική εμπειρία μέσα από την επιχείρησή και την εξυπηρέτησή σου.

Κέρδισε, προωθώντας λίγα και καλά, παρά πολλά και άχρηστα

Την αξία των υπηρεσιών ή των προϊόντων σου, δεν θα την κατανοήσουν όλοι. Επικεντρώσου σε εκείνους που την αναγνωρίζουν και κάνε το καλύτερο δυνατό για την εξυπηρέτηση τους μέσω marketing και κράτα τις απαιτήσεις τους στο ελάχιστο.

Σχεδίασε ένα σπουδαίο Marketing Plan, ακολουθώντας 6 απλά βήματα

Απέφυγε τον πόλεμο των κοστολογήσεων και ασχολήσου με εκείνους που ενδιαφέρονται πραγματικά για εσένα και το τι είναι αυτό που τους παρέχεις.

Την επόμενη φορά που θα αγχωθείς για την κοστολόγηση των υπηρεσιών σου, σκέψου σαν τον πελάτη σου. Εκείνος τι θα ήθελε να δει και τι θα ήθελε να λάβει. Προσάρμοσε την τιμή σου, ανάλογα με τις αξίες σου και την ποιότητά σου και μην αναλώνεσαι, παρακολουθώντας στενά τις κινήσεις των ανταγωνιστών σου.

Μένεις να κοιτάζεις το δέντρο και χάνεις ολόκληρο το …δάσος!

Η αναζήτηση και ο εντοπισμός των Επιχειρηματικών Ευκαιριών
forest

Forest

πηγή: entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;