Scroll Top

Πως φέρνω στην 1η σελίδα αναζητήσεων τα προϊόντα του eshop μου;

Ίσως η πιο συχνή απορία όλων των επιχειρήσεων που λειτουργούν μαζί με eshop. Για μας τους τεχνικούς που εργαζόμαστε πάνω στον κλάδο των eshop αλλά και της προώθησης τους, είναι πολύ απλές οι τεχνικές που απαιτούνται για να πετύχουμε αυτό το στόχο.

Ακόμη και για όλους τους πελάτες μας, τα βήματα που χρειάζονται για να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις είναι τρία (3). Δημιουργούμε λοιπόν έναν οδηγό με τρία βήματα, όπου όταν ο πελάτης τον ακολουθήσει συστηματικά και με συνέπεια, πολύ απλά τα προϊόντα του εμφανίζονται πρώτα σε όλες τις σχετικές λέξεις αναζήτησης.

Ας ξεκινήσουμε με ένα παράδειγμα για να δούμε πως λειτουργεί η Google. Μην ξεγελιέστε και θεωρήσετε πως όντως γνωρίζετε πως ακριβώς λειτουργεί η Google, γιατί και εμείς που είμαστε στο χώρο σχεδόν 20 χρόνια, έχουμε διαπιστώσει ότι σχεδόν κάθε μήνα (για να μην πω κάθε εβδομάδα) η Google βελτιώνει συνέχεια τα κριτήρια της για την εμφάνιση των αποτελεσμάτων που θέλει ο πελάτης.

Και λέω την λέξη πελάτης και όχι απλός χρήστης, γιατί όταν κάποιος αναζητεί ένα προϊόν, τότε θέλει και να το αγοράσει. Άρα είναι ένας δυνητικός πελάτης. Και εσείς θέλετε να γίνει ο πελάτης σας. Και η Google – να ξέρετε – θέλει να του εμφανίσει τα καλύτερα αποτελέσματα ώστε να πετύχει την βέλτιστη αγορά.

Με ποια λοιπόν κριτήρια η Google εμφανίζει τα αποτελέσματα στον πελάτη που ψάχνει;

Ας το δούμε στην πράξη. Αν λ.χ. κάνουμε μια αναζήτηση “ανδρικά παπούτσια” στην Google, τότε παρατηρούμε το εξής:

Τι παρατηρούμε;

  • Βλέπουμε αρχικά ορισμένες διαφημίσεις πάνω αριστερά,
  • Μετά κάποια αποτελέσματα αναζήτησης (εκεί όπου θέλουμε να εμφανιστούμε),
  • Μετά μας δείχνει κάποιες επιλογές για αναζήτηση εικόνων, και
  • Δεξιά βλέπουμε κάποια προϊόντα διαθέσιμα για άμεση αγορά.

Συμπέρασμα: H Google θέλει να φέρει στον πελάτη που αναζητεί, όσο το δυνατόν πιο στοχευμένο προϊόν, και όχι κάτι γενικά για το προϊόν.

Πως λοιπόν θα εμφανιστούμε σε αυτά τα αποτελέσματα; Χρειάζονται μερικές εμπορικές τεχνικές όπου πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί (αυτονόητο) και ορισμένες τεχνικές όπου το αναλαμβάνει μια εταιρεία κατασκευής eshop.

Βήμα 1ο: Τεχνικά άριστη ιστοσελίδα και δυνατός server

Ξεκινάτε από τα βασικά. Χωρίς τεχνικά άριστη ιστοσελίδα, και χωρίς αξιόπιστο server που να έχει στηθεί ακριβώς πάνω στις ανάγκες του eshop σας, δεν μπορείτε να κάνετε καμία επιχειρηματική κίνηση στο internet.

Για την ιστοσελίδα του eshop σας, θα χρειαστείτε:

Στην BLB.gr συνδυάζοντας το ανοικτό λογισμικό (Joomla, VirtueMart, WordPress, WooCommerce κ.α.) με την άριστη υποδομή φιλοξενίας – datacenter επιτυγχάνουμε το RocketSEO.

Βήμα 2ο: Ανταγωνιστικά προϊόντα και τιμές

Εφόσον λοιπόν έχουμε λύσει το τεχνικό μέρος του eshop, αυτό που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η ανταγωνιστική ιστοσελίδα μας είναι το εμπορικά ανταγωνιστικό περιεχόμενο:

  1. Ανταγωνιστικές τιμές ή και
  2. Ποικιλία προϊόντων.

Αυτό δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη για να το διαπιστώσουμε, γιατί πέρα του ότι είναι νόμος της φυσικής αγοράς, θα το δείτε και από οποιαδήποτε αναζήτηση προϊόντων στην Google. Βέβαια δεν σημαίνει ότι θα γίνουμε φτηνιάρηδες ή ότι θα σκοτώσουμε τα προϊόντα μας. Μπορούμε να έχουμε ορισμένα προϊόντα – κράχτες με χαμηλές τιμές, και σε συνδυασμό με την ποικιλία και το εύρος να κρατήσουμε τον πελάτη στο eshop μας.

Είναι εμπορικοί νόμοι της αγοράς, όπου για κάθε κλάδο είναι διαφορετικοί. Αυτούς οφείλετε να τους γνωρίζετε καλά, και πάνω από όλα να γνωρίζετε τις τρέχουσες ανάγκες του πελάτη.

Βήμα 3ο: SEO με περιεχόμενο και σωστή προβολή

Εφόσον έχουμε ανταγωνιστικά στήσει τεχνικά αλλά και εμπορικά το eshop μας, σύντομα θα έχουμε αρκετή στοχευμένη επισκεψιμότητα, άνοδο στην Google και φυσικά πωλήσεις. Αυτή την διαδικασία όμως μπορούμε – καταλυτικά να την επισπεύσουμε μέσω α) της βελτιστοποιημένης ενημέρωσης προϊόντων, β) της ενημέρωσης του blog μας, και γ) των σωστών κοινοποιήσεων στα σχετικά κοινωνικά δίκτυα.

Λ.χ. για την σωστή και βελτιστοποιημένη καταχώριση προϊόντων (όπου πρέπει να αφιερώσετε χρόνο, ειδικά στην αρχή), σας προτείνουμε τους εξής οδηγούς:

Για την ενημέρωση του blog σας, ισχύει ο κανόνας πάλι του πελάτη: δημοσιεύετε μόνο ότι θέλουν οι πελάτες σας.

Μην είστε λεξοκεντρικοί και μην κυνηγάτε λέξεις. Να κυνηγάτε μόνο ότι αναζητούν οι πελάτες σας, τις συχνές ερωτήσεις που σας κάνουν, καθώς και θέματα γενικά αλλά απαραίτητα γύρω από τον κλάδο σας.

Για αυτό το σκοπό, σας έχουμε ολόκληρο σχολείο Blog, όπου μπορείτε να μελετήσετε το απόσταγμα των εργασιών μας με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας, αλλά και ότι νέο υπάρχει.

Για τις σωστές κοινοποιήσεις, χρειάζεται να ακολουθήσετε ακριβώς το ίδιο μοτίβο. Δεν χρειάζεται παρουσία σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, ούτε και κάθε μέρα όλη μέρα. Χρειάζεται να είστε διακριτικά και ουσιαστικά παρών μόνο στα δίκτυα που είναι οι πελάτες σας. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις B2B και χονδρικής δραστηριοποιούνται στο Corplace.

Related Posts