Scroll Top

Η ανάπτυξη του mCommerce: Πώς να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας σωστά

mCommerce – η ψηφιακή τάση που οι λιανοπωλητές δεν έχουν την πολυτέλεια να αγνοήσουν με το 25% του παγκόσμιου πληθυσμού (1,6 δισ. ευρώ) χρησιμοποιώντας τις κινητές συσκευές τους για να κάνουν αγορές. Σίγουρα δεν αντικαθιστά το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά ένα μεγαλύτερο ποσοστό των online πωλήσεων προέρχεται τώρα από κινητές συσκευές, με πρόσφατες τάσεις που δείχνουν ότι οι αγορές μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή και φορητού υπολογιστή έχουν μειωθεί κατά 15% το 2018, σε σύγκριση με τις συναλλαγές smartphone, οι οποίες έχουν διπλασιαστεί.

Το mobile Commerce αποτελεί μεγάλη πρόοδο στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτό το μέσο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της μελλοντικής στρατηγικής για επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και την απόδοση της επένδυσής τους στο internet, αλλά πολλές εταιρείες δεν γνωρίζουν πώς πρέπει να συντάξουν το σωστό περιεχόμενό τους και να προσαρμόσουν την ιστοσελίδα τους για κινητά που είναι ολοένα και πιο απαιτητικά για τις ανάγκες των καταναλωτών.

Η εποχή του mCommerce

Η άνοδος των ψηφιακών εξελίξεων έχει δώσει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές, κανάλια, έλεγχο αγοράς και επιρροή μάρκετινγκ από ποτέ, γεγονός που σημαίνει ότι τα αιτήματά τους έχουν φθάσει σε ένα νέο επίπεδο που πρέπει να προσαρμοστούν οι επιχειρήσεις. Σε αντίθεση με το ηλεκτρονικό εμπόριο που φέρνει τις δικές του προκλήσεις, όπως για παράδειγμα πλοήγηση σε ιστότοπους, μακρές φόρμες και προσφέροντας μόνο έναν τρόπο πληρωμής, το mcommerce προσφέρει στους καταναλωτές μια καλύτερη συνολική εμπειρία μέσω μιας εφαρμογής ή ενός ιστότοπου και παρέχει μια πραγματικά ομοιόμορφη εμπειρία.

Αρκετές επιχειρήσεις θα έχουν ήδη ξεκινήσει να δουλεύουν με το ηλεκτρονικό εμπόριο, προσφέροντας έναν γρήγορο, εύκολο και πιο προσιτό τρόπο αγορών. Σήμερα οι επιχειρήσεις βρίσκουν ότι πρέπει να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες, βολικές και συναρπαστικές εμπειρίες ψηφιακών αγορών για τους καταναλωτές τους, να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό και να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Προσαρμοσμένο περιεχόμενο

Με το κινητό να είναι μία από τις πιο εύχρηστες μορφές αγοράς για τους καταναλωτές, η διασφάλιση ότι το περιεχόμενο είναι εύκολα προσαρμόσιμο σε πολλαπλές πλατφόρμες και είναι γρήγορη η πρόσβαση είναι ζωτικής σημασίας. Εύκολη χρήση διεπαφών, πολλαπλών μοντέλων πληρωμής και προσαρμοσμένου περιεχομένου είναι μερικοί από τους παράγοντες που οι επιχειρήσεις πρέπει να εξετάσουν για να επωφεληθούν από την ανάπτυξη του mcommerce.

Οι επιχειρήσεις στο διαδίκτυο χρειάζονται μια ομαλή λύση από άκρο σε άκρο που θα είναι σε θέση να αλλάξει τόσο γρήγορα το περιβάλλον του mcommerce. Ένα από τα μεγαλύτερα πράγματα για τους λιανοπωλητές να εξετάσουν είναι η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής τους. Κατά μέσο όρο, οι παγκόσμιες ιστοσελίδες λιανικής πώλησης μεταξύ της Black Friday του 2017 και της 3ης Ιανουαρίου 2018 ήταν οπτικά πλήρεις και έτοιμες να χρησιμοποιηθούν σε 2,5 δευτερόλεπτα, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες, ενώ το 64% των χρηστών smartphone περίμεναν να φορτώσει η ιστοσελίδα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.

Σε μια μελέτη του Shopify, το 67% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας δήλωσε ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία όταν ο ιστότοπος είναι φιλικός προς το κινητό. Προκειμένου οι έμποροι λιανικής πώλησης να εξασφαλίσουν ότι το περιεχόμενό τους είναι έτοιμο και κατάλληλο για την άνοδο, μπορούν να τηρηθούν ορισμένα σημεία βέλτιστης πρακτικής, διασφαλίζοντας μια βελτιωμένη διαδικασία τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.

Συμμετοχή σε κινητά

Μια πρόσφατη έκθεση από το eMarketer προέβλεψε ότι το marketing στο Ηνωμένο Βασίλειο θα ανέλθει σε πάνω από 42 δισ. Λίρες το 2018 και θα αντιπροσωπεύει το 45% των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου σε σύγκριση με το 43% το 2017. Για να εξασφαλιστεί ότι η επιχείρησή σας ανταγωνίζεται τον μεγάλο ανταγωνισμό, το σωστό περιεχόμενό κειμένου θα βοηθήσει αρκετά τους πελάτες σας στις αγορές τους, συμβάλλοντας έτσι για περισσότερα κέρδη στο μέλλον.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επιδιώκουν να εφαρμόσουν αυτές τις βέλτιστες πρακτικές για να παραμείνουν μπροστά στον ανταγωνισμό.

Επιρροή και δημιουργικότητα: Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η φωτογραφία που επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς, τις σκέψεις και τις απόψεις. Οι φωτογραφίες βοηθούν τους καταναλωτές να απεικονίζουν και να κατανοούν τι παίρνουν, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις πρέπει να τηρούν τις κατευθυντήριες οδηγίες σχετικά με το κινητό και να προσφέρουν στους καταναλωτές τους τις καλύτερες εικόνες υψηλής ποιότητας.

Διακεκριμένη και προσαρμόσιμη: Το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ευέλικτο και κατάλληλο για όλες τις διαφορετικές πλατφόρμες και κινητές συσκευές, όχι μόνο για συσκευές Apple ή Android, ακόμα και αν κατέχουν το 70% του μεριδίου αγοράς.

Προσεκτική και συνοπτική: Θα είναι ευκολότερο για τους καταναλωτές του λιανεμπορίου να συνεργάζονται με την επιχείρηση και την προσφορά της παρέχοντας σύντομες και εύχρηστες περιγραφές. Είναι σημαντικό να επισημάνετε τα καλύτερα χαρακτηριστικά και τα σημαντικά πεδία που θέλετε να περάσετε.

Πολλές πλατφόρμες διαχείρισης περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρουν μια βελτιωμένη λύση που βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται το ηλεκτρονικό τους περιεχόμενο τόσο για υπολογιστές όσο και για κινητά. Αυτές οι πλατφόρμες μπορούν να εξασφαλίσουν ότι το περιεχόμενο των επιχειρήσεων θα είναι ευέλικτο και βελτιωμένο σε διάφορες πλατφόρμες πολυμέσων σε όλο τον κόσμο.

Related Posts