8
Σεπ

Instagram vs. Facebook

Τόσο το Facebook, αλλά και το Instagram, αποτελούν 2 από τα πιο κορυφαία social media σήμερα! Το πρώτο με 1,1 δισεκατομμύρια επισκέπτες μηνιαία και το δεύτερο με 500 εκατομμύρια. Οι δύο αυτές πλατφόρμες, έχουν ομοιότητες, αλλά και διαφορές. Γι’ αυτό, χτίζοντας της επιχείρησή σου μέσω του Facebook ή μέσω του Instagram, θα την προωθήσουν με διαφορετικό τρόπο το κάθε ένα.

Ρίξε μια ματιά παρακάτω, ανακάλυψε το πώς επηρεάζει το κάθε ένα την επιχείρησή σου και κάνε μια συνειδητοποιημένη επιλογή:

Καταναλωτική εμβέλεια

Το Facebook εμφανίστηκε πολύ πιο νωρίς από ότι το Instagram, γι’ αυτό και έχει μεγαλύτερη βάση δεδομένων. Επίσης, φαίνεται να είναι πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο και στην ηλικιωμένη γενιά, ενώ το Instagram φαίνεται να τραβάει περισσότερο τους νέους. Παρόλα αυτά, φαίνεται να αναπτύσσεται ταχέως και γιατί όχι να μην αποκτήσει κ αυτό μια μεγαλύτερη βάση δεδομένων.

Στατιστικά παρακάτω, συγκρίνουν τις 2 πλατφόρμες (Facebook and Instagram statistics):

facebookvsinstagram_statistics

statistics

Φαίνεται λοιπόν ότι το Facebook έχει σαφώς μεγαλύτερους αριθμούς. Όμως το Instagram καταφέρνει καλύτερα ποσοστά στο engagement και την κοινοποίηση περιεχομένου. Ίσως το πρώτο λοιπόν να έχει μεγαλύτερο αριθμό χρηστών  συνολικά, αλλά το δεύτερο έχει αποδείξει πως απαρτίζεται από ισχυρούς ακόλουθους.

Αυτό ίσως να μας δείχνει, πως δουλεύουν διαφορετικά και για διαφορετικά είδη επιχειρήσεων, ανάλογα.

Στοχεύοντας τον καταναλωτή

Είναι απαραίτητο κομμάτι για κάθε επιχείρηση, ώστε να αποφευχθούν λάθη μελλοντικά και τυχόν παρανοήσεις. Πρέπει να γνωρίζεις, πού βασίζεται το στοχευμένο σου κοινό: φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα, κοκ.

Με το Facebook το πετυχαίνεις, καθώς έχει επιλογές για συγκεκριμένη τοποθεσία, γλώσσα, ηλικία, φύλο και άλλες συμπεριφορές.

Οι συγκεκριμένες επιλογές στόχευσης, είναι πλέον διαθέσιμες και στο Instagram – ίσως να συμβαίνει επειδή ανήκει πλέον στον Mark Zuckerberg και η πλατφόρμα αυτή.

Αν θέλεις λοιπόν να τραβήξεις τη …νεολαία στην επιχείρησή σου, χρησιμοποίησε το Instagram. Εδώ όμως έρχεται σε αντίθεση με το Facebook, το οποίο επεκτείνεται σε κοινό με …υψηλότερο budget, άρα και με περισσότερη ευκολία στο να ξοδέψουν. Και εδώ έχουμε ένα μεγάλο ΣΥΝ (+), ανάλογα πάντα με το τι θέλεις να πουλήσεις και προωθείς στο κοινό σου.

Δεσμεύοντας (engaged) τον καταναλωτή

Μελέτες φέρνουν στο φως ιδιαίτερα νέα στοιχεία! Οι επιχειρήσεις καταφέρνουν είναι 10 φορές υψηλότερο engagement με τους πελάτες τους, στο Instagram και όχι στο Facebook!

Φαίνεται πως παρόλο που το Facebook έχει τεράστια εμβέλεια, το Instagram έχει μεγαλύτερη συμμετοχή.

Πλεονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας

Σημασία πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη στα χαρακτηριστικά τους, που κάνει την κάθε μία ξεχωριστή!

Instagram: κοινή χρήση φωτογραφιών και video. Αρχικά τα videos ήταν στα 15 δευτερόλεπτα. Πλέον, έφτασαν το 1 λεπτό! Χτίζει μια απευθείας επικοινωνία – συζήτηση με τον πελάτη, αποκτώντας το brand σου extra εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.

Δημιουργεί προσωπική αίσθηση απέναντι στην επιχείρησή σου, με την καθημερινή παρουσία σου, δεσμεύοντας τον καταναλωτή.

Facebook: Είναι ένα social με πολλές επιλογές και με τεράστια ποικιλία. Μπορείς να δημιουργήσεις ομάδες, εκδηλώσεις, καταστήματα, να ανεβάσεις φωτογραφίες, βίντεο, κλπ. που ταιριάζουν με την επιχείρησή σου, κάθε φορά που δημοσιεύεις κάποιο περιεχόμενο. Επίσης, σε εταιρικές σελίδες στο Facebook, μπορεί κανείς να βρει το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησής σου, την τοποθεσία της, τρόπους επικοινωνίες, ακόμα και το ποσοστό ανταπόκρισης, κ.ά..

Η Διαφήμιση

Πρόκειται για μια εύκολη διαδικασία και στα δύο social media. Μπορείς να προσδιορίσεις το κοινό σου, να παρακολουθείς τις καμπάνιες σου και να ανακαλύπτεις πόση απήχηση είχαν και πόσα άτομα προσέλκυσαν.

Στο Instagram, μπορείς να ενσωματώσεις σχετικό link με το εταιρικό website σου, στη φωτογραφία της διαφήμισης, ενώ και τα δύο παρέχουν την ίδια διαχείριση για τις διαφημίσεις σου και να δεις μετά και τα στατιστικά τους.

Και οι δύο πλατφόρμες, αποτελούν βιώσιμα εργαλεία για την ενίσχυση της επιχείρησής σου. Όμως, ποια είναι η καταλληλότερη για εσένα;

Η φύση της επιχείρησής σου, θα σου δώσει την απάντηση.

Διάβασε επίσης: Facebook Page για αύξηση κέρδους.

likes-on-instagram-heart

πηγή: www.entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;