Scroll Top

Instagram vs. Facebook

man_sicialmedia

Τόσο το Facebook όσο και το Instagram, αποτελούν 2 από τα πιο κορυφαία social media σήμερα! Το πρώτο με 1,1 δισεκατομμύρια επισκέπτες μηνιαία και το δεύτερο με 500 εκατομμύρια.

Οι δύο αυτές πλατφόρμες, έχουν ομοιότητες, αλλά και διαφορές. Γι’ αυτό, θα προωθήσουν την επιχείρησή σου με διαφορετικό τρόπο το κάθε ένα.

Ρίξε μια ματιά παρακάτω, ανακάλυψε το πώς επηρεάζει το κάθε ένα την επιχείρησή σου και κάνε μια συνειδητοποιημένη επιλογή:

Καταναλωτική εμβέλεια

Το Facebook εμφανίστηκε πολύ πιο νωρίς από ότι το Instagram, γι’ αυτό και έχει μεγαλύτερη βάση δεδομένων. Επίσης, φαίνεται να είναι πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο και στην ηλικιωμένη γενιά, ενώ το Instagram φαίνεται να τραβάει περισσότερο τους νέους.

Παρόλα αυτά, φαίνεται να αναπτύσσεται ταχέως και γιατί όχι να μην αποκτήσει και αυτό μια μεγαλύτερη βάση δεδομένων.

Συγκρίνοντας τις 2 πλατφόρμες:

facebookvsinstagram_statistics
statistics

Φαίνεται λοιπόν ότι το Facebook έχει σαφώς μεγαλύτερους αριθμούς. Όμως το Instagram καταφέρνει καλύτερα ποσοστά στο engagement και την κοινοποίηση περιεχομένου. Ίσως το πρώτο λοιπόν να έχει μεγαλύτερο αριθμό χρηστών συνολικά, με το Instagram να αποδεικνύει συνεχώς πως απαρτίζεται από ισχυρούς ακόλουθους.

Αυτό ίσως μας δείχνει πως δουλεύουν διαφορετικά και για διαφορετικά είδη επιχειρήσεων.

Στοχεύοντας τον καταναλωτή

Είναι απαραίτητο κομμάτι για κάθε επιχείρηση, ώστε να αποφευχθούν λάθη μελλοντικά και τυχόν παρανοήσεις. Πρέπει να γνωρίζεις, πού βασίζεται το στοχευμένο σου κοινό: φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα, κοκ.

Με το Facebook το πετυχαίνεις, καθώς έχει επιλογές για συγκεκριμένη τοποθεσία, γλώσσα, ηλικία, φύλο και άλλες συμπεριφορές.

Οι συγκεκριμένες επιλογές στόχευσης, είναι πλέον διαθέσιμες και στο Instagram – ίσως να συμβαίνει επειδή ανήκει πλέον στον Mark Zuckerberg.

Αν θέλεις λοιπόν να τραβήξεις τη …νεολαία στην επιχείρησή σου, χρησιμοποίησε το Instagram. Εδώ όμως έρχεται σε αντίθεση με το Facebook, το οποίο επεκτείνεται σε κοινό με …υψηλότερο budget, άρα και με περισσότερη ευκολία στο να ξοδέψουν.

Και εδώ έχουμε ένα μεγάλο ΣΥΝ (+), ανάλογα πάντα με το τι θέλεις να πουλήσεις και να προωθείς στο κοινό σου.

Δεσμεύοντας (engaged) τον καταναλωτή

Μελέτες φέρνουν στο φως νέα στοιχεία! Οι επιχειρήσεις καταφέρνουν 10 φορές υψηλότερο engagement με τους πελάτες τους στο Instagram!

Φαίνεται πως παρόλο που το Facebook έχει τεράστια εμβέλεια, το Instagram έχει μεγαλύτερη συμμετοχή.

Πλεονεκτήματα της κάθε πλατφόρμας

Ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί στα χαρακτηριστικά τους, που κάνουν την κάθε πλατφόρμα ξεχωριστή!

Instagram

  • Κοινή χρήση φωτογραφιών και video.
  • Αρχικά τα videos ήταν στα 15 δευτερόλεπτα. Πλέον, έφτασαν το 1 λεπτό!
  • Χτίζει μια απευθείας επικοινωνία – συζήτηση με τον πελάτη, αποκτώντας το brand σου εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.
  • Δημιουργεί προσωπική αίσθηση απέναντι στην επιχείρησή σου με την καθημερινή παρουσία σου, δεσμεύοντας τον καταναλωτή.

Facebook

  • Είναι ένα social με πολλές επιλογές και με τεράστια ποικιλία.
  • Μπορείς να δημιουργήσεις ομάδες, εκδηλώσεις, καταστήματα, να ανεβάσεις φωτογραφίες, βίντεο, κλπ. που ταιριάζουν με την επιχείρησή σου, κάθε φορά που δημοσιεύεις κάποιο περιεχόμενο.
  • Μπορεί κανείς να βρει το ωράριο λειτουργίας της επιχείρησής σου, την τοποθεσία της, τρόπους επικοινωνίας, ακόμα και το ποσοστό ανταπόκρισης.

Διαφήμιση

Πρόκειται για μια εύκολη διαδικασία και στα δύο social media. Μπορείς να προσδιορίσεις το κοινό σου, να παρακολουθείς τις καμπάνιες σου και να ανακαλύπτεις πόση απήχηση είχαν και πόσα άτομα προσέλκυσαν.

Στο Instagram, μπορείς να ενσωματώσεις σχετικό link με το εταιρικό website σου, στη φωτογραφία της διαφήμισης, ενώ και τα δύο παρέχουν την ίδια διαχείριση για τις διαφημίσεις σου και να δεις μετά και τα στατιστικά τους.

Και οι δύο πλατφόρμες, αποτελούν βιώσιμα εργαλεία για την ενίσχυση της επιχείρησής σου. Όμως, ποια είναι η καταλληλότερη για εσένα;

Η φύση της επιχείρησής σου, θα σου δώσει την απάντηση.

 

likes-on-instagram-heart

πηγή: www.entrepreneur.com

Related Posts