30
Μαΐ

Ήρθε η εποχή του αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ

Το αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ, ως κλάδος, αυξάνεται φαινομενικά. Στην πραγματικότητα, η εναρκτήρια πρόβλεψη τεχνολογίας αυτοματοποίησης μάρκετινγκ, 2017 έως 2023 (Παγκόσμια), που παράγεται από τη Forrester στα τέλη Απριλίου, προβλέπει ότι οι ετήσιες δαπάνες σε τέτοιες καμπάνιες θα φτάσουν τα 25 δισεκατομμύρια δολάρια σε πέντε χρόνια.

Ο λόγος για αυτό είναι – σε μεγάλο βαθμό – λόγω του γεγονότος ότι πολλά brands δεν έχουν ακόμη υιοθετήσει πλατφόρμες αυτοματοποίησης. Επομένως, η τεχνολογία είναι μόνο σε πρώιμο στάδιο, έτσι ώστε τα περιθώρια για εξέλιξη να είναι τεράστια.

Με μια θετική σημείωση, περισσότεροι έμποροι αρχίζουν να αναγνωρίζουν τις δυνατότητες που μπορεί να φέρει η αυτοματοποίηση στην οργάνωσή τους. Αλλά ταυτόχρονα, είναι εξίσου σημαντικό να αναγνωρίσουμε τους τρόπους με τους οποίους ένα τέτοιο σύστημα δεν θα μπορεί ή δεν μπορεί να βοηθήσει.

Η τεχνολογία αυτοματισμού από μόνη της δεν μπορεί να εξασφαλίσει τη συμμόρφωση του GDPR.
Οι έμποροι, απολύτως, πρέπει να διασφαλίσουν ότι χρησιμοποιούν μια πλατφόρμα αυτοματοποίησης συμβατή με το GDPR.

Οι επαγγελματίες πρέπει επίσης να κατανοήσουν ότι οι βάσεις δεδομένων πρέπει να ελέγχονται, να διαχειρίζονται και να διατηρούνται σε εξέλιξη. Οι μεθοδολογίες συμμετοχής πρέπει να τηρηθούν. Το ιδιωτικό απόρρητο και οι προτιμήσεις των προσώπων εξακολουθούν να πρέπει να γίνονται σεβαστά και να προστατεύονται. Όλη η ομάδα μάρκετινγκ πρέπει να εκπαιδευτεί για να το καταφέρει αυτό.

Ναι, το GDPR μπορεί να είναι ναρκοπέδιο και η επιλογή του σωστού εργαλείου αυτοματοποίησης είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης, αλλά υπάρχει περισσότερη συμμόρφωση πάνω σε αυτό. Είναι επίσης αυτονόητο ότι η νομοθεσία δεν αφορά μόνο τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, επομένως απαιτούνται ευρύτερες εκτιμήσεις σε όλη την επιχείρηση.

Το αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ δεν μπορεί να επιβάλλει μια σύνδεση με τις πωλήσεις

Η δύναμη της χρήσης αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ θα πραγματοποιηθεί μόνο όταν οι πωλήσεις και η εμπορία λειτουργούν από κοινού. Ναι, η ενοποίηση μεταξύ μιας πλατφόρμας αυτοματοποίησης και ενός CRM είναι, στις περισσότερες περιπτώσεις, εξαιρετικά απλή. Αλλά πέρα ​​από τους μηχανισμούς αυτής της ολοκλήρωσης, απαιτείται πολιτισμική αποδοχή της ανάγκης επικοινωνίας και συνεργασίας.

Οι ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ πρέπει να έχουν μια αμοιβαία κατανόηση του τρόπου με τον οποίο βαθμολογούνται τα κέρδη εντός της οργάνωσής τους, έτσι ώστε τα σωστά άτομα να προχωρούν με τον κατάλληλο ρυθμό για αυτούς. Η συμμετοχή των πωλήσεων πρέπει να γίνει απόλυτη, όταν είναι κατάλληλη και έγκαιρη.

Πρέπει συνεχώς να μαθαίνουμε.

Η δύναμη του αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ θα έρθει στη ζωή μας όταν οι έμποροι απορροφούν τον εαυτό τους στα δεδομένα που μπορεί να αποκαλύψουν.

Για να το εξηγήσω αυτό λίγο περισσότερο – οι καλές πλατφόρμες αυτοματοποίησης θα χρησιμοποιήσουν έξυπνους αλγόριθμους για να δώσουν στους εμπόρους τη συμπεριφορά, τις τάσεις και ακόμη και τις υποδείξεις που κατευθύνονται από το AI, συχνά με το πάτημα ενός κουμπιού. Αλλά μόνο η τεχνολογία αυτοματισμού δεν μπορεί να αναπτύξει όλα αυτά τα μαζί. Οι έμποροι πρέπει να ανοίξουν το μυαλό τους για να αναλάβουν και να διερευνήσουν περαιτέρω τα δεδομένα, τα ευρήματα και τις προτάσεις που παρουσιάζονται. Χωρίς αυτή την όρεξη για αλλαγή, οι δυνατότητες του αυτοματοποιημένου μάρκετινγκ σύντομα θα περιοριστούν.

Ο αυτοματισμός δεν μπορεί να κάνει κάποιον μια ιδιοφυΐα μάρκετινγκ εν μία νυκτί

Είναι σημαντικό ότι πολλές πλατφόρμες αυτοματοποίησης μάρκετινγκ έχουν εξελιχθεί έτσι ώστε να είναι εύκολο να υλοποιηθούν, να είναι απλές για ενσωμάτωση, γρήγορη ανάπτυξη και απλή χρήση. Η καινοτομία έχει καταστήσει δυνατή αυτή την αδυναμία και έχει καταργήσει ένα τεράστιο φραγμό στην επένδυση στον αυτοματισμό και την διαδικασία.

Η τεχνολογία θα τους δώσει τα εργαλεία για να είναι καλύτερα στην δουλειά τους, αλλά πρέπει να ενεργοποιηθούν ως προς το πώς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα για το καλύτερο αποτέλεσμα. Πολλοί έμποροι εξακολουθούν να βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με τόσους πολλούς σταθμούς στα δάκτυλα των εμπόρων, είναι η ώρα οι άνθρωποι να αρχίσουν να αγκαλιάζουν SMS, ζωντανή συνομιλία, άμεση αλληλογραφία, διάλογο κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και μια καλή παλιομοδίτικη πραγματική συζήτηση, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή.

Η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ δεν μπορεί να αντικαταστήσει έναν άνθρωπο

Η τεχνολογία αυτοματισμού μπορεί να διευκολύνει την ολοκλήρωση των διαδικασιών και των εργασιών. Μπορεί να δώσει απαντήσεις σε ερωτήσεις και να υπολογίσει τα στοιχεία που διαφορετικά θα χρειαζόταν μια ανθρώπινη μέρα για να υπολογίσει. Μπορεί να διεξάγει φαινομενικά εξατομικευμένες συνομιλίες με ανθρώπους όταν θέλουν να έρθουν σε επαφή μαζί τους.

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: