Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα για την Επιχείρηση σας!

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το λιανικό εμπόριο είναι μια σκληρή αγορά και η εμφάνιση του ηλεκτρονικού εμπορίου το έχει καταστήσει ακόμα πιο σκληρό. Το web έχει ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των μεγάλων και των μικρών εμπόρων λιανικής πώλησης και έχει κάνει τους πάντες μια πιθανή παγκόσμια επιχείρηση, ικανή να ανταλλάσσει 24 ώρες το 24ωρο και πέρα ​​από τα σύνορα και τις ζώνες ώρας.

Το 2016, οι πωλήσεις λιανικού ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως ήταν 1,86 τρισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα έσοδα του ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να φτάσουν τα 4,48 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2021, καθώς συνεχίζουμε να κινούμαστε με τις αγορές μας, ιδιαίτερα τις περιστασιακές αγορές μας και την περιήγηση εκτός ωρών, πλατφόρμες.

Είναι σημαντικό για τους λιανοπωλητές να είναι αξιόπιστη, κλιμακωτή και ασφαλής η παρουσία τους στο διαδίκτυο

Είναι επίσης πώς πραγματοποιούμε πολλές αγορές μεγάλου κεφαλαίου, όπως οι διακοπές. Το παραδοσιακό πρακτορείο ταξιδιών και το φυλλάδιο έχει ξεπεραστεί σε μεγάλο βαθμό από την ευκολία, την άνεση και την 24ωρη διαθεσιμότητα μιας ιστοσελίδας. Σε αντίθεση με ένα φυλλάδιο, ένας ιστότοπος μπορεί να παρουσιάσει λεπτομερώς τις τοποθεσίες, τραβώντας μαζί πολλά στοιχεία, όπως κείμενο, εικόνες, βίντεο, χάρτες, εμβιοτική οπτικοποίηση 360 μοιρών και εξωτερικές αναθεωρήσεις.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει σήμερα το 17% της συνολικής λιανικής δραστηριότητας. Είναι σημαντικό για τους εμπόρους λιανικής πώλησης ότι η ηλεκτρονική παρουσία τους είναι αξιόπιστη, κλιμακούμενη και ασφαλής. Αυτό σημαίνει ότι είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν στη φυσικά κυμαινόμενη ζήτηση, τεχνητές αιχμές κυκλοφορίας και εποχιακές στρεβλώσεις. Οτιδήποτε παρεμποδίζει την πρόσβαση σε έναν ιστότοπο, επιβραδύνει τη φόρτωση μιας σελίδας ή την επεξεργασία μιας πληρωμής, θα δει τους πελάτες να εγκαταλείπουν τα καλάθια αγορών τους και να πηγαίνουν αλλού.

Σελίδες Fatter

Τα στοιχεία από την ομάδα Aberdeen δείχνουν ότι μια καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου σε φόρτωση ιστοσελίδας μπορεί να μειώσει τα ποσοστά μετατροπής πωλήσεων κατά επτά τοις εκατό. Επιπλέον, μπορεί να μειώσει τις προβολές σελίδων κατά 11% καθώς οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τις προσπάθειες φόρτωσης. Η ικανοποίηση του πελάτη θα λάβει επίσης ένα πλήγμα κατά 16%. Όλα από μια καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου.

Ο λόγος για τον οποίο η μικρή καθυστέρηση μπορεί να έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο, μειώνεται στην πολυπλοκότητα της σημερινής εμπειρίας λιανικού εμπορίου στο διαδίκτυο. Τα μεγέθη των μέσων σελίδων είναι αυξημένα (αριθμός στοιχείων και το συνολικό τους μέγεθος), ενισχυμένα από εικόνες, βίντεο και κινούμενα σχέδια καλύτερης ποιότητας.

Το 2016, το μέσο μέγεθος σελίδας ήταν 2,3MB, από 1,8MB το 2014, 1Mb το 2012 και μόλις 700KB το 2010. Οι εικόνες αντιπροσωπεύουν το μερίδιο του λέοντος, περίπου 1,5MB της μέσης σελίδας 2016. Με την αύξηση κατά 316% των μέσων μεγεθών σελίδας, καθίσταται όλο και πιο δύσκολο να επιτευχθεί αυτό το περιεχόμενο αποτελεσματικά στον χρήστη σε ένα συμφραζόμενα Internet.

Το χρυσό τρίμηνο περιμένει

Πλησιάζουμε στο «χρυσό τρίμηνο» του 4ου τριμήνου, την πιο κρίσιμη εποχή του χρόνου για τους λιανοπωλητές, όταν καταγράφονται τα περισσότερα έσοδα και κέρδη. Η γνώση του αν ένας ιστότοπος μπορεί να αντιμετωπίσει τις πιο πολυσύχναστες περιόδους αγορών του έτους μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια χρονική περίοδο κέρδους προφυλακτήρα ή μια οικονομική καταστροφή.

 

Επιταχύνετε την παράδοση του περιεχομένου σας

Το κλειδί για την αντιμετώπιση μιας μαζικής εισροής ανυπόμονων αγοραστών είναι η αποτελεσματική παράδοση περιεχομένου. Εξασφαλίζοντας ότι οι λέξεις, εικόνες, βίντεο και άλλα στοιχεία μιας σελίδας προέρχονται από το λιανοπωλητή στο χρήστη με τη σωστή σειρά και παρέχουν άμεσα άμεσα οφέλη. Αν το περιεχόμενο φτάσει στο τελικό σημείο σε διακεκομμένη σειρά, καθυστερεί την ικανότητα του χρήστη να ξεκινήσει την εμπειρία περιήγησης.

Τα ιδιόκτητα πρωτόκολλα δικτύου, όπως η δυναμική επαναφορά πακέτων (DPR), που αποσκοπεί στην καταπολέμηση της απώλειας πακέτων, βοηθούν το περιεχόμενο σε ασύμβατα κυψελοειδή δίκτυα καθώς και δίκτυα σταθερής τηλεφωνίας να γίνονται ταχύτερα και πιο σταθερά από τη συμβατική μετάδοση πακέτων IP.

Βελτιστοποιήστε τη πλατφόρμα της συσκευής προορισμού

Εάν μια σελίδα δεν είναι βελτιστοποιημένη για τη συσκευή και το πρόγραμμα περιήγησης που κατευθύνει, αυτό επίσης θα επηρεάσει την εμπειρία των πελατών, τη χρηστικότητα και τα ποσοστά μετατροπής των πωλήσεων.

Η χρήση κινητών συσκευών για αγορές είναι σημαντική. Περίπου το 11% των αγοραστών σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το τηλέφωνό τους κάθε εβδομάδα για να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές, με το 9% να χρησιμοποιεί δισκία και το 16% με υπολογιστές γραφείου και φορητού υπολογιστή.

Αυτό σημαίνει ότι οι έξυπνοι λιανοπωλητές χρειάζονται λύσεις για την προσφορά περιεχομένου που μπορούν να ανιχνεύσουν έξυπνα το τελικό σημείο κάνοντας την αίτηση της ιστοσελίδας και να βελτιστοποιήσουν την έξοδο που τους επιστρέφεται για το μέγεθος και το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε.

 

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: