24
Οκτ

Η ιστοσελίδα μου στην 1η σελίδα στην Google, και 1ο αποτέλεσμα, γίνεται;

Και βέβαια γίνεται. Εφόσον πάντα υπάρχει ένα αποτέλεσμα πρώτο στις αναζητήσεις στην Google, αυτό μπορεί να είναι και η δική σας ιστοσελίδα.

Έχουμε περιγράψει αρκετά αναλυτικά τα σημαντικότερα κριτήρια για το SEO. Ας δούμε πολύ συνοπτικά και πρακτικά ΤΙ ακριβώς διαδικασία πρέπει να ακολουθήσουμε.

1. Έχετε ανταγωνιστικές υπηρεσίες και προϊόντα;

Ναι: Προχωρήστε στο βήμα 2.

Όχι: Τα κριτήρια της Google είναι τόσο εκσυγχρονισμένα όπου ακολουθούν με άριστη τεχνική τον παλμό των πελατών και καταλαβαίνουν το πότε μια ιστοσελίδα περιέχει ουσιαστικό και ανταγωνιστικό περιεχόμενο. Ιστοσελίδες με ανούσιο περιεχόμενο, ψεύτικες υπηρεσίες ή μη ανταγωνιστικά προϊόντα δεν ανεβαίνουν ποτέ στην 1η σελίδα της Google.

2. Έχετε επαγγελματική φιλοξενία ιστοσελίδας;

Ναι: Προχωρήστε στο βήμα 3.

Όχι: Ιστοσελίδες που δεν λειτουργούν σωστά, αργούν να φορτώσουν ή έχουν σφάλματα, δεν εμφανίζονται ποτέ στην 1η σελίδα της Google. Για το ΤΙ πακέτο φιλοξενίας χρειάζεστε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ.

3. Η ιστοσελίδα σας έχει σύγχρονα κατασκευαστικά standards;

Ναι: Προχωρήστε στο βήμα 4.

Όχι: Σε αυτή την περίπτωση, για να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας μπροστά, πρέπει να μην υπάρχει ανταγωνισμός. Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι τεχνικά σύγχρονες ιστοσελίδες έρχονται πρώτες και μπροστά από κάθε άλλη σε εκατοντάδες λέξεις κλειδιά.

4. Έχει η ιστοσελίδα σας ανταγωνιστικό περιεχόμενο;

Ναι: Προχωρήστε στο βήμα 5.

Όχι: Σε δύο ακριβώς ίδια e-Shop, με ίδιο ακριβώς server, εμφανίζεται πρώτο αυτό που έχει έστω ένα παραπάνω προϊόν, ή φθηνότερες τιμές. Σε περίπτωση που υπάρχει έστω και μια ιστοσελίδα που εμφανίζει περισσότερες υπηρεσίες και προϊόντα από τα δικά σας, ή ποιοτικότερες υπηρεσίες και προϊόντα, ή οικονομικά καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα, τότε η Google αυτή την ιστοσελίδα θα προωθήσει μπροστά. Εδώ χρειάζεστε βοήθεια για μια πολύ καλή Έρευνα Ανταγωνισμού.

5. Είστε εξωστρεφής στα Social Media;

Ναι: Προχωρήστε στο βήμα 6.

Όχι: Εννοείται πως για δύο ακριβώς ίδια website, με το ίδιο περιεχόμενο, εμφανίζεται πρώτο αυτό που δουλεύει καλύτερα στα Social Media.

7. Έχετε κάνει Whitehat SEO;

Ναι: Δυστυχώς, για κάποιο λόγο που δεν μπορείτε να εντοπίσετε, οι ανταγωνιστές σας έχουν είτε καλύτερο Whitehat SEO, είτε σας έχουν δημιουργήσει κακά backlink,  είτε σας λείπει ένα από τα παραπάνω κριτήρια και δεν το έχετε καταλάβει.

Όχι: Στην ουσία το Whitehat SEO είναι μια εικονική επισκεψιμότητα προς τον ιστότοπο σας, η οποία πρόσκαιρα ξεγελάει την Google. Η κύρια διαφορά με το Blackhat SEO είναι ότι δεν αποτελεί κριτήριο μπλοκαρίσματος από την μεριά της Google. Σε περίπτωση που νομίζετε ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο με τους ανταγωνιστές σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να εξετάσουμε επακριβώς τι συμβαίνει.

ΠΡΟΣΦΟΡΑ Ανάλυσης ιστοσελίδας

  • Ξεκινήστε με μια επαγγελματική φιλοξενία ιστοσελίδας, και
  • κερδίστε την πρώτη ανάλυση της ιστοσελίδας σας και των ανταγωνιστών σας.

Δείτε την προσφορά

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: